דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב ליום אחד 

מאת    [ 09/11/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2481 פעמים ]

ביטוח רכב ליום אחד 

פעם היית זקוק לביטוח רכב לזמן קצר? יום, אולי שבוע? אז בטח לא ספרו לך שיש ביטוח רכב זמני שנקרא גם ביטוח רכב ליום אחד. זאת אינה פוליסת ביטוח רכב נורמטיבית, ורבות מחברות הביטוח אינם אוהבים לבצע ביטוח רכב ליום אחד או בלשון חברות הביטוח ביטוח זמני –  על אף שביטוח רכב זה מחירו יקר יותר מביטוח רכב שנתי.

החוק אינו מכיר בביטוח ליום אחד אלה מגדיר ביטוח רכב לתקופה קצרה של מינימום שבעה ימים. ניתן לרכוש את כל סוגי הביטוח לתקופה קצרה, ביטוח חובה , ביטוח צד ג', ביטוח מקיף.

הכלל פוליסות ביטוח רכב לסוגיו השונים נרכשים פעם בשנה לתקופת אחריות של 12 חודש.ואין משנה איזה ביטוח, ביטוח חובה , צד ג', ביטוח מקיף כל הביטוחים תקפים לשנה מיום רכישתם וזולים יותר מביטוח זמני, בדומה להשכרת רכב כול שהתקופה ארוכה יותר כך הביטוח זול יותר.

 

ביטוח רכב ליום אחד- הפוליסה 

פוליסת ביטוח ליום אחד, דומה לפוליסת ביטוח רכב רגילה, ההבדל העיקרי יהיה בתקופת הביטוח, בדרך כלל נהוג לרכוש ביטוח רכב לשנה  , אבל בפוליסת ביטוח ליום אחד- זמני נבטח את הרכב לתקופה קצרה של יום ועד שבוע בלבד, הבדל נוסף יהיה ההוצאה הכספית.

חברות הביטוח מייקרות את הפרמיה של ביטוח ליום אחד – זמני, עד שהם אינם משתלמות מבחינה כלכלית ללקוח, לעתים חברות הביטוח מסרבות למכור פוליסה ביטוח ליום אחד – ביטוח זמני . ואלה שכבר החליטו שהם מבטחות לקוחות, בביטוח ליום אחד – זמני, מתמחרות את הפרמיה כרצונם, היות והמינימום הקבוע בחוק לתקופת ביטוח רכב עומד על שבעה ימים.

את הפוליסה של ביטוח רכב ליום אחד, ניתן לרכוש דרכים השונות. באינטרנט, דרך סוכן הביטוח, או פניה ישירה לחברות הביטוח, שימו לב שיש לברר את תנאי הפוליסה ביטוח ליום אחד, התעריף, ומה זה מכסה.

השוואת מחירים בפוליסה ביטוח רכב ליום אחד תשתלם תמיד שהרי פוליסה זו יותר יקרה ולא כל חברה מעוניינת לבטח.

 

ביטוח רכב ליום אחד- למי כדאי

ביטוח רכב ליום אחד נועד לבטח לתקופה קצרה. אז למי כדאי? החייל שלכם שב הביתה לרגילה ומעוניין לטייל עם החברה, אבל אין ביטוח לרכב . הדוד הגדול מאמריקה בה ביקור מולדת ויצטרך את הרכב,  מעוניין למכור את הרכב והקונה הפוטנציאלי  מעוניין לבצע סיבוב על הרכב. העברת בעלות או בדיקת הרכב לפני מכירתו ועוד.. אז לא חסרים מצבים בהם אנו מעוניינים לבצע ביטוח ליום אחד.

ביטוח ליום אחד במצבים מסוימים הוא ביטוח אידיאלי ללקוח , היום יותר ויותר חברות ביטוח מסכימות לבטח ליום אחד -  זמני, בתקווה לרכוש לקוח מרוצה ולגרום ללקוח לבטח את רכבו הבא באותה חברת ביטוח שבה קיבל שירות לתקופה ארוכה וכן לרכוש ביטוחים משלמים כגון: ביטוח מקיף. .

ביטוח רכב ליום אחד תקף לעשרים וארבע שעות בלבד, הוא יקר יותר , וניתן לבצעו אצל סוכן הביטוח או באינטרנט.בביטוח רכב זמני התקופה הקצרה ביותר שניתן לבטח זה יום אחד עשרים ורבע שעות ועד שבעה ימים .

 

 

האם אתה מחפש השוואות ביטוח חובה לרכב? האם אתה מבין כמה כסף אתה מבזבז כאשר אתה לא משווה?בואו לבקר אותנו וקבל 4 הצעות לביטוח חובה לרכב בדקות בודדות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב