דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיפול היעיל במחלות מין ומניעתן 

מאת    [ 03/11/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 4282 פעמים ]

איך נטפל במחלות מין מבלי לחשוש לירידה בחשק המיני? איך נזהה את סוג המחלה? מתי יש לפנות למרפאה מתמחה בנושא ואיזה תרופות קיימות כיום. על מחלות מין והתמודדות עמן, בכתבה הבאה.

קיום יחסי מין עם פרטנרים רבים ללא הגנה, שימוש במגבות במקומות ציבוריים שאינן נקיות, שימוש במתקנים ציבוריים, כגון: אסלות מלוכלכות ומתקנים סניטריים מלוכלכים, כל אלה ואחרים עלולים לגרום להדבקות במחלות מין.

על הזנחה ואי מתן טיפול במחלות מין

מומחים בסקסולוגיה סוברים כי מחלות מין מסוג: קונדילומה, זיבה, עגבת, הרפס, כלמידה ועוד, יכולות לגרום לחוסר חשק מיני ול-תפקוד מיני לקוי. מלבד זאת,: הזנחה ואי מתן מזור למחלות, עלול להוביל לבעיות ברחם בהולדה, יבלות באברי המין, דלקות ובמקרים קיצוניים לעיוורון. לכן, חובה לספק טיפול הולם ואף ליידע את בן/בת הזוג במתרחש.

אי דיווח על מחלת מין מסכנת אתכם, את בני הזוג שלכם, כמו גם אנשים סביבכם. בארצות הברית למשל, גבר אשר הדביק מספר נשים במחלת האיידס במודע, נשפט ונאסר למספר רב של שנים.... לכן, אל תסתבכו ואל תסבכו אחרים.

מחלות מין- איך נימנע בלהידבק או להדביק?

מי שמתמחה ב-סקסולוגיה, מפרט את האמצעים הנחוצים לקיום יחסים בטוחים ו"נקיים":  הקפדה על היגיינה אישית ורחצה, שימוש באמצעי מניעה, מציאת פרטנרים קבועים ליחסי מין וכדומה. היזהרו משימוש במחטים שאינן סטריליות בכל טיפול שהוא, קעקוע במקום לא נקי, ושימוש לא סטרילי במחטים.

כידוע, קונדום הוא אמצעי המניעה היעיל היותר בכל הנוגע למניעת מחלת האיידס החשוכה, ומחלות מין אחרות. זוגות רבים מרגישים כי הקונדום מחבל בתשוקה ובעונג בעת קיום יחסי המין. לשם כך, קיימים מכונים המתמתחים בסקסולוגיה היכולים לעזור לכם לשלב את הקונדום בצורה הרמונית באקט המיני.

מומלץ לכל זוג לגשת לבדיקות משותפות על מנת לוודא את בריאותם לפני קיום יחסי מין ללא קונדום.

דרכים לטיפול במחלות מין

אם קיים ולו חשש קל להדבקות, יש להיוועץ ברופא המשפחה וזאת כדי לקבל הפניה, במקרה של גבר לאורולוג ובמקרה של אישה לרופאת נשים. לאחר האבחנה יש סיכוי שתטופלו על ידי אנטיביוטיקה לטיפול יסודי, משחות, נרות ואף כדור ישיר לטיפול ממוקד.

בכל הנוגע לתחזוק הטיפול באופן טבעי: אמבטיות של מים חמימים, שתיית פטרוזיליה מורתחת, שתייה של מיץ אוכמניות, אכילת צנון. כל אלה מקלים על צריבה במתן שתן וגרד. מריחה של אלוורה, או סודה עם שמן קיק, תעזור לריפוי פצעים ויבלות על אברי המין.

טיפול טוב ויסודי במחלות המין, יבטיח לכם את החזרת החשק המיני, חזרה לתפקוד מיני באופן סדיר, החזרת התשוקה המינית שלכם, ואת אברי המין שלכם ומצב תקין ומתפקד. זוגות אשר יחסיהם נפגעו בעקבות מחלת מין כזאת או אחרת, יכולים לפנות לקליניקות סקסולוגיה, אשר תוכל לסייע להם בטיפול מיני ומתן עצות טובות,  על מנת להחזיר את חיי המין והזוגיות לסדרם.

גלין קליניק:
תשוקה מינית
חוסר חשק מיני
אברי מין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב