דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לתרמילאים - הרפתקה בכל גיל 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 2660 פעמים ]

טיול תרמילאות ברחבי העולם הוא חוויה בלתי נשכחת, ולא רק עבור צעירים. ישנן לא מעט משפחות או זוגות אשר רוצים לשבור את השגרה, ובוחרים לטוס אל מעבר לים ליעדים רחוקים ואקזוטיים. בנוסף, תרמילאות היא הרפתקה המשלבת בין חופשה של הגוף לחופשה של הנפש, ומאפשרת להתנתק מקצב החיים המהיר בו רובנו נמצאים. אך לפני היציאה אל טיול תרמילאות כזה או אחר צפים על פני השטח לא מעט חששות, ועל מנת להרגיע אותם יש לבצע הכנה מקדימה מקיפה ואיכותית.

 

תקופת הטיול משפיעה על צורת התכנון

ההבדל בין תרמילאים לסוגים אחרים של תיירים הוא בדרך כלל בתקופת הטיול. בעוד רוב התיירים ייצאו לחופשות קצרות של מספר ימים או שבועות, טיול תרמילאים יכול להגיע למספר חודשים ולפעמים אפילו לשנה ויותר. המשמעות של נסיעה לטווח ארוך כל כך עצומה, ומשפיעה על כל אספקט בטיול: החל מבחירת היעד, דרך הגדרת התקציב ועד בחירת בתי המלון והטיסות. למעשה, תכנון הטיול לבדו יכול לארוך מספר שבועות. יחד עם הבירוקרטיה הרגילה המלווה טיסות לחו"ל, יש להתחשב גם בביטוח נסיעות, ביטוח חיים וכמובן ביגוד ואביזרים נלווים אחרים. זו הסיבה שתרמילאים רבים אשר נוסעים בפעם הראשונה מתייעצים רבות עם חברים או בני משפחה, ומשתמשים גם באינטרנט כדי לקבל מידע אמין. אך יחד עם זאת, בכל הקשור אל טיסות לתרמילאים ישנן מספר נקודות אשר מחייבות התייחסות מיוחדת.

 

כך תוזילו מחירים של טיסות לאוסטרליה ויעדים אחרים

ראשית, המחיר של טיסות לתרמילאים אינו גבוה כפי שנהוג לחשוב. היות ומדובר על טיסות המוזמנות חודשים רבים מראש, ניתן להשיג מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. האפשרות לטוס דרך יעדי ביניים – גם אם פירוש הדבר המתנה בת מספר שעות או ימים ביעד אחר – מוזילה גם היא את מחיר הטיסה. בנוסף, טיסות עבור טווח גילאים המוגדר על ידי חברות התעופה כ-"צעיר" מספקות גם הן הנחה נוספת. כך למשל מחירן של טיסות למזרח הרחוק, טיסות לדרום אמריקה או טיסות לאוסטרליה, יעדים שנחשבים לפופולאריים במיוחד עבור תרמילאים, יכול להיות נמוך בעשרות אחוזים ממחירה של טיסה לארצות הברית, למשל. כמובן שכדאי לבדוק כל טיסה באופן ספציפי ויש להתחשב גם בתקופה המבוקשת, אך באופן כללי טיסות לתרמילאים הן חלק מתחום רחב וההיצע לגבי טיסות אטרקטיביות גדול ומגוון.

 

אופציה נוחה: חבילת טיסות למזרח הרחוק הכוללת טיסות פנים

עניין נוסף אליו יש להתייחס בכל הקשור אל טיסות לתרמילאים הוא שילוב רכישת הכרטיס עם שירותים נוספים. למרות שברוב המקרים טיסות לאוסטרליה או טיסות למזרח הרחוק הן לא מסוג האטרקציות אותן נהוג לחוות בצורה משפחתית יחד עם ביקור באתרי תיירות סטנדרטיים, מפתיע לגלות כי עבור חלק מהתרמילאים מדובר על אופציה מרעננת. חבילת תרמילאות הכוללת טיסות לאוסטרליה עם לינה במלון ליד שדה התעופה או השכרת רכב, ולחילופין טיסות למזרח הרחוק הכוללות טיסות פנים, הם לא רק תכנון נכון של טיול תרמילאות אלא גם חיסכון בכסף ובזמן. בעת רכישת חבילת שירותים מצטמצמים משמעותית הגורמים מולם ניאלץ להתנהל בהמשך, והיות ומדובר על טיול ארוך היתרון הופך משמעותי.

 

יש אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם לתכנן טיול תרמילאות מושלם

לסיכום, אל תמנעו מעצמכם את הטיול הכי חשוב בחיים רק בגלל שאינכם יודעים מתי ואיך להזמין טיסות. מאות אלפי תרמילאים ברחבי העולם עוברים בכל יום ריגוש חדש, וגם אתם יכולים להצטרף אליהם. היכנסו עכשיו לאחד מאתרי התיירות המובילים, בררו לגבי נסיעות ליעד שמרתק אתכם והתייעצו עם גורם מקצועי לגבי ההכנות הדרושות. צאו לטיול התרמילאות עליו חלמתם בראש שקט, ואל תחששו להתמסר לחוויה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב