דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זה הזמן להזמין מלון בצפון! 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2465 פעמים ]

ימים טובים עוברים על ישראל. ימים של שקט יחסי בכמעט כל החזיתות. אמת, גם היום המחאה החברתית שהחלה בקיץ ממשיכה להתגלגל ולהוציא אנשים אל הרחובות, אבל יחסית לחדשות בישראל בדרך כלל, אלה הן חדשות מעולות. אלה חדשות שמלמדות על אמון בדמוקרטיה ועל התעוררות אזרחית בניסיון אמיתי להפוך את המדינה למקום נעים עוד יותר. אם יש משהו שישראלים למדו לאורך השנים, הוא שבתוך כל ההמולה תמיד צריך למצוא זמן ומקום לעצמנו ולרצונות שלנו. אז מתי בפעם האחרונה ביקרתם בצפון?

 

אפשר אפילו נופש במלונות בוטיק

הנופשים בישראל יכולים ליהנות כיום משפע של אפשרויות אירוח, מחדרים בסיסיים בקיבוצים או באכסניות נוער, דרך מלונות מכוכבים ועד מלונות בוטיק ייחודיים. ישראל, היא מדינה דלה במחצבים אבל עשירה באתרים קדושים ואטרקציות תיירותיות. ים הגליל – הכנרת - הוא אחד המקומות החשובים לעולם הנצרות והיא מושכת תיירים מכל העולם. עקב כך, יש בטבריה לא מעט מלונות יוקרה כדי לשרת את התיירים. אלא שבמשך שאר ימות השנה, כאשר התיירים אינם, מלונות יוקרה אלה משרתים את הישראלים – ובמחירים סבירים ביותר.

הישראלים אוהבים לנפוש. אנחנו מקפידים לנצל היטב את האתרים השונים לנופש בארץ ולא מוותרים על החופשה השנתית. מלון בעכו יכול להיות פתרון מעולה עבור מי שאוהבים לטייל ורוצים להיות במקום מרכזי יחסית, שיש ממנו גישה נוחה להרבה מאוד אתרים תיירותיים בצפון. מלונות בטבריה, למשל, בדיוק במרכז של אזור הצפון. על התפר בין גליל עליון לגליל תחתון, קרוב אל רמת הגולן וגם לבקעת בית שאן. מלון בטבריה יכול להיות בסיס מעולה לצאת לטיולים – עבור האנשים אשר רוצים לטייל הרבה.

מי שמעוניינים בחופשה ממוסדת יותר, שהטיול הרחוק ביותר בה הוא ירידה מחדר המלון אל הכינרת, למשל, יכולים למצוא מלון בטבריה אשר יאפשר להם בדיוק את זה. נראה גם כי ניתן למצוא מלון בטבריה שיתאים לכל אחד. מלונות בטבריה יודעים להציע היום שירות משובח במיוחד. כך למשל אפילו ניתן למצוא מלונות בטבריה שהם מלונות בוטיק!

 

כל זה משאיר רק שאלה אחת: מדוע לא לטייל עכשיו?

אז כן, יש די והותר מקומות שניתן לנסוע אליהם ודי והותר מלונות שניתן להשתכן בהם. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להחליט לאן, ובעזרת חברות נסיעות או חיפוש אחר סגנון מסוים של מלונות, להזמין לעצמנו את הנופש שאנחנו רוצים. פתגם עתיק גורס, כי אין זמן טוב יותר מההווה. ואכן, אין זמן טוב יותר מההווה, כדי לעשות את כל הדברים שאתם רוצים לעשות, ועד עכשיו לא עשיתם אותם, כי חיכיתם למשהו אחר. פנו את הזמן הזה לעצמכם וצאו לעשות את הדברים שאתם רוצים.

נכון, לפעמים אנחנו צריכים לעשות בחירות, ולהקריב מהדברים שאנחנו אוהבים לעשות לטובת מטרות אחרות. יש הרבה מאוד תירוצים שאפשר להיאחז בהם, כדי להסביר מדוע עכשיו זה לא זמן טוב, ומדוע לא ניתן לצאת לחופש דווקא עכשיו; לפעמים באמת לא יסתייע הדבר והחופשה תיאלץ להידחות. כל מה שאנחנו אומרים הוא שהדברים לא תמיד מסתדרים מעצמם, ואם חשובה לכם איכות החיים שלכם, אתם צריכים להיות פעילים כדי להבטיח אותה. כן, זה אומר גם לשנות תוכניות ולצאת לנופש, למשל, באופן עקבי וככל שאתם מרגישים את הצורך הזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב