דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגלים את אירופה עם חופשת שייט 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3935 פעמים ]

לא רבים יודעים זאת, אך כיום ניתן לקיים טיולי שייט והפלגות נופש גם לאירופה. למרות שאצל רובנו המושג קרוזים מתקשר בצורה אוטומטית לקאריביים או לאחד מחופי הים התיכון, הפלגות לאירופה תופסות תאוצה הן בקרב משפחות והן בקרב זוגות ותיירים פרטיים. למעשה, יבשת אירופה היא היעד המתוייר ביותר בעולם. אין פלא כי הפלגות רבות מגיעות לחופי היבשת הישנה, ומאפשרות משם גיחה לערים קלאסיות ומודרניות כאחד.

מיליוני תיירים מגיעים לאירופה בכל שנה, בכל דרכי התחבורה המקובלים. כעת גם ישראלים יכולים להצטרף, ולחוות את אחת מהרפתקאות השייט היוצאות מנמלי חיפה או אשדוד. הזמנת שייט לאירופה דרך אחת מחברות התיירות בישראל מאפשרת גם שירותים כמו השכרת רכב או כרטיסי כניסה למקומות, ולכן מומלץ לעשות את כל ההכנות מראש. רוב ההפלגות לאירופה מתרחשות בתקופת חודשי יוני עד אוקטובר, אך גם בחודשים שלפני (כמו מאי) או אחרי (כמו נובמבר) ניתן למצוא חבילות שייט נוחות במחירים הוגנים.

 

כיצד מתנהלות הפלגות לאירופה?

חשוב לדעת כי כל תכנון בעיר אירופית חייב להתחיל בהגדרת היעדים והמטרות. טיול זוגי יכול לכלול ביקור במספר רב של אתרים, בעוד חופשה משפחתית תחייב היערכות מיוחדת. בכל מקרה, היתרון של הפלגות או קרוזים לאירופה ולמעשה לכל יעד אחר הוא הורסטיליות שלהם. במהלך ההפלגות זוכים התיירים לפינוקים והפתעות על גבי הספינה, ונהנים מהדרך לא פחות מאשר מהיעד. הפלגות ואירועי שייט יכולים להתקיים עם מאות ולעיתים אלפי אנשים, ולספק גם אטרקציות כמו הופעות, אזורי בילויי, שירותי בריכה וכדומה. בכל הקשור אל קרוזים לאירופה, צריך לזכור כי זמן ההפלגה קצר משמעותית מאשר קרוזים לאיים הקאריביים לדוגמא. המשמעות היא זמן שהייה ארוך יותר על היבשה, והנאה מכל האפשרויות שאירופה יודעת להציע. גם נוחות הגישה אל נמלי ישראל הופכת את הבחירה בחופשת שייט לאידיאלית, עבור קהל יעד רחב מכל הגילאים.

תכנון הפלגה לאירופה יכול להתחיל עם איטליה, עם ביקור בנאפולי – השלישית בגודלה בארץ המגף. נאפולי היא יעד אידיאלי עבור ישראלים, משום שהיא מאפשרת לצד מסע קסום ברחובות היסטוריים ואווירה ים תיכונית ייחודית גם אתרי קניות רבים. רוב ההפלגות הפונות לנאפולי מציעות ביקור בבזיליקה סנטה רסטיטוטה, בניין שהוקם במאה הרביעית, אך ישנן גם כאלו המתמקדות באתרי תיירות אחרים כמו הר ווזביו שנחשב להר הגעש הפעיל היחיד באירופה. מי שכבר ביקר באיטליה, או רוצה לשלב את ההפלגה בנסיעה למספר יעדים, יכול למצוא את מבוקשו באזור הקסום של סקנדינביה. רוב הקרוזים באיזור יוצאים מסטוקהולם, עיר הבירה של שבדיה, המציעה גם היא ביקור באתרים מרתקים כמו הארמון המלכותי, או סיור בעיר העתיקה.

 

מי יכול לעזור לכם למצוא חבילת נופש אטרקטיבית?

היות ורובנו אינם מתמצאים בנושא ספנות, כל תכנון קרוז חייב להתחיל בבחירת משרד נסיעות אמין ומנוסה. על מנת לעשות זאת כדאי להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט, לקרוא פרטים על הפלגות שונות ולאחר מכן לערב את בן הזוג או המשפחה בקבלת ההחלטה. יועץ נסיעות יכול לעזור להחליט לא רק לאן לנסוע, אלא גם מתי ואף לספק הצעות מחיר והטבות ייחודיות. השייט הוא דרך נפלאה להעביר חופשה ונופש, אך כדאי להיערך מראש בעזרת הזמנת מקום על הספינה בה נרצה לבלות. היצע הקרוזים גדול, ובכל תקופה ישנן חבילות נופש אחרות אותן צריך להכיר. פנו עכשיו אל משרד הנסיעות שלכם, הכינו את הדרכונים ואת בגדי הים ושוטו לבקר בערי הנמל של העולם הגדול. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב