דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת פינגווין שירותי תיירות פותחת את עונת תיירות החורף 2011-2012 ומשיקה אתר אינטרנט עם מגוון פעילויות חורף וחופשות סקי ייחודיות 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 1912 פעמים ]

חברת התיירות פינגווין פותחת את עונת תיירות החורף 2011-2012 עם השקת אתר אינטרנט מיוחד  www.pingwin.co.il  המציע מגוון אפשרויות חופשה ופעילויות חורף וסקי ייחודיות, בשילוב רמת שירות כפי שרק פינגווין יודעת להעניק.

ירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין שירותי תיירות: "אתר הבית של פינגווין שירותי תיירות מהווה שער לכל יעדי החופש, אתר בית מקיף ועשיר לתיירות הכולל מנוע חיפוש חכם באמצעותו ניתן לקבל הצעת מחיר מיידית ולהזמין חופשה לפי קריטריונים רבים: ארץ היעד, סוג החופשה, תאריך ומשך החופשה, מספר הנופשים וכן חלוקה לפי גילאים, כאשר בתקופה זו אנו נותנים דגש לפעילות החורף וחופשות הסקי".

האתר מציג מידע מפורט ועשיר על כל יעד, מידע על מוצרי חופשה ייחודיים ובלעדיים לפינגווין שירותי תיירות, עשרות יעדים ברחבי העולם עם קישור לתצלום לויין של היעד ב google earth, סגנונות חופשה שונים, מידע עדכני על חבילות נופש, וכל זאת לצד הטבות למקדימים להזמין חופשה ומבצעים מיוחדים לרגע האחרון.

פינגווין מציעה בין להיטי החורף הקרוב  חופשות סקי לכל רמות הגלישה בכל היעדים: למשפחות, זוגות, חברים ועוד, ביעדים בלעדיים לפינגווין במחירים אטרקטיביים והטבות למקדימים להזמין.

 

היעדים המומלצים באתר www.pingwin.co.il  לחורף הקרוב:


    • אנדורה החדשה – אתר הסקי גרנד ולירה. (מרחב גלישה חדש שמורכב מחמישה אתרי סקי שחוברו לאתר אחד ובו מעל 200 ק"מ של מסלולי גלישה) . ביעדי אנדורה החדשה אנו מציעים חבילות הכל כלול, הכוללות הכל! נוסחת הכל כלול של פינגווין כוללת שתייה חופשית ( כולל אלכוהול) ושימוש חופשי בספא, בכל בתי המלון!
    • אוסטריה – אתר הסקי מאירהופן (Mayrhofen) הפופולרי ביותר בקרב ישראלים הגולשים באוסטריה, פינגווין מייצגת בלעדית בעיירה את המלון המרכזי והמבוקש ביותר HOTEL SPORT STRASS ברמת 4 כוכבים הממוקם בצמוד למעלית הראשית. המלון עם דגש על ספא ובו בריכת שחייה מקורה, ג'קוזי, מספר סוגי סאונה, חדרי טיפולים, מרכז טיפולי יופי, סקוו'ש, מיני גולף, אזור משחקים מיוחד לילדים ועוד.
    • בולגריה – אתר הסקי בנסקו (Bansko) , הגדול, המקצועי והגבוה ביותר במזרח אירופה. האתר נבנה עפ"י תבנית אתרי הסקי באוסטריה עם רשת מעליות אוסטריות מהמתקדמות בעולם. באתר זה מייצגת פינגווין למעלה מעשרה בתי מלון בבלעדיות לשוק הישראלי.

הניסיון הרב של פינגווין שירותי תיירות, הצוות הישראלי שמלווה ודואג, ההצעות הבלעדיות והמחירים האטרקטיביים הופכים את חופשות הסקי עם פינגווין לחופשה האולטימטיבית, חוויה בלתי נשכחת.

 

פינגווין מציגה את כל חבילות הסקי באתר אינטרנט המתקדם ביותר בענף התיירות בישראל, בו יש ללקוח את האפשרות לקבל הצעת מחיר לכל חופשה בלחיצת כפתור.

לאתר פינגווין: www.pingwin.co.il

אודות

פינגווין שירותי תיירות הינה חברה צעירה, דינמית ותוססת הפועלת כחברה עצמאית בתחום סיטונאות תיירות , חורף וקיץ כאחד. החברה מספקת את מוצריה לכלל משרדי הנסיעות בארץ וישירות ללקוחות החברה, דרך מרכז הזמנות טלפוני והזמנות און ליין במערכת ההזמנות המתקדמת באתר האינטרנט של החברה. 

המוטו של פינגווין שירותי תיירות הוא להציע ללקוחות מוצרים ייחודיים, חופשות בלעדיות ושירות בוטיק בהתאמה אישית. כחברה צעירה ממשיכה "פינגווין" ללא הפסק לפתח מוצרי תיירות ייחודיים חדשים לקהל הישראלי. החברה דוגלת בפיתוח מוצרים ייחודיים הנבחנים בדקדוק רב תוך התחשבות מרבית באופי לקוחותיה.

"פינגווין" מייצגת בלעדית בישראל חברות תיירות בינ"ל ועוד עשרות יעדי חופשה בתחום תיירות החורף והקיץ.

מחלקת קבוצות המטפלת בארגונים, חברות וועדים עומדת לרשות לקוחות החברה במתן ייעוץ , הגשת הצעות מחיר וליווי הפרויקט מתחילתו ועד סופו

לצד אלה פועלת המחלקה העסקית המעניקה שירות לחברות מסחריות ואנשי עסקים. כל חברה/לקוח מטופל ע"י סוכן/ת אישי ברמת יעילות ומקצועיות יוצאת דופן ומענה מקצועי הולם 24 שעות ביממה.

 

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב