דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תזמינו טיסות לניו יורק במחירים נוחים 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2250 פעמים ]

ישנן חופשות בהן הטיסה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. במונחים מקומיים אפשר לציין את הטיסה לאילת, שנחשבת בקרב רבים לאטרקציה ייחודית, או אפילו טיסה בשמי הארץ. במונחים גלובאליים יותר, הטיסה הפופולארית ביותר בעולם היא כמובן לניו יורק. העיר המכונה "התפוח הגדול" מאכלסת בכל יום מיליוני תיירים, אשר באים להתרשם ממנה ומהערים האחרות בארצות הברית. טיסה לניו יורק היא במובנים רבים הדרך האולטימטיבית להתחיל את החופשה, אך כדי להבטיח טיסה נעימה ונוחה ישנם גם הכנות אותם כדאי לבצע מראש.

 

היצע הטיסות עוזר להורדת המחירים

מבין כל היעדים אליהם טסים תיירים ברחבי העולם, אין ספק שלניו יורק שמור מעמד מיוחד. טיסות לניו יורק הן חלק ממסלול פופולארי שבסופו ביקור בארצות הברית, ולעיתים הן נקודת מעבר בדרך לחופשה במרכז או בדרום אמריקה. מבחינתנו כישראלים, טיסות לניו יורק הן הגשמת חלום אך לעיתים מחירן גבוה מדי. יחד עם זאת, ההיצע הגדול של טיסות לניו יורק יכול גם לעודד הורדת מחירים אך יש לדעת כיצד לנצל זאת. בכל הקשור אל חברות ישראליות, טיסה לניו יורק יכולה להתחיל מכמה מאות דולרים בלבד – בהתאם לתקופה. עבור ישראלים שומרי מסורת השומרים על כשרות טיסה לניו יורק עם חברה ישראלית היא האופציה הטובה ביותר, אך חשוב לזכור כי ישנן גם אלטרנטיבות בדמות הזמנת אוכל צמחוני או טבעוני. על כל מקרה, הוזלה של מחירי טיסות לניו יורק יכולה להתקיים גם במידה ורוכשים חבילות נופש מלאות. במילים אחרות, הזמנת טיסה יחד עם מלון, כרטיסי כניסה לאטרקציות ולעיתים גם טיסות המשך, או לחילופין הזמנת טיסה במסגרת טיולים מאורגנים, מבטיחה מחירים נוחים יותר.

 

חשיבות חברת התיירות

חברות התעופה יודעות כי היצע הבילויים בניו יורק כמעט בלתי מוגבל, ולכן מוזילות את מחירי הטיסות ומאפשרות גישה ליעדים רבים אחרים. משפחות אשר מעוניינות לטוס יחד עם ילדים או בני נוער יכולות גם הם ליהנות ממחירי טיסות נמוכים, בהתאם לתעריפי החברות הספציפיים. מומלץ לברר מול יועצי תיירות ונופש את התנאים למחירים טיסות נמוכים, ולבדוק האם המשפחה והילדים עומדים בקריטריונים. לעיתים קרובות נגלה כי המחיר הראשוני אותו קיבלנו הוא התחלתי בלבד, ובפועל נשלם הרבה פחות. היות ומחירי הטיסות מישראל לארצות הברית כאמור אינם נמוכים, גם הפרש של אחוזים בודדים בלבד יכול להיות משמעותי. נוסעים הנוהגים לטוס הרבה אל מעבר לים יכולים לנצל נקודות "נוסע מתמיד" ולהפנות אותן לטובות טיסה לניו יורק, ולעיתים אף לצרף חברים או בני זוג. גם אופציה זו אידיאלית עבור קהל יעד רחב, אך ישנם כאלו אשר אינם מודעים אליה. מפתיע לגלות כי כמו בתחומים אחרים, גם בתחום הטיסות והנופש הזמנת שירות מחברת תיירות אמינה היא הדרך הטובה ביותר להבטיח תמורה מלאה.

 

מתכננים חופשה בחו"ל? אתרי האינטרנט הם ארגז הכלים שלכם

אם אינכם יודעים איך להתחיל לבחור בין טיסות לניו יורק, היעזרו בכלים המוצעים לכם באתרי אינטרנט ייעודיים. כל חברת תיירות מנוסה יודעת שהנופש מתחיל כבר בשלב התכנון, ולכן מעמידה בפניכם אופציות רבות בעזרת אתר רשמי המציג את כל הפרטים. בנוסף, אתרי האינטרנט מאפשרים השוואה נוחה בין הצעות מחיר עבור טיולים וחופשות בחו"ל, על מנת שתהיו בטוחים כי ביצעתם את הבחירה הנכונה. היכנסו עכשיו כדי לבדוק מחירי טיסות אונליין, והשתמשו בעצות וטיפים של נוסעים אחרים על מנת לקבל חוות דעת נוספות. זכרו כי הטיסה היא חלק מהחוויה, וככל שתקדימו להזמין אותה כך תוכלו להתחיל ליהנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב