דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת ניקיון וניהול ואחזקת מבנים 

מאת    [ 01/11/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3027 פעמים ]

קוראים לי יונתן זהבי ואני כותב לכם את המאמר הבא בנושא ניהול ואחזקת מבנים על מנת לקדם את הנושא של ועד בית מסודר והעזרה שחברת ניקיון יכולה לתת במקרה ויש לכם ועד בית שכזה בבניין. המאמר פורסם על ידי באתר מאמרים בתאריך 1.11.2011.

 

מה זה ועד בית מסודר ?

כאשר ועד הבית מסודר ומתנהל בצורה יעילה כמה מדיירי הבניין אשר מנהלים את הועד אחראים ישירות לטיפול במגוון נושאים הקשורים לטובת כל דיירי הבניין כקבוצה שגרים יחד באותו הבניין. יעד בית מסודר יבחר לעצמו נציגים מתוך דיירי הבית ויפגש פעם בחודש לפגישה עניינית בה יעלו לדיון נושאים רלוונטים וחשובים. כאשר לבניין יש וועד בית מסודר כל דיירי הבניין מרוויחים מזה בצורה שווה.

 

ניקיון - מה זה חברת ניקיון ?

חברת ניקיון לגטימית לעניין שלנו היא גוף הלוקחת עובדים מסורים אשר עובדים כמנקים בתחום של ניקיון אשר בידיהם ניסיון מספיק על מנת לבצע פרוייקטים גדולים של ניקיון ואחזקא של מבנים, בניינים ומוסדות. חברת ניקיון טובה תדאג שכל עובדיה עובדים בצורה טובה, ללא רקע פלילי, מסורים ומגיעים בזמן לעבודה כל יום. הם ידאגו שעובדיה פועלים לפי תכנית עבודה מסודרת ולוח זמנים. עובד של חברת ניקיון אשר מבריז לעבודה או פועל לא כשורה לא יחזיק מעמד כעובד אצל חברת ניקיון של משרדים בתים או דירות.

 

ניקיון - ועד בית וחברת ניקיון

כאשר ועד הבית מתנהל בצורה יעילה יכולים הנציגים בוועד להחליט להשתמש בחברת ניקיון, בעזרת חוזה עבודה כתוב ולוח זמנים מדוייק. שירותים כגון ניקיון אישי של כל דירה בבניין יכולים להיות כלולים בהחלטות של ועד הבית לשכור שירותי ניקיון מיוחדים מחברת ניקיון. זה יכול להיות החלטה שתשנה לכל דיירי הבניין את איכות החיים לטובה.

חברת ניקיון טובה תדאג לשלוח עובדי ניקיון בשעה הנכונה כדי לבצע את הניקיונות הדרושים וועד הבית יכולים לקחת תשלום לפי דרישות הניקיון האישיות כדי לשלם על פרוייקט הניקיון של כל הדירות (ושל חדר המדרגות כמובן) וככה כל דיירי הבניין יכולים לקבל שירותי ניקיון אמינים לפי לוח זמנים ועוד בעד סכום קטן בהרבה ממה שהם היו משלמים לו היו מעסיקים עובדים פרטיים בשביל ניקיון של בתים משרדים או דירות.

קופת התשלום עבור חוזה העבודה יכולה להתחלק בצורה שווה. כלומר אם חברת ניקיון תדרוש 5,000 אלפים ש"ח על מנת לנקות את כל דירות הבניין פעם בשבוע (מה שיכול להיות המון שעות עבודה ולדרוש הרבה כוח אדם) עדיין יחסכו דיירי הבניין הרבה כסף. בנוסף מי שיש לו דירת 2 חדרים (שמסכים לקחת חלק בפרוייקט הוועד) ישלם סכום חודשי מסויים ודיירי הבניין הגרים בדירות 3 או 4 חדרים ישלמו כנראה יותר. בסופו של דבר אבל כולם מרוויחים. 

איך וועד בית מסודר יכול לדאוג לחסוך לדיירי הבניין מאות שקלים בחודש בעזרת חברת ניקיון דירות טובה?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב