דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הקצרה אל הכסף באינטרנט 

מאת    [ 31/10/2011 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3823 פעמים ]

אחת הדרכים אולי היותר פופולריות ואהובות על יזמים ברשת און ליין, היא הדרך של תוכניות שותפים. נכון לעכשיו, יש אלפי חובבנים באינטרנט שמחפשים דרכים להרוויח כסף ולהצליח בעסקי האינטרנט. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את הצעדים הראשונים שלך ברשת און ליין, היא על ידי שיווק תוכניות שותפים. מדוע? מכיוון שכדי להרוויח כסף באינטרנט צריכים למכור משהו למישהו. צריכה להתבצע איזוהי טרנזקציה, איזושהי עסקה בין שני צדדים. אם יש לך מוצר כלשהו, אז אתה יכול להציע אותו למכירה, וכאשר מישהו רוכש את המוצר הזה, נכנס כסף לכיס שלך. אבל ליצור מוצר משלך, או להציע שירות משלך, זה לא עניין פשוט. לוקח זמן לפתח מוצר כלשהו, לעתים זה יכול לקחת שנה של עבודה, ולעתים אף שנים. וגם לאחר שכבר יצרת מוצר משלך, מי מבטיח לך שהוא אכן יימכר, יוציא את ההשקעה ויניב רווחים עבורך. מה לגבי הוצאות הפרסום? מה לגבי ההוצאות של העסקת אנשים שייתנו מענה ותמיכה ללקוחות שרכשו ממך את המוצר? כאשר אתה מספק מוצר כלשהו אתה צריך שיעמוד שירות לקוחות טוב ויספק שירות. אתה צריך לדאוג למערכת סליקת כרטיסי אשראי, ואם מדובר במוצר פיזי, עליך לדאוג לאריזה ומשלוח לבית הלקוח. אי אפשר להיות ספק, בעל מוצר, למכור ללקוחות ולהיעלם. ללקוחות יש שאלות לגבי השימוש במוצר, לפעמים יש החזרות, ובכל זה צריך לטפל.

אולם כאשר אתה בוחר בדרך של שיווק שותפים, אתה בעצם מקדם מוצרים מוכנים של אנשים אחרים. זה כאילו שיש לפניך קטלוג ענק של מוצרים ושרותים, אתה עובר עליהם,  מדפדף, ואומר, את המוצר הזה הייתי רוצה לקדם, והמוצר הזה נראה לי מעניין. ההצעה הזאת נראית לי טובה, ועל ההצעה הזאת אני מוותר מראש.

לפני שאתה מצטרף לכל סוג של תוכנית, עליך לשמוע המלצות מאנשים אחרים שכבר נרשמו, ובפועל עושים מזה כסף. מה אנשים אומרים על החברה, האם היא אמינה, האם היא משלמת בזמן. האם מדובר בחברה מבוססת שפועלת שנים ארוכות.

אף על פי שיש אנשים שעושים הרבה מאוד כסף מתוכניות שותפים,והפכו את זה לעסק משגשג, אין מדובר בתחום שאפשר לעשות ממנו כסף קל. ההצטרפות לתוכנית היא חינם, ואפשר להתחיל את הכול כמעט ללא כל השקעה כספית. עדיין בשלב מסוים ייתכן שתרצה להשתמש באמצעי קידום של פרסום, ופרסום עולה כסף. באמצעות  שיטות ואסטרטגיות שיווקיות ניתן להגדיל את הרווחים ולעשות  יותר כסף.

קבל גישה חינם למכרה זהב של מידע חם:


להרוויח כסף באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב