דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למדי כיצד להכין את עורך נכונה לפני מריחת המייק אפ 

מאת    [ 31/10/2011 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 2260 פעמים ]

מייק אפ טוב, הוא מייק אפ שמכסה לנו את כל אותם דברים שאנו לא רוצים שיבלטו כמו פיגמנטציה, קופרוז, היפרמייה, פצעונים וכו'. לרוב מייק אפ לא יצלח כיסוי של 100% מהפגמים בעורנו ולכן מומלץ להכין את העור לפני מריחת המייק אפ ולהסתיר מבעוד מועד את הפגמים לפני מריחת המייק אפ. קיימים מספר מוצרים בשוק שיעזרו לנו בכך. על אותם מוצרים אפרט לכם במאמר זה.

ראשית, כדאי להבין מהם אותם מצבים שבהם מומלץ לטפל לפני מריחת המייק אפ:
עור יבש
: עור יבשמיובש הוא עור ש"יישתה" את המייק אפ ולא ישאיר לנו זכר ממנו לאחר מספר שעות ולכן, אם יש לך עור יבש, צריך למיים אותו ולרוות אותו בלחות לפני מריחת המייק אפ. מרחי קרם לחות וחכי שייספג בעור (תהליך שלוקח כרבע שעה לערך) במידה ואת שמה לב שנשאר עוד קרם על פנייך הקפידי לספוג את הקרם בעזרת טישו ורק לאחר מכן להתחיל במריחת המייק אפ. אם עורך מתקלף בנוסף ליובש, השתמשי בפילינג עם גרגירים בכדי להטשטש את ההתקלפות ולהחליק את העור ולאחר מכן מרחי את קרם הלחות.
עור שומני
: עור שומני הוא בדיוק ההפך מעור יבש, ידחה את המייק אפ ולא יותיר לו זכר. ולכן צריך להסיר את שכבת השומן לפני מריחת המייק אפ. ניתן להוריד את השומן באמצעות שטיפת הפנים בסבון לעור שומני ולא למרוח לאחר מכן קרם לחות או כל בסיס אחר. כך המייק אפ ימקסם את עמידותו על הפנים.
כתמי פיגמנטציה
: במדינתנו החמה, רובנו סובלות מפגמנטציה סולרית כתוצאה מחשיפה לשמש. כתמים אלו הם כהים מהעור ולעיתים משתקפים דרך המייק אפ (אטום ככל שלא יהיה). כתמים אלא ניתנים לטשטוש באמצעות מנטרל גוון בצבע וורוד המיועד לכך. מורחים את המנטרל הוורוד ונותנים לו להתייבש מעט. הפיגמנט הוורוד יוצר טשטוש של הכתם החום עם מריחת המייק אפ, נגיע לכיסוי מקסימלי של הכתם ולמראה יפה יותר של המייק אפ, ללא השתקפות של כתמים חומים תחתיו.
קופרוזהפרמייה
: קופרוזהיפרמייה אלו תופעות בעור המתאפיינות בגוון אדום, שגם הוא לרוב משתקף דרך המייק אפ ויוצר מראה מעט מלוכל ולכן גם אותו רצוי לטשטש. הצבע שמנטרל אדום הוא ירוק ולכן אנו נשתמש במנטרל בגוון ירוק באותה שיטה. נמרח מעט מנטרל עם האיזור של הקופרוז או ההפרמייה , נחכה מעט שהחומר יתאדה ושישאר לנו רק הפיגמנט. לאחר מכן נמרח את המייק אפ על העור. הגוון הירוק יינטרל את האדמומיות וישווה למייק אפ ולעורך מראה יפה יותר.
פצעים
: לכולנו יש מדי פעם פצעונים, אם זה בתקופת המחזור, אם זה מלחץ, גיל התבגרות וכו'. פצעונים נוטים להיות בשני גוונים ובשתי צורות. בתחילת הפצע ישנה נפיחות ובליטה מעל העור שמלווה באדמומיות ולאחר מכן אם נגענו בפצע או שהוא התייבש הוא נוטה להיות יותר שטוח וצבעו משתנה לצבע חום והופך לקרוסטה (גלד).
בפצעים אנו מטפלים באותה שיטה כמו בפיגמנטציהקופרוז. אם הפצע בראשיתו והוא אדום ולכן נשתמש במנטרל ירוק בצורה נקודתית על הפצע ועליו נמרח את המייק אפ. זה לא יעלים את הבליטה אך לפחות האדמומיות לא תבלוט תחת המייק אפ. אם הפצע הוא בגוון חום אז נשתמש במנטרל ורוד בדיוק כמו בפיגמנטציה ועליו את המייק אפ.
צלקות
: קיימים מספר סוגי צלקות:
א. צלקת בולטת הנקראת גם אטרופית. צלקת הבולטת מעל העור היא הצלקת היחידה שעדיף לא לגעת בה כי במקרה זה כל המוסיף גורע. ולכן נמרח עליה מייק אפ וננסה גם שיהיה כמה שיותר מינימלי בכדי לא להבליט יותר.
ב. צלקת שקועה הנקראת גם היפרטרופית היא צלקת שניתן לטשטש מעט על ידי מריחת קונסילר בהיר באיזור השקע. ההבהרה של השקע תיצור אשלייה של הבלטה של השקע ותטשטש את הצלקת.


ג. צלקת אדומה בפנים לעיתים גם מורמת מהעור למרות בליטתה מומלץ לטשטש במצעות מנטרל גוון ירוק בכדי להסתיר את האדמומיות ולאחר מכן למרוח מייק אפ.

את מנטרלי הגוון ניתן לרכוש בחניות לאיפור מקצועי והם מוצרים שישמשו אתכן לאורך זמן. הטיפול בתופעות השונות של העור טרם מריחת המייק אפ,ימקסמו את הסתרת הנגעים וישוו לאיפור מראה נקי יותר וכשהבסיס של האיפור הינו מושקע ונראה טוב כלל האיפור ייראה טוב יותר והרגשתך תהיה טובה יותר.

מירי דוק - מאפרת וקוסמטיקאית מקצועית | נייד: 050-6360003 | אתר: www.miridok.co.il | דוא"ל: href="mailto:makeup@miridok.co.il" makeup@miridok.co.il">target="_blank">makeup@miridok.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב