דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציורי קיר לעיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 31/10/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2462 פעמים ]

ציורי קיר לעיצוב חדרי ילדים הולכים והופכים יותר ויותר פופולארים. היום כבר ניתן למצוא אותם בחדרי ילדים רבים. אך כיצד בוחרים את ציור הקיר המתאים לחדריהם של ילדינו? לפניכם מספר הצעות.

הדבר הראשון, והחשוב ביותר, הוא כמובן רצונם של הילדים. עלינו לשאול תחילה את הילדים באיזה ציור קיר הם מעוניינים. התשובות שאנו עלולים לקבל הן אינסופיות. כל ילד וטעמו שלו.

בנים יעדיפו לרוב ציורי קיר של חיות, גיבורי סרטים, פנטזיות, חיזרים, מפלצות, דינוזאורים, מכוניות, סמלים של קבוצות כדורגל או כדורסל ועוד. הצבעים השולטים בציורי קיר לעיצוב חדרי ילדים של בנים הם בדרך כלל כהים וקרים – חום, שחור, כחול וירוק.

לבנות, מצד שני, מתאימים ציורים בצבעים בהירים ורכים יותר, כמו ורוד, אדום ותכלת. בדרך כלל הן תבחרנה ציורים של פיות, ברביות, קשת בענן, שמיים, גיבורי סרטים מצויירים שהן אוהבות, חדי קרן וכו'. טעמן של בנות, כידוע, הוא עדין יותר.

בגילאים צעירים יותר, ההורים הם בדרך כלל אלו שבוחרים את ציורי הקיר בחדרי הילדים, והמגוון הוא קטן יותר, ולרוב מתאים הן לחדרים של בנים והן לחדרים של בנות. על קירות חדרם של פעוטות, ניתן לבחור ציורי קיר של דמויות ילדות אהובות, כמו מיקי מאוס, פו הדוב וחבורתו, הלוני טונס ועוד. רעיון נוסף הוא לצייר גורים של חיות – דובים, כלבים, חתולים וכו'.

חדרי מגורים

הבחירה בין ציור או פוסטר יכולה להיות קשה לעיתים, אבל אם תבחנו את ההבדלים השונים, תוכלו להקל משמעותית על הבחירה. האם אתם מעדיפים ציורים חסרי גבולות שתוכלו לעצב בעצמכם, שיוכלו להתאים בכל חדר ובכל גודל שרק תרצו אבל עם זאת יישארו על הקיר למשך זמן רב, או שאלי אתם פשוט מעדיפים פוסטר מרהיב בגודל סטנדרטי שאמנם לא יכסה את כל החדר אבל יהיה מיוחד ועם זאת גם ניתן להחלפה בכל עת וללא פרוצדורה ארוכה במיוחד?

לאחר שתבחרו בין השניים, תוכלו למצוא מגוון רב של ציוריקיר ופוסטרים בהתאם לרצונות שלכם. כיום, ישנם פוסטרים שמתאימים לעסקים, חדרי נוער, בתיי רווקים ועוד. תוכלו לבחור מבין דמויות מסרטים, שחקנים, אמנים מוסיקאליים ואפילו יצירות אמנות נעימות מאוד לעין.

בעולם הציורים זה קצת יותר מורכב אבל גם ייחודי יותר. כאן, תוכלו לבחור מבין מגוון של רעיונות שתקבלו מהאמן לאחר שתאפיינו לו את המקום אליו הציור מיועד, ובהתאם לזה תוכלו גם פשוט לבוא עם רעיון ספציפי או אפילו סקיצה מוכנה, שרק צריך לצייר וליהנות מהתוצר הסופי שלה.

עסקים, קירות חיצוניים וחדרי ילדים

בבואכם למצוא ציור או פוסטר שיתאים לכל חדר שהוא, כדאי לבצע חשיבה מקדימה על הייעוד של הפוסטר. במידה ויש לכם עסק, תוכלו להזמין ציורי קיר בהתאם למותג שלכם ובעיצוב חדשני ואמנותי יותר, כך גם בהקשר של קירות חיצוניים שישתלבו עם צמחייה וכל מה שמסביב. בעולמם של חדרי הילדים תוכלו להזמין פוסטר עם דמויות אהובות, להזמין ציור קיר או אפילו להדביק מדבקות קיר שיראו מעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב