דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים חזקים בהרצליה 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1717 פעמים ]

מי לא חולם על אירוע מדהים? החלום של כולם הוא מסיבה מדהימה, אך מה בעצם אורחים זוכרים מהאירוע? הביגוד, המנה העיקרית, הזיקוקים, וכמובן את העיצוב. אולי תופתעו לגלות, אולם להרבה מאוד מהאורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש.

בוחרים מקום

מקום האירוע שתבחרו מיועד לשקף אתכם ואת הנקודות שחשובות לכם. וילה במטולה תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תקרין ילדותיות מבורכת, אולם ארועים מרהיב ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם קטנטן ירמוז על משפחתיות.

זכרו שמאוד קל לחלום על ארוע יוקרתי ומדהים, אך לפעמים כשנגמר שלב התכנון קולטים בעלי האירוע שזה לא מה שהם מחפשים. אז לפני שאתם סוגרים מקום תחשבו מעבר לפנטזיה אם האולם הזה באמת משקף אתכם .

בוחרים תפריט לאירוע

הסתיים העיסוק עם אולמות אירועים בהרצליה? ללא עוררין אחד הרכיבים שצריכים לשקול בכובד ראש זה הנושא הקולינרי. יכול להיות שזה נשמע קצת מוגזם, אבל מרבית האורחים מרגישים צורך ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא התפריט שיוגש.

לפני שאתם מחליטים על מנות תחשבו לעומק מי מרבית האנשים שיתפסו את הנתח המשמעותי ביותר בארוע שלכם. אם קורה ומדובר באנשים מהמעמד הבינוני, שאוהבים אוכל ביתי, מומלץ ללכת על אוכל יותר עממי. היה ומדובר בצעירים מהבוהמה השנקינאית מומלץ לשקול הגורמה, אם זו יום הולדת ורוב האנשים יהיו בה נערות אז כמובן ניתן לבחור באוכל צעיר המכיל נקניקיות, צ'יפס ועוד.

בכל מצב קשה לרצות את כל האנשים, על כן רצוי להרכיב תפריט מורכב ופשוט, פופולארי וייחודי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לכלל האנשים הרבה אפשריות לבחור. השורה התחתונה , כדאי שיהיו הרבה אופציות מאשר כמה מנות מצומצמות.

עיצוב האירוע

היה ויש לכם קצת זמן ואתם מעוניינים להשאיר רושם על האורחים שלכם, תצרו קונספט, משהו יחודי ובייחוד משהו שנראה לכם שחשוב להעביר. בדומה לבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב שתבחרו הוא חשוב.

בכל הקשור לזה לאמיתו של דבר אין גבול לדמיון; אפשר ליצור הכל, או, למשל, לשים דגש על רק דברים אחדים; צבעי הערב (אירוע באדום, עיצוב רק בצבע מסוים), תפאורה (מפלים, דקלים) פסלי קרח וכו', רק תתנו לדמיון שלכם להפליג. ידוע שלעיתים שטקס אישי הופך להיות גם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה דווקא בנושא זה, זה מקומכם לתת ביטוי לדימיון שלכם.

מה בדבר גן אירועים בהרצליה?

הדבר הכי פשוט זה לנסות שכולם היו מרוצים, אבל אל תשכחו שבסוף היום זה האירוע שלכם. אם יש משהו שאין מצב שאתם מוכנים לבטל אותו אף על פי שהוא, מפריע לחלק מבני המשפחה, אל תתפשרו. תסבירו לכל מי שצריך בצורה עדינה שבסוף מדובר הערב שלכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שבאמת מעיד על אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא מידע חשוב על התחום המשיכו לקרוא, וקדימה לדרך!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב