דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה רפואית הוליסטית 

מאת    [ 07/11/2007 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 3931 פעמים ]

במאות הקודמות, כל רופא שכיבד את עצמו היה גם אסטרולוג ולהיפך.
התועלת הגדולה ביותר של האסטרולוגיה היא בתחום הרפואה המונעת ועיתוי מתן הטיפולים.
הגישה האסטרולוגית ההוליסטית הרפואית רואה את האדם כמורכב מנשמה אלוהית ( האדם נברא בצלמו של אלוהים) שהיא נצחית, בלתי פגיעה, אחדותית ובעלת מודעות לעצם קיומה.
הנשמה האלוהית מתבטאת דרך הגוף הפיזי (החומרה) המיינד (התכנה). הנשמה, למרות שהיא אלוהית, מתבטא בכל גוף בצורה שונה לפי התכונות המיוחדות של אותו גוף ולפי כישורי המיינד (חשיבה) הספציפיים.
כדי לממש את יעודה של הנשמה, אנו מקבלים גוף שאינו מושלם ויש בו חוסר איזון מולד. חוסר איזון זה מאפשר לחוות חוויות שונות בחיים, המורכבות מחוויות של הנאה ושל סבל.
כאשר חוסר האיזון הוא לא גדול, אפשר להגיד שהאדם בריא בצורה נורמלית והוא יכול להתמודד עם החיים בצורה טובה. כאשר חוסר האיזון גבוה, ההתמודדות קשה ויש סבל רב לאדם זה.
ריפוי הוליסטי מטרתו אינה לשנות את האירועים שיש לאדם בחייו, אלא לשנות את דרך ההתמודדות שלו אם אותם ארועים כך שהוא יתפתח רוחנית , יסבול פחות ובתקווה יגיע להתעוררות רוחנית מלאה.
אסטרולוג רוחני רפואי יכול לראות במפת הלידה את כל מרכיבי האדם ומצב האיזון שלו.
הוא יכול להמליץ לו על כיוון מועדף בחייו (היעוד האישי של הנשמה) ואיך לאזן את הגוף והמיינד לבריאות אופטימלית ולמניעת מצבים קיצוניים של מחלות קשות.
לכל אדם יש מפה אסטרולוגית אישית אשר "מצלמת" את רגע הלידה שהוא נקודת יחוס למצב האנרגטי שלו. ישנם 12 אנרגיות (מזלות) אשר בזכותן אנחנו יכולים לחיות ולתפקד בעולם. המזלות הם טלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, גדי, דלי ודגים. מזלות אלה מייצגות את כל מה שאנו זקוקים וכל אחת מהם גם מתייחסת לאיבר בגוף אשר מיצג את הפעולה של אותו מזל על הגוף. למשל, מזל אריה מתבטא דרך פעולת הלב שתפקידו להזרים אנרגיית חיים (חמצן) שנאספה בראות (הראות מיוצגים ע"י מזל תאומים)
דרך מערכת כלי הדם (מיוצגת ע"י מזל דלי). רואים שיש פה שיתוף פעולה בן המזלות לבין עצמם כמו בין האיברים בגוף ששותפים לשמירת בריאותנו.
במפה האסטרולוגית ניתן לראות באיזה מקומות המזלות לא מאוזנים וכתוצאה מכך, איזה איברים מתאימים בגוף יחלשו. לפני שאיבר נחלש (ונעשה חולה), יש ביטוי לחולשה זו בהתנהגות האדם כלפי עצמו וסביבתו. למשל, לפני שחוסר איזון במזל טלה יתבטא באיבר המתאים לו שזה הראש, האדם יבטא חוסר סבלנות, רוגז וכדומה שהם מאפיינים הפסיכולוגיים של מזל טלה.
האסטרולוג ההוליסטי רפואי לכן רואה את מצב בריאותו של האדם כצרוף של בעיות איזון התנהגותיות שחלקם יכול להתבטא גם בחולי גופני בר מדידה.
היתרון הגדול של שיטה זו היא במיוחד בשני תחומים. מניעה וריפוי הוליסטי ללא תופעות לוואי.
ניתן למנוע מחלות כיוון שהתמונה הנפשית גופנית של האדם אינה משתנה מרגע הלידה. כך שבכל שלב של אבחון נראה את המצב הבסיסי של הבריאות ונוכל לאזן אותו. החיים הם גלים של מצבים של בריאות יחסית טובה ושל מצבי חולי פוטנציאליים. האדם החכם יפנה לריפוי בזמן שהוא במצב טוב יחסי וכך ימנע את השפעת הגל הבא.
כיוון שהמחלות הם רק חוסר איזון אנרגטי, הריפוי יהיה ברמת האנרגיה. טיפול ברפואת תדרים כמו פרחי באך והומאופטיה תתן תוצאות טובות גם ברמת הנפש/רגש וגם ברמת הגוף הפיזי. רפואת תדרים יתרונה שהיא פועלת ישר במקור הבעיה ומאפיין אותה ריפוי ללא תופעות לוואי.
מומלץ לכל אדם גם לבצע בדיקות רפואיות רגילות מידי פעם ולהישמע לרופא שלו במידה והוא נמצא בתהליך טיפול קונבנציונלי, אבל שילוב דיאגנוזה אסטרולוגית הוליסטית רפואית יכולה לתמוך בכל תהליך רפואי רגיל ויתרונה כזכור מניעת המחלה בעודה באיבה
שמעוני יוסף מטפל בשיטת אסטרו-באך
האבחון מתבצע בעזרת ניתוח מפת הלידה האסטרולוגית והטיפול ניתן בתמיכת פרחי באך.

לאתר המפרט האנושי הישראלי

https://sites.google.com/site/hdinisrael/hakdama/Home



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב