דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדעת כמה בדיוק תשלמו מדי חודש עבור המשכנתא שלכם! 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2339 פעמים ]

על מנת לרכוש דירה יש צורך בדרך כלל בהלוואת משכנתא מהבנק. אם אתם רוצים לדעת כמה בדיוק תשלמו מדי חודש עבור המשכנתא שלכם, אתם יכולים לברר זאת בקלות, עוד בטרם הפנייה לבנקים, בעזרת מחשבון משכנתא! מחשבון משכנתא הוא כלי יעיל במיוחד, אשר באמצעותו ניתן לחשב באופן מדויק (או כמעט מדויק), את העלות של המשכנתא שלכם, כלומר מה יהיה ההחזר החודשי בכל חודש, במסלולים השונים. כך תוכלו לערוך ניתוח מעמיק ולהחליט איזו משכנתא היא המתאימה לכם ביותר. עוד על מחשבון משכנתא בכתבה הבאה.

היכן מוצאים מחשבון משכנתא?

כל מה שצריך לעשות על מנת למצוא מחשבון משכנתא הוא להקליד במנועי החיפוש באינטרנט את המונח "מחשבון משכנתא" ותגיעו לאין ספור מחשבונים. חלק מהמחשבונים טובים יותר וחלק פחות, אך רובם המכריע יוכלו לתת לכם מידע מהימן באשר לאופציות השונות שלכם. כמובן שאת המידע הסופי ייתן לכם הבנק ממנו תקבלו את המשכנתא, אך מחשבון משכנתא איכותי ייתן לכם את סדר הגודל של ההחזר החודשי הצפוי לכם, ולרוב הסכום הזה יהיה דומה מאוד למה שהבנק יגיד לכם.

כיצד מזינים נתונים במחשבון משכנתא?

לאחר שאיתרתם מחשבון משכנתא מסוים, כל שנותר לכם הוא להזין במחשבון את הנתונים הרלוונטיים אליכם. ניתן לעשות זאת במחשבונים המופיעים באינטרנט בקלות רבה. יש להזין נתונים חשובים כמו סכום ההלוואה שאתם זקוקים לה, תקופת ההחזר של ההלוואה הרצויה לכם (בדרך כלל בין 5 ל - 25 שנים), המדד במשק, מסלול ההלוואה (ריבית קבועה או משתנה), הריבית של ההלוואה ועוד. כמובן שניתן לשנות את כל אחד מהנתונים הללו ולבדוק כיצד השינוי הזה משפיע על ההחזר החודשי. כל שינוי, ולו הקטן ביותר בתקופת ההחזר או בריבית של ההלוואה, תשפיע על ההחזר החודשי. ככל שהריבית גבוהה יותר, ההחזר החודשי יהיה גבוה יותר וככל שהמדד יהיה גבוה יותר, כך , בהלוואת הצמודות למדד, ההחזר החודשי יעלה.

כיצד חוסכים כסף באמצעות מחשבון משכנתא?

החוכמה היא להיעזר במחשבון על מנת לחסוך כסף, ואת זה ניתן לעשות באמצעות השוואה בין המסלולים השונים. לאחר ההחלטה על סכום המשכנתא אותו אתם צריכים, ניתן לשחק עם שאר הנתונים ולהשוות בין המסלולים השונים. ישנם מין הסתם הבדלים משמעותיים בין לקיחת משכנתא בריבית קבועה לבין לקיחת משכנתא בריבית משתנה או בריבית פריים. את כל הנתונים הללו יש להזין במחשבון וכמובן גם את תקופת ההחזר הרצויה. על משכנתא לעשרים שנה תשלמו  החזר חודשי שונה לגמרי מאשר על משכנתא לחמש שנים בלבד. כך, לאחר ההשוואה בין המסלולים השונים (באמצעות מחשבון המשכנתא), תוכלו להחליט איזה מסלול הוא המתאים לכם ביותר וחשוב מכך - איזה מסלול הוא החסכוני ביותר. השוואה זו יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים במהלך השנים של החזר המשכנתא.

 

נדלן.קום הינו לוח דירות המוביל בישראל המציע דירות למכירה, דירות להשכרה ופרוייקטים חדשים לדיור המוצגים באמצעות תמונות, הדמיות, סיורים וירטואליים וצילומי וידאו. באתר תוכלו לחפש דירות, בתים ונכסים נוספים ולקבל מידע אודות הצעות למחשבון משכנתא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב