דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי היא אישה זרקנית ומהי הטעות הבסיסית שלה ביחסיה עם גברים? 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2641 פעמים ]

מי היא אישה זרקנית ומהי הטעות הבסיסית שלה ביחסיה עם גברים? 

 

 

זרקנית היא אישה שזורקת הכל על בני הזוג שלה

 

זרקנית היא אישה שזורקת את כל הבעיות שלה על אחרים - על ההורים, על החברים ובעיקר, על בני הזוג. הציפייה הילדותית שלה היא שבני הזוג שלה יבואו ויפתרו לה את כל הבעיות שלה.

 

זרקנית היא אישה שאינה מסננת את מה שהיא אומרת או חשה, אינה מתחשבת גם ברגשות של בני הזוג שלה, אינה עושה גם את החשבון של הצד השני - אלא זורקת הכל על בן הזוג שלה בתקווה ש"הוא כבר יסתדר", "הוא יתגבר", "הוא תמיד יכול", "עליו זה לא משפיע".

 

 

 

רוצה יותר מדי, רוצה הכל עכשיו, מצפה להכל - ללא גבולות

 

זרקנית היא אישה חסרת גבולות, במובן זה שרמת הציפיות שלה מגברים היא מאוד גבוהה. היא אינה מבינה שיחס גורר יחס ושאי אפשר לקבל מבלי לתת ולהתחשב בחזרה.

 

כתוצאה מכך, היא נותנת מעט אבל מצפה להמון, וכשזה לא קורה - היא מאוד מתאכזבת ולא מבינה מדוע לא ממשיכים להעניק לה. הזרקנית היא אישה שמנצלת קרדיט שבני הזוג שלה נותנים לה וכשהקרדיט הזה נשחק היא אינה יודעת כיצד למלא אותו מחדש, ליצור אותו, לתרום גם את החלק שלה.    

 

 

 

כושר ההכלה הוא תמיד מוגבל

 

חשוב להבין, שכושר ההכלה של גברים הוא תמיד מוגבל. יש גבול למה שגברים מוכנים לעשות גם כשהם אוהבים וגם כשאכפת להם. גברים אינם מסוגלים להכיל ולהכיל עד אינסוף. בהתחלה - כן. בהמשך זה כבר הופך קשה מנשוא.

 

אי אפשר לצפות מבני הזוג לתת הכל מבלי לתת משהו בתמורה, מבלי לגלות אכפתיות בחזרה, מבלי לדאוג לרווחתם ולהתחשב גם בהם, מבלי לעשות דברים בשבילם - כדי שהם ימשיכו לתת.

 

 

 

איך הוא סובל אותי?

 

נשים זרקניות רבות מתפלאות כיצד זה שבני הזוג שלהם מוכנים לסבול את כל ההתנהגויות שלהן, את הקיטורים, את הבכיינות ואת מצבי הרוח והצומי. האמת היא שזה אכן מפליא: אולם לא מדובר בתופעה טבעית ולכן היא אינה יכולה להימשך לנצח.

 

בדרך כלל, בתחילת קשר ניתן להעמיס ולהעמיס על הגבר בלי חשבון, כי הגבר מאוהב, כי הוא נותן קרדיט, כי הכל חדש ומרענן, אולי אפילו מפתיע ומסקרן. אבל בהמשך הקשר ישנה ציפייה אנושית וטבעית גם מצד הגברים המכילים והסבלניים ביותר לסוג כלשהו של הדדיות. כשזו אינה באה - גברים הולכים ונעשים מעוצבנים יותר, קשים יותר, חסרי סבלנות ומרוחקים מנשים זרקניות. כושר הנתינה הראשוני שלהם נעלם והם מתחילים להתחשבן גם מהצד שלהם, כי הם רואים שהם רק נותנים ונותנים ולא מקבלים דבר בתמורה.

 

 

וטיפ לסיום: אי אפשר לזרוק הכל על אחרים ולצפות שהם ינקו. אישה זרקנית בטוחה שתמיד יגיעו הגברים שיהיו מוכנים לעבוד בשבילה, לעבוד אצלה ולעמוד לרשותה כשבא לה - לא משנה מה המחיר ולא משנה מה היא נותנת ומעניקה בתמורה. העניין הוא שגם הציפייה הזו היא ציפייה כוזבת והיא מתפוררת בשלבים יותר מתקדמים של הקשר.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב