דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו בעצם סיוט מתמשך וכיצד ניתן לפתור אותו? 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2042 פעמים ]

מהו בעצם סיוט מתמשך וכיצד ניתן לפתור אותו? 

 

 

סיוט

 

סיוט הוא מצב שבו נושא מסויים או תחום מסויים אינו "עובד" לכם בחיים. זה יכול להיות כמה תחומים או תחום אחד בלבד, אבל הסיוט הוא שלא משנה מה אתם עושים - זה לא מצליח לכם, זה לא עובד לכם, אינכם מצליחים לגרום לדברים לפעול עבורכם.

 

למשל, סיוט הוא מצב שלא משנה מה אתם עושים - אתם תקועים מבחינה זוגית או אפילו סובלים מכל מערכת יחסים שבה אתם נמצאים, אבל כשאתם לבד אתם גם סובלים מאוד ממבדידות. או למשל, שלא משנה מה אתם עושים מצבכם הכלכלי הוא בכי רע והחובות תופחים ואין מוצא. או למשל, שמבחינה בריאותית יש לכם כל הזמן בעיות ואינכם מגיעים למצב של בריאות ושל נעימות בחיים. 

 

 

 

הסיוט הוא תוצאה של בחירת דרך שגויה

 

הסיוט הוא תוצאה - תוצאה של דרך מסויימת שאינה עובדת, אינה נכונה, אינה קשורה למציאות או פשוט אינה מסוגלת להביא אותכם למצב חיובי כי היא בלתי אפשרית.

 

למשל, מי שמחפש זהב במקום שבו אין זהב - כל החיים שלו יהיו סיוט מתמשך. לא משנה אילו מאמצים הוא יפעיל וכמה הוא ירצה וישתדל - הוא אף פעם לא ימצא זהב וכל חייו הוא יהיה מתוסכל.

 

 

 

רק שינוי של הדרך תאפשר לכם להשתחרר מהסיוט

 

הדרך היחידה להימלט מסיוט מתמשך ופשוט לצאת למציאות חדשה היא לשנות את הדרך, לשנות את הגישה, להתחיל לחפש זהב היכן שהוא קיים ולא היכן שהוא אינו קיים.

 

למעשה, סיוט הוא מצב פנימי, תוצאה של אמונה פנימית הנמצאת בתוך הראש שלכם שאינה מניחה לכם, שולטת בכם, יוצרת לכם פלונטר וגורמת לכם להיות כלואים בסוג של מציאות שאינכם רוצים בה.

 

 

 

הסיוט ישתחרר רק כשאתם תהיו מוכנים להשתנות

 

סיוט הוא תופעה פנימית, סוג של בחירה לא מודעת שחוזרת על עצמה במשך שנים ומביאה רק דברים רעים. יציאה מסיוט פירושה שינוי החשיבה, שינוי הגישה, שינוי ההסתכלות על החיים ובחירה בדרך חדשה, מציאותית, חיובית ונכונה יותר.

 

מצד אחד, סיוט הוא דבר נוראי שמאוד קשה להשתחרר ממנו כל עוד מאמינים באותה הדרך. מצד שני, סיוט הוא משהו שברגע שמחליטים להשתחרר ממנו - זה מאוד קל ומאוד פשוט, עד כדי כך שאתם חושבים לעצמכם מדוע לא עשיתם את השינוי מוקדם יותר ואיך לא חשבתם עליו עד היום.

 

 

וטיפ לסיום: ניתן להשתחרר כמעט מכל סיוט - אבל המחיר הוא שינוי עצמי. ללא שינוי פנימי - סביר להניח שהסיוט שלכם ימשיך עוד ועוד שנים רבות, לעיתים אפילו לכל החיים.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב