כמו בכל שבוע ניגשתי לאחד מסניפי אופיס דיפו בכדי לעשות כריכה לחוברות שאני מגיש בסיום ההדרכות.
הפעם קיבל אותי בחור חדש שכבר במשפט הראשון שלו היה גס וחסר סבלנות. ניסיתי בכל זאת לרכך אותו קצת ושאלתי אותו לשלומו, הוא הגיב באדישות וזלזול ושאל מיד מה אני צריך. הראיתי לו את החוברות של הדרכת מכירות שאני עושה וביקשתי שיכין לי ספירלה לכל חוברת.
הוא לקח את החוברת הראשונה ועשה את הספירלה בצד הלא נכון. הוא חזר ושאל אותי אם זה קריטי, ודאי שעניתי שזה קריטי וביקשתי שיצלם שוב את החוברת ויכין את זה מחדש. כשחזר עם החוברת החדשה הצבע היה חלקי וההדפסה הייתה חיוורת במיוחד. ביקשתי ממנו לתקן את זה והוא מיד תקף אותי. (חשוב לי לציין שהייתי נחמד כהרגלי ולא עשיתי דבר יוצא דופן מאיך שאני מתנהג בדרך כלל)
"אני נראה לך עובד אצלך? כוס עמ-עמק" אמר לאחר שזרק את החוברות היפות שלי על השולחן.
כמובן שמנהלת המשמרת מיד הגיעה ותפסה את מקומו.
במקרה הזה היו מספר כשלים:
1. גיוס שגוי של אדם שכלל לא מתאים לתת שירות
2. חוסר ליווי מצד ההנהלה שאמורה להשגיח על עבודתו של נציג חדש
3. איפשור של שפה לא נאותה במקום העבודה
ממש ביזיון שחברה בסדר גודל כזה מאפשרת לכשלים כל כך נוראיים לקרות בסניפים שלה.
הייתי מציע להם שרותי בהדרכת מכירות ושרות אך נראה לי שגם זה לא יעזור... משפיל ומבזה!
אגב ה"פיצוי" שקיבלתי היה עשרים אחוז הנחה על סכום מצחיק של 50 ש"ח.
אופיס דיפו... הפסדתם לקוח... מזל טוב!