דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעל עסק, בטח את עסקך! 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 4687 פעמים ]

בעל עסק, בטח את עסקך!

לכל בעל עסק ישנם חפצים, מסמכים ופריטים רבים שחשוב שיישארו וישמרו בכדי שהעסק ימשיך לפעול. כל בעל עסק יסכים איתי שבבית העסק שלו נמצאים פריטים רבים החשובים לו אפילו יותר מהפריטים הנמצאים בביתו האישי. על מנת להבטיח את קיומם של אותם פריטים על כל עסק לרכוש ביטוח עסק.

ביטוח עסק – למי זה מתאים?

ביטוח עסק מתאים לכל העסקים, בין אם מדובר במשרד עורכי דין, מפעל ייצור, חנות נעליים או בכל עסק אחר. בעסק קיימים חפצים חשובים כמו ציוד משרדי, מכונות, תיקי לקוחות, מחשבים וציוד למכירה. כל בעל עסק שרוצה שהעסק שלו ימשיך לתפקד גם לאחר גניבה, שריפה או כל אסון אחר, צריך להבטיח את העסק ולרכוש ביטוח עסק.

לכל עסק יש פריטים שונים בבית העסק, פריטים שונים אותם הוא מעוניין לבטח, לכן לא קיימת פוליסת ביטוח עסק אחת אלא קיימות מספר סוגים שונים של פוליסות ביטוח המתאימות לצרכי העסקים השונים.

מה כולל ביטוח עסק?

ביטוח עסק כולל כיסוי עבור החפצים החשובים בבית העסק כמו מכונות, מחשבים, ציוד מיוחד לעסק, מסמכים ועוד. בנוסף לביטוח הרכוש, ישנה אפשרות לכיסוי ביטוחי עבור העובדים והלקוחות המבקרים בבית עסק. לדוגמא במסעדה בה העובדים יכולים להחליק או להיחבל בזמן העבודה יכול אחד המלצרים שנחבל לתבוע את בעל העסק על כך. ביטוח עסק הכולל ביטוח אחריות מקצועית מעניק לעסק הנתבע כיסוי בתהליך המשפט שכולל כיסוי מלא עבור הוצאות המשפט. בכל בית עסק יכולים העובדים להיחבל ולהיפצע, אפילו בעבודה משרדית, לכן גם למשרד שרוכש ביטוח משרד כדאי להוסיף ביטוח אחריות מקצועית לכל מקרה שיכול חלילה לקרות.

בנוסף לעובדים שיכולים לתבוע את בית העסק, גם לקוחות יכולים לתבוע אותו, בין אם בעקבות פציעה בזמן שהותם בעסק וגם בשל טענה לרשלנות מצד העסק. ביטוח עסק מעניק לאותם עסקים כיסוי עבור הוצאות המשפט גם במקרה זה.

היכן רוכשים ביטוח עסק?

ביטוח עסק ניתן לרכוש בחברות הביטוח השונות ואצל סוכני הביטוח. מומלץ לרכוש ביטוח עסק אצל סוכן אישי. סוכן אישי מלווה את לקוחותיו מתחילת התהליך ועד סופו, הסוכן מפרט ללקוח איזה סעיפים ניתן לכלול בביטוח, מה דרוש ומה מומלץ עבור העסק לפי סוגו, מיקומו, פעילות העובדים בו, כמות הלקוחות בו ועוד.

סוכן אישי מתאים עבור בעל העסק ביטוח עסק המתאים במיוחד לעסק שלו והוא יהיה לצד הלקוח בכל מקרה בו הוא זקוק לשירותי הביטוח, הסוכן שהרכיב יחד עם הלקוח את פוליסת הביטוח הכוללת את כל הכיסויים ידע לענות ללקוח על כל שאלה. במקרה של פגיעה בעסק אף בעל עסק לא רוצה להמתין לחברת הביטוח מפני שהוא לחוץ ומודאג, סוכן אישי המכיר את הלקוח יספק תשובות בזריזות וביעילות לבעל העסק בשעת הצורך.

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב