דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לתרמילאים - ביטוח נסיעות מורחב וייחודי 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 1579 פעמים ]

טיולי תרמילאים נהפכו כיום חלק אינטגראלי ממסלול ההתבגרות של הישראלי הממוצע, אחרי הצבא או עם תום הלימודים האקדמאיים עוזבים את הכל וטסים לטיולים ארוכי מועד במדינות מורחקות בכדי להכיר עולם אחר, שונה, אווירה וחוויה, תרבויות וטבע בשיא תפארתו. אין כמעט מקום בעולם שישראלים לא הגיעו אליו, בין אם מדובר בהודו, תאילנד, סין, נפאל, לאוס, קוסטה ריקה, פנמה, ברזיל, פרו, נמיביה ועוד, השערים פתוחים לרווחה והישראלים עתים על המציאה. עם זאת לא מדובר בטיול רגוע וחסר סיכונים, אלא בתקופת שהייה ארוכה בתנאים שונים, ברמת היגיינה אחרת ולכן מומלץ להתחיל את הטיול רק לאחר שרכשתם ויצאתם מישראל כאשר אתם מצוידים בביטוח נסיעות לתרמילאים. ומהו בעצם אותו ביטוח נסיעות לתרמילאים? מה מייחד אותו בביטוח נסיעות סטנדרטי?

ביטוח נסיעות לתרמילאים כולל הרחבות ביטוחיות שונות ושירותים שאינם קיימים ומוצעים לציבור הרחב במסגרת ביטוח נסיעות בסיסי. כבסיס כל ביטוחי הנסיעות יכללו כיסוי עבור הוצאות רפואיות כדוגמת ניתוחים, אשפוז בבית חולים, ביקור אצל רופא מומחה, רכישת תרופות, טיפולי שיניים דחופים ועוד וכן מגוון הוצאות ושירותים נלווים כגון הטסה רפואית ממקום האירוע לבית החולים וכן ממדינת היעד לישראל לצורך המשך טיפול רפואי, הטסת גופה, ביטוח צד ג' וכו'. אולם ביטוח נסיעות בסיסי זה מותאם לאופי חופשה רגועה, נטולת סיכונים, רק בטן גב או סיור רגוע בערי העולם.

אך אם אתם מתכננים לטפס על ההימלאיה, לעשות רפטינג באמזונס, לרכב על סוסים במונגוליה, סנפלינג וצניחה חופשית בניו זילנד וכן הלאה מומלץ שתרכשו ביטוח נסיעות לתרמילאים שכולל כבר הרחבה ביטוחית הידועה בשם ספורט אתגרי ובמסגרת זו הנכם מבוטחים בגין הפעילויות האקסטרימיות שתבצעו בטיול. גם במידה ולא תכננתם מראש סוג פעילות שכזה תמיד מומלץ שתהיו מבוטחים כך שלא תגבילו עצמכם בהמשך הדרך, וגם מבחינת המחיר לא מדובר בעלות גבוהה במיוחד, שווה כל שקל.

נוסף על כך ביטוח נסיעות לתרמילאים כולל הרחבה ביטוחית אחרת שאינה מוצעת במסגרת ביטוח נסיעות בסיסי, הרחבה בשם איתור, חילוץ והצלה. במהלך טיולכם ייתכן שתקלעו למצבים מסוכנים, סופות שלגים, רעידות אדמה, הוריקנים ועוד ובמקרים אלו במידה ואתם מבוטחים בהרחבה זאת חברת הביטוח תבוא לעזרתכם. חילוץ מיועד למקרים שבהם נתקעתם בדרככם ואינכם יכולים להמשיך הלאה, דוגמא חיה לכך הייתה לפני כשלוש שנים עת קבוצת תרמילאים נתקעה בצפון הודו באמצע סופת שלגים, כאשר כל דרכי היבשה נחסמו במפולות שלגים ונדרש מסוק חילוץ מטעם חברת הביטוח בכדי לחלצם מהמקום ולהעבירם למקום מבטחים. וזאת ללא כל הוצאה נוספת מצידם מלבד דמי השתתפות עצמית הודות לרכישת ביטוח נסיעות לתרמילאים.

איתור והצלה מיועדים למקרה שבו נעלמו עקבותיכם מעל פני האדמה, לא יצרתם קשר עם משפחתכם וחבריכם במשך תקופה וקיים חשש ממשי לחייכם, במקרה זה יפנו קרוביכם למוקד השירות של חברת הביטוח וידווחו על היעדרותכם ובהתאם לכך תורכב משלחת חיפוש הכוללת צוותים מיומנים, כלבי גישוש וכל הנדרש על מנת לאתרכם ולהחזירכם בשלום למקום מבטחים. אין ספק שמדובר באופרציה רצינית המכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות לתרמילאים עד גובה מסוים, ובלעדיה הייתם מוצאים עצמכם חסרי יכולת, זקוקים לניסים או לתרומות בכדי להוציא משלחת חיפוש בזמן כה קצר.

לסיכומו של עניין ביטוח נסיעות לתרמילאים יהפוך את חייכם לבטוחים וקלים יותר, אז סעו בברכה ותחזרו ארצה רק בבריאות טובה, בהצלחה.

מוטי לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב