הדרכת מכירות למתקדמים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הדרכת מכירות למתקדמים 

מאת    [ 27/10/2011 ]
מילים במאמר: 159   [ נצפה 2070 פעמים ]

 
 

טיפול בהתנגדויות

טיפול בהתנגדויות זה משהו בלתי נפרד מהליך המכירה, יש הטוענים שמכירה ללא טיפול בהתנגדויות היא לא מכירה איכותית וכי אפילו מומלץ להגיד ללקוח לחשוב על התנגדויות אפשריות.

אז איך ניגשים לתחום הזה של טיפול בהתנגדויות, דבר ראשון שמומלץ מאוד לעשות הוא להכין חוברת שבתוכה יהיו כל ההתנגדויות האפשריות של המוצר או השרות שלכם, ממש תשקיעו בזה זמן ומחשבה וכמובן תוסיפו ניסיון מהלקוחות ותמלאו את החוברת, לכל שאלה תשובה, לכל התנגדות טיפול מיידי. (מתוך קורס מכירות והדרכת מכירות בחברת סייל מאסטרס)

דבר שני, הדריכו את הנציגים שלכם לטפל בהתנגדויות ברמה הגבוהה ביותר, ללא אילתורים וללא שליפות מיותרות, הכל ערוך ומוכן.. הלקוח מקבל את החוויה שהוא נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

חשוב מאוד שתשקיעו זמן ומאמץ בדבר הזה, ככל שהחוברת טיפול בהתנגדויות שלכם תהיה יותר גדולה, כך תהיה השליטה שלכם בלקוחות שלכם. אתם צריכים להגיע למצב שהלקוח לא יכול להתקיל אתכם בשום צורה.

זה ההבדל בין מקצוען לחובבן...

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב