דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח עסק- מורה נבוכים 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 4444 פעמים ]

ביטוח עסק- מורה נבוכים

העסק שלנו הוא מקור הפרנסה שלנו. בעלי עסקים משקיעים בעסק סכומים גבוהים מדי שנה כדי לתחזק ולקדם אותו. לצערנו, לעיתים מספיק נזק קטן אחד כדי לגרום לעסק להפסיק לעבוד, דבר שיכול להוביל להפסדים רבים. לכן, חברות הביטוח מציעות לבעלי העסקים לרכוש ביטוח עסק. ביטוח עסק מכסה במקרה הצורך את עלות מבנה העסק ותכולתו.

מה כולל ביטוח עסק?

ביטוח עסק כולל קודם כל את המבנה בו נמצא העסק. ישנן כמה סוגי פוליסות של ביטוח עסק כך שכל בית עסק יכול לבחור את הפוליסה המתאימה לו ביותר. יש פוליסות ביטוח עסק שכוללות את כמעט של הסיכונים היכולים להיגרם לעסק ויש פוליסות המכסות רק חלק מהסיכונים.

מה חשוב שיהיה כלול בפוליסת ביטוח עסק?

בעת רכישת פוליסת ביטוח עסק חשוב שתשימו לב שהיא תכסה כמה סיכונים: נזקי מים וקורוזיה, נזק הנגרם משריפה, רעידות אדמה ונזקי טבע.

ביטוחים נוספים חשובים בעת רכישת ביטוח עסק הם:


    • ביטוח צד ג'- ניתן לכלול בפוליסת ביטוח עסק גם ביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' מכסה נזקי גוף שיכולים להיגרם למבוטח וללקוחות המבקרים בעסק שלו. אם המבוטח עובד הרבה שעות במקומות מחוץ לעסק יש להוסיף לביטוח כיסוי גם עבור מקומות אלו.
    • חבות מעבידים- על בעלי העסקים ישנה חובה לבטח את העובדים, אין זה משנה מה הם עושים בעבודתם, בין אם הם יושבים כל יום במשרד ובין אם הם נוסעים כל היום בדרכים, עליהם להיות מבוטחים.
    • ניתן להרחיב את ביטוח העסק ולרכוש כיסוי של אובדן רווחים הנגרם לעסק בעקבות נזק כשלהו. לדוגמא אם פורצת דלקה בעסק וכל הרכוש הנמצא בו נשרף, על בעל העסק לרכוש ציוד חדש ולשקם את העסק. הרכישות החדשות ושיקום העסק לוקחים זמן ובתקופה זו בעל העסק מאבד רווחים. כיסוי אובדן רווחים מכסה עבור אותה תקופה ומאפשר לבעל העסק לשקם את העסק בראש שקט.

היכן יש לרכוש ביטוח עסק?

ביטוח עסק ניתן לרכוש בחברות הביטוח השונות. לרוב חברות הביטוח ישנן פוליסות ביטוח עסק דומות אך המחירים בניהן שונים. לכן, לפני שתרכשו פוליסת ביטוח עליכם לערוך השוואת פוליסות והשוואת מחירים בין החברות השונות.

מחיר ביטוח עסק נקבע לפי מספר קריטריונים כמו סוג העסק, סוג המבנה בו נמצא העסק, מספר העובדים שעובדים בו ואופי עיסוק העובדים, מספר הלקוחות המגיעים לעסק, שווי התכולה הנמצאת בעסק ועוד קריטריונים המשתנים בין חברות הביטוח השונות.

כיום קל יותר לקבל הצעות מחיר עבור ביטוח עסק וניתן לאחר מסירת מספר פרטים בטלפון לקבל הצעת מחיר משוערת ופירוט הכיסויים הכלולים בפוליסה בתוך רגעים קצרים. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר ולברר את המחירים ולהחליט באיזו חברה אתם מעוניינים לרכוש ביטוח עסק.

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב