דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנרגיה אוניברסלית-נשימת חיים 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 1191   [ נצפה 2837 פעמים ]

אנרגיה אוניברסלית והשפעתה על מצבי מתח ולחץ.

בחיי היום יום, לעיתים תכופות, אדם מתמודד עם ארועים מלחיצים של הפרעות פנימיות כגון: מחלות, אבדן נוזלים; והפרעות חיצוניות כגון: גרושין, בעיות בעבודה, מעבר דירה,  מות אדם אהוב. במקרים קיצוניים האדם חווה טראומה פיזית העלולה לגרום לתגובה רגשית, ופזיולוגית חזקה.

מתח ולחץ הם מהמקורות הראשוניים להפרעות פיזיולוגיות ונפשיות במין האנושי, מהיותם קשורים לתגובת "ברח או הילחם".

תגובת הגוף הפיזיולוגית במצבי "ברח או הילחם" מהירה מאד ומתבטאת בהפרשת ההורמונים אדרנלין וקורטיזון מבלוטות יותרת הכליה. הפרשה מואצת של הורמונים למחזור הדם גורמת לעליה ברמת חילוף החומרים בתאים (כהכנתם לפעילות מאומצת), לשינוי בקצב הנשימה (זרימת חמצן מוגברת אל השרירים והתאים), לשינוי בקצב הלב (דופק מואץ) ובלחץ הדם.

במדידת דופק באדם, נמדד ממוצע פעימות הלב בדקה. קצב פעימות הלב משתנה כל הזמן, המדידה מתייחסת לרווח בין פעימה לפעימה, דופק גבוה = קצב פעימות לב מהיר, דופק נמוך = קצב פעימות לב איטי.

שינוי בקצב פעימות הלב, הוא תגובה לפרשנות שכלית של אירועים פנימיים וחיצוניים. למשל כאב בגוף המלווה במחשבה יש לי סרטן יגרום לתגובת לחץ ולשינוי בקצב הנשימה ובלב. הקשר בין המוח ללב מתבצע בתקשורת דו-מסלולית, של מערכת העצבים הסימפתטית (האוטונומית) והפראסימפתטית (רצונית). במילים אחרות מחשבות ואמונות העוברים דרך השכל והמודעות שלנו, יחד עם פרשנות שלילית של המציאות   גורמים לשינוים מידיים ברווח ביו פעימה לפעימה ולקצב הנשימה שלנו. 

כה מעט יודעים אנו על הנשימה ועל חשיבותה בייצוב כל מערכות הגוף. צורת הנשימה שלנו במצבי מתח ולחץ אינה מודעת ואוטומטית. בנוסף לימדו אותנו שהחמצן הוא החשוב ושפחמן דו חמצני הוא רעל.

הפחמן הדו-חמצני איננו רעל או מזיק. הוא אחיו הפחות מוערך של החמצן. כעובדה הכמות הממוצעת שלו בדם היא  5.6%, מול החמצן שכמותו הממוצעת בדם היא  כ-2%. כאשר אנו שואפים אויר מלא ריאותינו, איננו סופגים יותר חמצן ברקמות הגוף, משום שבתוך הדם חייבת להיות רמה מסוימת של פחמן דו-חמצני לפני שתאי הדם האדומים ישחררו את החמצן לו אנו זקוקים.

במילים אחרות כאשר כמות ה CO2 בדם עולה ספיגת החמצן בדם עולה, וכאשר כמות ה CO2 בדם יורדת מתחת ל 5.6%  ספיגת החמצן קטנה.זו הסיבה שכאשר אנשים נמצאים במצב של נשימת יתר (נשימה מהירה ושטחית) כתוצאה מלחץ מומלץ להניח שקית נייר על פיהם ואפם כדי שינשמו יותר פחמן דו-חמצני ופחות חמצן.

המסקנה המתבקשת היא, כי אם אנו רוצים  שההמוגלובין ישחרר את החמצן אותו הוא נושא לרקמות הגוף, כמות הפחמן הדו חמצני צריכה לעלות. אנו יכולים להשיג זאת על ידי שינוי צורת הנשימה אותה אנו נושמים.

ומה הקשר לאנרגיה אוניברסאלית אתם שואלים?

נשימה נכונה מזרימה כמות גבוהה של אנרגיית חיים אל גופינו ומגבירה את רמת החיוניות שלנו. על ידי שליטה באנרגיית החיים והגברת ספיגתה ברקמות ניתן להשפיע על המצב הרגשי והפיסי של גופינו. זה הסוד של כל מי שעוסק בריפוי – הילינג. רייקי, דיקור סיני, אנרגייה אוניברסאלית, הם אנשים שפתחו את טכניקת הנשימה המודעת שלהם.

הבה ונבחן את הנושא בדרך שונה. בין המוח לבין הלב קימת רשת תקשורת דו-סטרית המווסתת את קצב פעימות הלב ואת לחץ הדם. כאשר אתה מתוח  או חרד תהיה לזה השפעה ישירה  על   קצב הלב, קצב הנשימה ולחץ הדם שלך. במילים אחרות המערכת האוטונומית בראשות המערכת הסימפתטית במצבי לחץ מדומים (אין איום ממשי ומיידי על החיים שלך) תגרום לכלי הדם בגוף להתכווץ, לחץ הדם יעלה ויחד אתו הדופק. התוצאה במידה ולא תשתחרר מהמצב הזה תוך 30 דקות תחווה אובדן אנרגיה לא מתוכנן, היכול בטווח הרחוק  במידה ואינו משתחרר, לפגוע בתפקודו של הגוף.

אנו מצאנו באמצעות מכשיר ביופידבק מיוחד שברשותנו,  כי נשימה שאיננה שטחית אך בו זמנית אינה מלאה, גורמת להשפעה מרגיעה על מערכת העצבים האוטונומית ובמיוחד על המערכת הפארסימפטטית. נשימה זו גורמת להעברת מסרים של רגיעה ושלווה בגוף, מורידה את לחץ הדם, קצב הלב ומאזנת את גופינו ומובילה לבריאות טובה יותר.

כאשר עולה בידנו להחליף את "הנשימה הלא מודעת" המוגבלת והרפלקסיבית שהורגלנו בה בחיי היום-יום, בנשימת החיים”,  אנו יכולים להשיג תוצאות נפלאות. “נשימת החיים” היא הצלה אמיתית והיא יכולה ללוות טיפולים אנרגטיים שונים. יש להפוך אותה להרגל יומי קבוע-ולאורח חיים. עם כל נשימה מודעת האדם שואף לתוכו לא  רק חמצן, אלא אנרגיית חיים אוניברסלית בקביעות, ומודעות זו לבדה עשויה להגביר את כמות האנרגיה האוניברסלית המגיעה מהשדה המקיף ולהוביל לרמות גבוהות יותר של אנרגיה חיונית (פראנה או צ'י)  בתוך הגוף. זוהי  דרך טבעית לריפוי  ולתעל (למקד)  אנרגיה  אוניברסלית  ללא עזרת מרפא או מטפל חיצוני.

את רמת המתח ניתן למדוד על-ידי מכשיר ביו-פידבק המודד את הרווח ביין פעימה לפעימה. התברר ממחקרים שכאשר האדם נמצא במתח הרווח בין פעימה לפעימה הופך להיות בלתי סדיר.

לדוגמא: אם נמדוד דופק של אדם ובבדיקה התברר שלאדם דופק של 60 פעימות בדקה. ניתן להסיק שליבו פועם בקצב של פעימה בדקה. אך אין זה כך הרווח בין פעימה לפעימה יכול להיות 1.002 שניה או 0.990 חלקי השניה, וככול שהרווח בין פעימה לפעימה הופך להיות יותר ויותר לא הרמוני ניתן להסיק מכך על רמות המתח של האדם.

עד לתקופה האחרונה את השפעתם המיטיבה של הטיפולים באנרגית חיים אוניברסלית ניתן היה להוכיח דרך עדויות של המטופלים בלבד, ולא באמצעות מכשיר מדעי אובייקטיבי המסוגל, בזמן אמת, לתת ראיה מוצקה על השפעת טכניקת הנשימה או הטיפולים בשיטה זו.

בשנים האחרונות נבדקה, בארץ, השפעת טכניקת הנשימה והעברת האנרגיה ללא מגע יד (בטלפתיה) הנלמדות בבית-ספרנו באמצעות מכשיר ביו-פידבק. המחקר בוצע בקבוצת מתנדבים. הנחת היסוד של מחקר זה אמרה: "אם קיים מכשיר מדעי אובייקטיבי המסוגל להראות כי האדם שרוי במתח כתוצאה משינויים ברווח בין פעימה לפעימה ומסוגל להעלות נתון זה על גרף שניתן לראותו בעיניים, לבטח כאשר נשתמש בידע אותו רכשנו ונשגר אנרגיית כוח חיים אוניברסלית לעצמנו תוך כדי חיבור למכשיר זה, נוכל לראות את השפעת הטיפול גם כן בגרף דומה".

תוצאות המחקר הן מדהימות. 95% מהנבדקים שטענו לפני הבדיקה שהם אינם שרויים במתח טעו. זה מסביר את העובדה מדוע לרבים השינוי לרעה ברמת הבריאות מגיע בהפתעה. והשינוי אחרי שלמדו את טכניקת הנשימה היה מהיר בתגובתו!

 כיום ניתן, בוודאות, לראות את השפעת הנשימה והטיפול באנרגיית חיים אוניברסלית בקצב פעימות הלב ולאיזון בין הפעילות החשמלית של הלב והמוח. שינוי המאפשר למערכת העצבים לפעול במצב רגיעה

זה פשוט: ניתן ללמד, תוך מספר שעות מועט, שיטת נשימה וטיפול המשפיעות על תפקודו של אדם השרוי במתח במהלך חיי היום יום שלו.

 שימו לב לגרף שלהלן, שנרשם במכשיר הביו-פידבק שלנו  בבדיקת אישה צעירה, שלא עשתה שימוש כלשהו בטכניקות הנשימה והטיפול בשיטתנו.

 גרף קצב שינוי פעימות הלב

 בהתבוננות בגרף זה ניתן לראות בברור את העליות והירידות החדות בקווי הגרף, המציינות את שינוי קצב הלב. אנו יכולים לראות מרווח א-סימטרי בצורה של קווים חדים בין פעימה לפעימה  המעיד על רמת המתח גבוהה של אשה זו. מצב זה נמצא ב95%- מהאנשים שנבדקו במסגרת המחקר.

לצפייה בגרף הקש כאן

ועכשיו שימו לב לגרף הבא שנרשם, במכשיר הביו פידבק, בעת בדיקת אדם המיומן בטכניקות הנשימה וספיגת אנרגית חיים אוניברסלית הנלמדות בבית ספרנו:

 לצפיה בגרף השני הקש כאן

 ניתן לראות בברור בגרף זה קוים הרמונים יותר מאשר בגרף הקודם.  תמונה זו מעידה על מצב של רגיעה ושלווה, בו מערכת העצבים הסימפתטית (השולטת בתפקוד הלב) מקבלת איתות חוזר ונשנה מהמערכת הפראסימפתטית (המוח) של "הכל כשורה"

יופיו של תהליך זה הוא בכך שניתן להגיע, מהר יחסית, למצב זה של רגיעה. בניסוים באנשים שהיו במצב של מתח ולחץ תוך מספר דקות לאחר ישום הטכניקה השתנה המצב, ללא מאמץ, ונוצר איזון בין המערכת החשמלית של המוח ושל הלב.

נתן אמסטר

מורה לאנרגיית חיים אוניברסלית, ותמציות פרחי ארץ-ישראל

נתן אמסטר  בעלים ומיסד של תמציות פרחי ארץ-ישראל                                        


http://www.universalnrg.com/


www.universalenergy.co.il


www.holylandessences.com


                    טל:03-6043242




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב