דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלוג אוכל - מעורר תאבון 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2355 פעמים ]

החגים בפתח ואולי כבר קצת נמאס לכם מהמתכונים הרגילים. אם מתחשק לכם להכין ארוחה מקורית, חדשה וטעימה, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל בלוג אוכל מוצלח, שם תוכלו למצוא מגוון גדול וחדש של מתכונים מקוריים.

בלוג אוכל - להקליק ולבחור

אתרים ובלוגים העוסקים בתחום האוכל הם אחד הענפים הנפוצים ביותר באינטרנט. ניתן למצוא כיום ברשת בלוגים ואתרי אוכל בכל תחום אפשרי, לדוגמא, אתם יכולים למצוא בלוג שמתמחה רק במאכל אחד כמו קוסקוס או שוקולד, ומאידך למצוא בלוגים שיספקו לכם מגוון רחב של מתכונים מסוגים שונים. קיימים אתרים המתמחים בנתינת טיפים ועצות לבישול נכון , וגם אתרים המתמחים  במטבחים ספציפיים כמו המטבח ההודי, הרומני, פקיסטני, הונגרי, אמריקאי, סיני , צרפתי ועוד. עוד ניתן למצוא בלוגים העוסקים באוכל בריאותי, אורגני, טבעוני, מאכלים לבעלי צרכים מיוחדים ועוד.

קיימים גם אתרים המספקים מידע על  בלוג אוכל כגון ערכים תזונתיים, ויטמינים, מקומות ודרכי גידול, ובנוסף קיימים אתרי אוכל המספקים מידע על ענף האוכל בארץ כדוגמת מסעדות, קייטרינג, משלוחי אוכל, סופרמרקטים לסוגיהם השונים, חנויות טבע ועוד.

אתרים ובלוגים לאוכל

אתרי אוכל נכתבים לרוב על ידי צוותים מקצועיים בעלי אינטרס כלכלי, כמו תוכניות מזון, רשתות אוכל וקייטרינג. לעומתם, בלוגים על אוכל נכתבים לרוב על ידי אנשים פרטיים. בשני המקרים תוכלו למצוא מתכונים רבים ומגוונים, שברובם מצורפות תמונות ובחלקם סרטוני וידאו המדריכים כיצד להכין את המתכון.

בבלוגים המתכונים הינם לרוב ביתיים ונגישים יותר לקהל הרחב מאשר באתרי אוכל מקצועיים, אך זה לא מחייב. מספיק שתקליקו  בצמוד לשם המתכון ותקבלו מגוון רחב של מתכונים פשוטים גם מבלוגים וגם מאתרי אוכל. מתכונים אלו קלים להכנה עם מצרכים זמינים בכל בית.

בשל הכמות הגדולה של בלוגים בתחום האוכל, ניתן כיום למצוא בלוגים לאוכל באינדקסים מיוחדים לנושא. באינדקסים האלו אפשר למצוא בלוגים מכל סוג וכן להיעזר בהם על מנת למצוא את המאכל או המתכון הספציפי הנדרש לכם. יש לציין כי קיימים אינדקסים גם לאתרים של אוכל המספקים את אותם כלים.

אז אם אתם זקוקים למתכון להכנת חריימה, או אולי מתכון להכנת קרמשניט, האינטרנט מספק כיום מגוון גדול של בלוגים ואתרים בתחום האוכל, וניתן למצוא בהם כמעט כל מתכון שתבקשו.

MasterUsers




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב