דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נקבע הדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל? 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2040 פעמים ]

מי אינו רוצה שהאתר שלו יופיע ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל? העניין הוא, שזה ממש לא פשוט. אין לדעת במדויק כיצד קובע גוגל את סדר הצגת תוצאות החיפוש. למעשה, כל יועץ קידום אתרים יאמר לכם שבהקשר זה- רב הנסתר מהעין מהגלוי. יחד עם זאת, במרוצת השנים האחרונות התגבשו בקרב אנשי המקצוע בתחום, מספר תובנות לגבי קריטריונים אשר כנראה יש להם חשיבות בקביעת הדרוג. להלן בודדים מהקריטריונים שיש עבורם קונצנזוס ברמה העקרונית:

* גילו של האתר- ככל שהאתר וותיק יותר, הדרוג שלו עשוי להיות גבוה יותר (הדבר תלוי למעשה בוותק הדפים המקשרים ואיכות הקישורים המושפעת ממנו)

* רמת הניקיון של הקוד-  ככל שהקוד באתר נקי יותר משגיאות, חווית המשתמש משתפרת (פחות הודעות שגיאה בדפדפנים!), והדרוג עשוי לעלות בהתאם.

* קישורים חיצוניים המפנים לאתר- גוגל "מעריך" במיוחד קישורים איכותיים, רלוונטיים וממקורות סמכותיים.

* קצב רענון התכנים באתר. לפי גוגל, אתר איכותי צריך לרענן תכנים בתדירות מסוימת, ולא "לקפוא על השמרים" לתקופות ממושכות. לכן, כדאי לבעל האתר לעדכן תכנים, להוסיף תכנים חדשים ולעדכן קישורים המופיעים בתכני הדפים.

* מהירות טעינת האתר בדפדפן. גוגל "אוהב" אתרים שנטענים מהר. על כן, רצוי שהשרת עליו מותקן האתר יימצא קרוב ככל האפשר, מבחינה גיאוגרפית, לקהל היעד של האתר.

* איכות התכנים המופיעים באתר, מידת הירידה לפרטים והערך המוסף שתכנים אלו מספקים לגולש.

* סטטיסטיקות הנוגעות להתנהגות הגולשים באתר. בפשטות, ככל שהסטטיסטיקות מציגות "ביקור איכותי" יותר, כך יהיה הדירוג גבוה יותר. אינדיקאטורים  סטטיסטיים ל"ביקור איכותי" יכולים להיות: כמות גולשים רבה, זמן שהייה ארוך באתר, כמות גדולה של דפים נצפים, ביקורים חוזרים, וכדומה.

אנשי SEO אשר חיים את תחום השיווק אונלייו עשויים לספר לכם על קריטריונים נוספים אשר עשויים להיות רלוונטיים אולם, הרבה יותר חשוב מכך, לסייע לכם להכין תמהיל שיווק אמיתי ברשת. שיווק אשר יסייע לכם להפוך למובילים בתחומכם. על כן, במידה ואתם נחושים בהחלטתכם לקדם את האתר שלכם, ראוי שתפנו ליועצים אשר יבחנו את אתרכם ויציעו לכם הצעות אשר יישומן יסייע בחשיפתכם ברשת. אל תתפתו לעסקאות במחירים מגוחכים, שיכולות להסתיים במפח נפש. הניסיון המקצועי הוא זה אשר "עושה את ההבדל". כאשר אתם נפגשים עם איש מקצוע בתחומי השיווק אונליין, דרשו לראות את תוצאותיו. כמו כן, אל תתביישו  ליצור קשר עם לקוחותיו ולשאול אותם על התרשמותם מהעבודה השותפת מול איש המקצוע.

 

איתן יריב, WAO שיווק באינטרנט

בקרו אותי בדף הפייסבוק של WAO, או עקבו אחרי בטוויטר גוגל + לקבלת חדשות חמות בתחום השיווק לעסקים באינטרנט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב