דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמחה בקיסריה 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1721 פעמים ]

מה מרכיב אירוע מושלם? מתארגנים סביב ברית לתינוק וקשה לכם להחליט מה הצעד הבא?

תכנון מפגש משפחתי הוא משימה רצינית. אירועים משפחתיים מכילים פרמטרים רבים, כאשר כל פרמטר מקבל את הדגשים החשובים לו. בסוף הדרך כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהרמתם אירוע אדיר!

רוצים ללמוד יותר על גני ארועים בשרון? בואו ותתחילו ללמוד כל דבר להבין על ארועים.

מרגישים שאתם צריכים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ארוע שעוד ידברו עליו? ישנם נושאים שונים להם צריך לייחס חשיבות בהרמה של ארוע: כמות המוזמנים, להקה, קייטרינג, עיצוב ואווירה באולם, בגדים חגיגייים, צלם וכיוצא בזאת. את כל אלה ניקח בחשבון פה.

גני אירועים בקיסריה זו רק ההתחלה

איפה תערכו את הארוע -
בכדי להחליט על מקום ראוי לאירוע, אל תשכחו כמה נקודות: מה אופי האירוע, עונות השנה, מקום המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו. מה המיקום המועדף עליכם? גן ארועים אולם ארועים, אולי בחוף הים? מה בנוגע לאירוע בבית? אסור לכם למהר לפני חתימת חוזה עם גן, האם הוא עונה על כל הדרישות שסימנתם?

קטרינג - בשום פנים ואופן לא להרים חגיגה ולא לארגן שרותי הסעדה. ודאו שהמקום בו אתם מקיימים את האירוע נותן אוכל שמוצא חן בעינכם. אולי בכלל תעדיפו לדאוג למזון לבד, על ידי השכרת שירותים מחברת מזון המתמחה בארועים שהתרשמתם לטובה משרותיה. חשוב לזכור, אם האורחים שומרי כשרות, בקשו לראות שהמקום מחזיק את כל האישורים הדרושים.

בר - שירות מברמנים מקצועיים ניתן לרכוש כחלק משרותי מקום האירוע או ממקום אחר. עלות שירות הבר מושפעת מיוקרו של האלכוהול, סוגי האלכוהול, מאפייני ההגשה וכל שרותים נוספים שתרצו להוסף.

שמלה וחליפה - כל מה שתבחרו ללבוש תלוי במה שאתם אוהבים ללבוש. ביגוד לארועים הוא נושא יקר, שלא תמיד מצדיק את עצמו. אל תשכחו הארוע לא יקרה שוב ולאו דווקא תהיה לכם אופציה ללבוש את הבגד עוד פעם. בדקו אפשרות של השכרה של בגדים. ניתן לתפור בגדים משלכם, לא לבזבז סתם על שמלה או חליפה ממותגת. נסו להסתכל אם יש לכם בגד מהמם או לשקול להזמין מהאינטרנט.

עיצובו של האירוע - לב האווירה של האירוע; אולמות וגני האירועים מציעים מספר אפשרויות לאופי המקום. אין סיבה להתפשר על הסביבה המרגשת שאתם רוצים לייצר.

להקה או די.ג'יי - המוסיקה מהווה את עמוד השידרה של החגיגה שלכם תקליטן או מוזיקה חיה, העיקר שמח לאורחים. אם הטעם המוסיקלי שלכם אלטרנטיבי, אל תתעלמו מהעובדה שחלק מהאורחים לא יהנו וצריך לגרום הנאה את כל המשפחה.

שירותי צילום - כל ארוע משמח מוכרח להיות מתועד, ועדיף באופן מקצועי. מקובל גם לצלם את ההכנות המקדימות ועוד תמונות מבויימות. צלמו את השמחה גם בסרטון וידאו.

מעוניינים להרים את ארוע המאה? רוצים לקרוא עוד על ארועים קטנים וגדולים? חפשו אותנו לכל הטקסטים, מה שחם וההצעות הכי מפתות לאירוע המשפחתי שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב