דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיר בהפתעה - איך להיות הכוכב 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2184 פעמים ]


כשאני פותחת מדי ערב אחרי שהבנות ישנות את מכשיר ההפנוט  הביתי שלי מרימה רגליים ומחפשת קומדיה שתשכיח את טרדות היום, כבר אינני יכולה ולמען האמת כבר לא מנסה להתחמק מסדרות הריאליטי השזורות תחת מעטים שונים ומשונים  בכל ערוץ מסחרי יותר או פחות.
פעם עוד ניסיתי לחמוק מהן, ניסיתי לזפזפ הלאה ולנחות בבטחה על סדרה איכותית כזו ששומרת על האגו והדימוי העצמי שלי , בעיקר עבורי כמובן,  אבל מאז שגיליתי את הצדדים הפסיכולוגיסטיים של התוכניות הללו, וביססתי  את התירוץ האישי שלי למה אני כן צופה בהן, אני גם חיה טוב יותר עם עצמי וגם למען ההגינות, לא פחות מזה נהנית להתמכר.
זה מרתק בעיני לראות איך הכמיהה להפוך למה שנקרא סלב, להצליח להגיע לעמוד הראשון במגזין צהבהב, היא שאיפה שחוצה כל הבדלי ג'נדר, סטטוס ,תרבות ודת...נראה כאילו הטלוויזיה המסחרית החליטה לתת שירות, סמי טיפולי,לקהל צופיה האנונימיים ולהגשים את אחת המוטיבציות הקדומות אולי של כל אדם  להיות מישהו חשוב, ידוען, גם אם לרגע קט, כמעט לא מורגש במושגי זיכרון וזמן, כל זה גם על מבוסס על כך שזה ממש לא משנה מה הפך אותך לכזה (אכילת תולעים, ניסיון כושל לרקוד עם שתי רגליים שמאליות, היותך "חנון" דחוי או יפיפייה חסרת השכלה) כל עוד המצלמות מרקדות סביבך למי חשוב אם הוא  מבדר את הקהל על חשבונו ומותיר לבסוף את עצמו עירום, תרתי משמע.
היום בעידן בו כל אחד מבקש להיות לרגע באור הזרקורים, כמעט בכל מחיר,בימים בהם רבים מאיתנו רוצים לחוות חוויה של סופר סטאר או לפחות סטאר מקומי, אולפני שיר בהפתעה מפיקים עבור האזרח הקטן, ולרוב גם הזייפן, חוויה קטנה אינטימית ונעימה,המספקת אדרנלין והתרגשות באופן זול ומיידי, כמעין אבקת אינסטנט של כוכבים.
החלום מתגשם - שיר בהפתעהאז בהיותי מחשיבה עצמי לאחת שתמיד חלמה (בסתר)להופיע על מגזין יוקרתי, (אחרי עבודת פוטושופ טובה), החלטתי שכנראה אני לא אבלע אש בשידור חי או אסע לאיזה אי ואשב בחבר מושבעים כשרק עלה תאנה מכסה את אזור מבושיי, אני לא אוותר על החלום ואהפוך עצמי לכוכבת (מכובדת) ובאותה הזדמנות אפתיע חברה טובה שחוגגת יום הולדת. יצרתי קשר עם שיר בהפתעה , וכבר למחרת הגעתי לאולפן מצוידת בשיר כתוב על חברתי על בסיס לחן של ליאונרד כהן אהובי. תוך שעתיים מופלאות בהן שרתי בקולי קולות וזייפתי לי בהנאה גדולה תוך כדי שמצלמות מרקדות סביבי ללא הפסקה,הופק לי קליפ  מקצועי לחלוטין, צרוב בארוזה יפה מוכן שאעניק אותו לחברתי כמתנה. החוויה הייתה משחררת מהנה ומומלצת אבל ההמשך הוא מה שהלהיב אותי כל כך. הקליפ הועלה לאינטרנט ופה החל מסע הפרסום הפרטי שלי . תוך שבוע כבר כל החברים של ההורים שלי, ושלי אני מודה, היו בעניין הבת המוכשרת שהפכה בין אחה"צ אחד לכוכבת, הפורום של שיר בהפתעה התמלא חוות דעת שונות על הקליפ החדש, טוקבקים עם כל הלכלוכים והחלפות הדברים, מה שאומר חווית סלב גדולה מהחיים.
אז נכון שזה לקח בדיוק שבוע וקצת והשיר הנפלא כבר נשכח, נכון שעל שער מגזין עוד לא התנוססתי אבל מיני חווית סלב עברתי. אז תודה לשיר בהפתעה שהגשימו לי חלום ורגשו את חברתי באותה חבילה.
ולכל מי שרוצה להרגיש קצת מיוחד ועדיין לא "בשל" לפתוח בפני העולם את בעיות הבנק- נראה לי שמצאתי לו אחלה פתרון. בהצלחה!

שרון משה מנכ"ל שיר בהפתעה www.sendsong.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב