דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קונגרס ה- Carrier Ethernet העולמי: ה-ETX-205A של רד תקשורת נבחר כפתרון תמסורת סלולרית הטוב ביותר 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2087 פעמים ]

ה- ETX-205A של רד תקשורת מחשבים, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, זכה בתואר "המוצר הטוב ביותר בתחום רשתות תמסורת סלולרית (Mobile Backhaul)". התואר הוענק על ידי פאנל שופטים מחברות מחקר בינלאומיות המתמחות בתחום הטלקום, ביניהן Informa, Infonetics, Current Analysis, Ovum ו-IDC. הזכייה הוכרזה במהלך קונגרס ה-Carrier Ethernet העולמי שננעל בסוף השבוע באמסטרדם, הולנד. את הפרס מטעם רד קיבלו אמיר קארו, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בחברת רד ורונן גורי, מנהל תחום ה Mobile Backhaul

ETX-205A, המותקן על פי רוב במגדלי תקשורת סלולרית ובאתרי בקרה, מסייע למפעילי רשתות התמסורת לנהל את תעבורת הנתונים עבור מפעילי סלולר שונים, תוך התאמת איכות ביצועי הרשת לשירותים השונים המועברים עליה. "על ידי שילוב מגוון פונקציות במוצר אחד, ה-ETX-205A מוריד את עלויות הציוד ומפשט את פרישת השירות", אומר קארו. "כך, לדוגמה, יכולות הסינכרון שלו, המבטיחות דיוק רב בתעבורת הנתונים, מבטלות את הצורך בשימוש במערכות חיצוניות ואילו סט הכלים לניהול הסכמי רמת שירות (SLA) מאפשר בקרה מרחוק, הכוללת איתור תקלות ואבחון מהיר".

"רד גאה בזכייה בתואר", אומר קארו. "העובדה שנבחרנו על ידי נציגים מחמש חברות מחקר בלתי תלויות, מהמובילות בעולם בתחום, הופכת את הזכייה למשמעותית אף יותר... ספקי התקשורת  עתידים להתמקד בשנים הקרובות בזירת ה-mobile backhaul, כדי להבטיח את ביצועי הדור הרביעי ו-LTE. המוצר הזוכה שלנו מאפשר להם להבטיח את הביצועים הללו ביחס עלות תועלת כדאי ביותר."

 ה-ETX-205A משתייך לקו פתרונות ה-EtherAccess של רד, הכולל מוצרי גישה לרשתות Ethernet על גבי סיבים אופטיים, PDH/SDH DSL, או  רדיו אלחוטי. קו המוצרים כולל מגוון כלים המאפשרים שירותים חכמים, ניהול התעבורה ברשת ואפשרויות מדידת ביצועים. יכולות אלו מפחיתות את זמן התחזוקה ומבטיחות אמינות  ואיכות שירות. על ידי הטמעת פתרונות ה-EtherAccess של רד, ספקי השירות והמפעילים השונים יכולים להוציא לפועל, במהירות,  שירותי Ethernet מאושרי-MEF לעסקים, כמו גם ליישומי mobile backhaul.


רד תקשורת מחשבים RAD Data Communications  -  אתר החברה: www.rad.com,
טוויטר: http://twitter.com/raddatacomms
רד תקשורת מחשבים שנוסדה ב-1981, ונמצאת מאז בבעלות פרטית, מוכרת בעולם כיצרנית גלובלית מובילה של ציוד גישה ו-Backhaul באיכות גבוהה למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. הפתרונות החברה משרתים את הדרישות לגישה משולבת של קול ונתונים של ספקי שרותי תקשורת, חברות תקשורת ורשתות ארגוניות ברחבי העולם.  למעלה מ- 11 מיליון יחידות של מוצרי החברה כבר הותקנו ברחבי העולם, ובין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה, בינהן AT&T, China mobile, France telecom, Deutsche Telekom, Orange, T-Mobile, ואחרים. לקוחות אלה נתמכים ע"י 35 משרדים ולמעלה מ- 300 מפיצים ב- 165 מדינות. רד היא חלק מקבוצת רד.  יו"ר: זהר זיסאפל. מנכ"ל: אפי וכטל

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב