דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת משקפיים - כמה זה עולה לנו? 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2207 פעמים ]

ניתוח הסרת משקפיים כמו כל ניתוח אחר הוא מצב מאוד מורכב של פרדוקסים. אחד הפרדוקסים הבולטים ביותר הוא המחיר. אנו יודעים שמחירו של ניתוח הסרת משקפיים יכול לנוע בין  8,000 ועד ל- 18,000 ש"ח, מחיר נשמע יחסית גבוה. אך צריך לזכור שניתוח יחסוך לכם הרבה מאד כסף במהלך החיים, ולרב יחזיר את עצמו תוך שנים ספורות. ככל שמספר המשקפיים גבוה יותר או מורכב יותר עלות המשקפיים עולה. מי שמרכיב עדשות מגע מוציא סכום לא מבוטל כל חודש, על העדשות ועל חומרי הניקוי. העלות חודשית הממוצעת של מרכיב משקפיים, ועדשות היא בין 200 ל 500 ש"ח בחודש. עלות זאת נקבעת ע"י סוג העדשות, ע"פ המספר ואיכות העדשות של המשקפיים, וכמובן ע"פ המותג של המסגרת של המשקפיים.

כמובן שהסיבה העיקרית בעתיה אנשים עוברים את הניתוח להסרת משקפיים בלייזר, הוא אי הנוחות והתלות במשקפיים או בעדשות בכל רגע בחיים. המצב התמידי שבו אנו מסתובבים עם משקפיים כל הזמן. לזה נלוות מגבלות רבות-  אי אפשר להרכיב משקפיי שמש אופנתיות, בים ובבריכה לא ניתן להרכיב משקפיים, כך גם במקלחת, ספורט ומשקפיים לא כ"כ הולכים ביחד, ולכל אחד יש עוד לא מעט מצבים בהם המשקפיים מגבילות אותנו.  לעומת זאת לכל אחד ברור – היום אפשר לחיות בקלות ללא תלות במשקפיים. אם קיימת בעיה כספית, היא יכולה להיפתר בקלות ע"י תוכניות מימון נוחות, שקימות כיום במרבית המכונים.

 

לראות את התמונה הכוללת

אם בודקים את העלות של ניתוח הסרת משקפיים לעומת העלות של משקפי ראייה וקריאה ניתן לראות שבטווח הרחוק העלות של הניתוח הרבה הרבה יותר משתלמת. העלות של ניתוח של הסרת משקפיים היא חד פעמית. לעומת זאת, את המשקפיים צריך לחזור ולהחליף כל פרק זמן ובכל פעם אנו מוצאים על זה עוד כסף, ולא פעם הרבה כסף.

 

העלות של משקפיים מעל גיל 40

העלות רק עולה כאשר עוברים את גיל 40 ומגלים שצריך גם משקפיים לראייה מקרוב וגם משקפיים לראייה מרחוק ואז במקום להחליף כל הזמן בין זוגות המשקפיים נאלצים להתאים משקפיי מולטיפוקל . מחירם של אלה מגיע לאלפי שקלים. אמנם הראייה לרחוק לרב אינה משתנה, אך הראייה לטווח הקרוב משתנה עם השנים, והדבר מצריך אחת לחצי שנה או שנה להחליף את המשקפיים. דבר יקר מבחינה כלכלית. רבים לא יודעים, אך מעל גיל 45 הניתוח מחזיר את עצמו תוך שנה עד שנתיים.

 

לבדוק את המחירים בשוק

רבים מתייחסים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר כמו אל עוד מוצר צרכני, ופונים לבצע סקר שוק. יש כאלה שלפני טיפול הסרת משקפיים יבדקו כל מכון וכל שיטה להסרת משקפיים, וישוו לבסוף בעיקר את המחיר.

אבל כשמדובר בעיניים שלכם ובראייה שלכם לכל החיים למחיר, יש חשיבות משנית בלבד. התוצאות והסיכונים שונים בין המכונים השונים, והם תלויים בראש ובראשונה ברופא המנתח, ואח"כ בטכנולוגיה שעומדת לרשותו של הרופא המנתח. מובן מאיליו שרופא שיודע שמיומנותו גבוהה, ושהתוצאות שלו טובות יותר משל האחרים, יבקש מחיר גבוה יותר. בתמורה תקבלו תוצאה איכותית יותר ובטוחה יותר, דבר שאין לו מחיר.

מחיר גבוה יותר נובע גם מבקרת איכות גבוהה יותר. אתם בוודאי לא רוצים להיות עוד מנותח בסרט נע של מנותחים. כאשר מבקשים מכם מחיר נמוך יותר, זה בד"כ כיוון שבאותו מכון מנתחים מספר גדול יותר שלי אנשים באותו פרק זמן. זה כמובן בה על חשבון הזמן שמוקדש לכל אחד מכם, ביום הניתוח.

לכן בהחלטה על ניתוח להסרת משקפיים בלייזר חייבים להיות לא רק צרכנים נבונים, אלא בעיקר פציינטים נבונים.

 

נכתב על ידי דני גלעד, יועץ בינלאומי לתקשורת עסקית ושירותי תרגום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב