דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להוציא ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט? 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2134 פעמים ]

כיצד להוציא ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט?


מאז ותמיד נחשבה ארצות הברית ליעד אטרקטיבי עבור מיליוני אנשים, בין אם המטרה היא לטייל באחת מ-50 המדינות, להרוויח כמה אלפי דולרים בעבודה אטרקטיבית או סתם לבקר קרובי משפחה. מעוניין גם אתה לבקר ביבשת הגדולה? כדאי מאד שתוודא שהדרכון שלך בתוקף, שיש עליך כמה אלפי דולרים, וכמובן- שברשותך ויזה לארצות הברית בתוקף.


עבור רבים מאנשים אלה, הוצאה של ויזה לארצות הברית היא נטל לא פשוט. לרוב, עולים במקרה הזה תרחישי זוועה, שבמרכזם מילוי אינסופי של טפסים וסחבת בירוקרטית שנמשכת חודשים. אולם, החל משנת 2006 התהליך הפך לפשוט הרבה יותר, וזאת באמצעות לא אחרת מאשר רשת האינטרנט.

בקצרה: הליך הוצאת ויזה לארצות הברית

לפני שנדבר על תפקידו של האינטרנט בהנפקת הויזה המיוחלת, חשוב להבין את התהליך כולו. השלב של מילוי הטפסים נחשב לראשון מבין מספר "תחנות". לאחריו נערך ראיון אישי בשגרירות ארצות הברית בישראל, הכולל שאלות על מטרת הביקור, מעבר על הפרטים האישיים כפי שמולאו בטפסים וכו'. בסוף הראיון ניתנת התשובה, וזאת על סמך עיון בטפסים הרלוונטיים ובמסמכים המצורפים (תמונות פספורט עדכניות, אישורי תשלום וכו').

כיצד נכנס האינטרנט לתמונה?

בהתאם להחלטת השגרירות האמריקאית מ-2006, האינטרנט עשוי בהחלט להחליף את ההליכה הפיזית למשרדי הקונסולה על מנת למלא את טפסי הבקשה להוצאת ויזה לארצות הברית. אתר האינטרנט של השגרירות הנ''ל מאפשר למלא את הטפסים במלואם, וזאת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שניתנים ברישום הראשוני.


 מעבר לכך, האינטרנט מאפשר לקבוע תור לראיון עם פקידי השגרירות בכל אחת מהשפות הנהוגות בישראל: עברית, אנגלית, רוסית וערבית. זמן ההמתנה האפשרי נע בין מספר ימים במקרה הטוב, למספר שבועות במקרים אחרים. קביעת מועד הראיון נעשית יחד עם מילוי הטפסים.

עלויות הוצאת ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט

מחיר מילוי טפסי הנפקת ויזה לארצות הברית משתנה באופן תדיר- ובמיוחד על רקע הטלטלות הנוכחיות בשוק המטבע העולמי. נכון להיום, פעולה זו מאלצת את בעל החלום האמריקאי להיפרד מכ-22 דולרים, כאשר התשלום יכול להתבצע הן באמצעות כרטיס אשראי והן דרך בנק הדואר.


נראה לך יקר? תחשוב שנית. עד להחלטה החדשה של שגרירות ארצות הברית בישראל, מילוי הטפסים והזמנתם נעשו אך ורק דרך סוכני הנסיעות, שכיאה למעמדם גבו מחיר מופקע. כך, במקום להוציא כ-300-400 ש''ח על התהליך כפי שהיה בעידן הסוכנים, ניתן לעשות זאת כיום בפחות מרבע המחיר. את הכסף העודף תשאיר לבזבוזים, כמובן.

מתקשים באנגלית? הוצאת ויזה לארצות הברית לא מחייבת קורס ללימוד השפה

יש לציין כי בניגוד לראיון הפרונטאלי עם אנשי השגרירות, את הטפסים הנשלחים דרך האינטרנט ניתן למלא בשפה אחת בלבד, והיא אנגלית. עם זאת, מרבית השאלות הן קצרות וענייניות, כך שהסתמכות על רמת האנגלית שלך או שימוש במילון עברי-אנגלי נוסח "מורפיקס" יכולים בהחלט לעשות את העבודה ולסייע בהוצאת ויזה לארה"ב.


מעבר לכך, קיימות כיום מספר חברות אשר מבצעות את מלאכת התרגום עבור הלקוחות שלהן. במילים אחרות: נניח שאלמוני מעוניין להוציא ויזה לארצות הברית מבלי להסתבך עם האנגלית. הוא ממלא את הטפסים בעברית ומגיש אותם לחברה האמורה, ותמורת כמה מאות שקלים זוכה למסמך מתורגם באנגלית, אשר מוגש בשמו לשגרירות.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב