דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת יום כיף לבני נוער או לילדים 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2261 פעמים ]

מרגע ההיוודעות על קיומו של יום כזה, הם מתחילים לספור את הימים לאחור- ואוי למי שיעז לבטל אותו. הוא ממלא אותם באנרגיות מחודשות, ומהווה כלי אידיאלי לגיבוש קבוצה גדולה של ילדים בני גילם. הכוונה, כמובן, היא אל יום כיף הנערך עבור האוכלוסייה הצעירה יותר, כלומר - הילדים ובני הנוער.


לא חסרים מוסדות אשר ישמחו להכניס יום כיף אל לוח הזמנים הצפוף שלהם, לרבות בתי ספר, קייטנות וחוגים. בכל המקרים, המטרה היא ליצור חוויה חד פעמית שתהווה זיכרון ממשי מהשנים היפות ביותר של החיים, להעשיר את עולם הילדים וכן לשבור את שגרת היומיום המעיקה.

בתכנון יום כיף, האפשרויות הן אינסופיות

אם היה בנמצא מדריך כתוב לעריכת ימי כיף לבני נוער, סביר מאד להניח שהוא היה עב כרס. תחת ההגדרה של "כיף", ניתן לכלול, למשל, טיול חוויתי בחיק הטבע או באחד מאתרי התיירות המרכזיים של ישראל (טיולים לירושלים פופולאריים במיוחד), פעילות ספורטיבית, הליכה למוזיאון או לפארק שעשועים, עריכת סדנאות וחוגים עבור הצעירים, ביקור בסרט או בהצגה- והרשימה עוד ארוכה. אולי באמת שווה לעשות מזה ספר.

מעוניינים לפנק את הילדים? הכינו את המזומנים

עם כל הרצון הטוב, הפקה של יום כיף עלולה להיות נטל כלכלי לא פשוט. למעשה, התכנון צריך להתחיל מחישוב של התקציב העומד לרשות המארגנים. כי יכול להיות נחמד מאד לחלום על טיול כיתתי בן שבוע למדבר יהודה. בלי כסף (וזמן), זה פשוט לא יכול לצאת אל הפועל.

לא קשה למנות את ההוצאות האפשריות. כאשר מארגנים טיול מכל סוג, יש כמובן לדאוג להסעות אליו- ילד שטוען שהוא מסוגל להגיע לראש פינה בכוחות עצמו צריך להדליק נורה אדומה אצל המארגנים. מעבר לכך, תשלום על כניסה למקומות התיירותיים, אוכל ושתייה חיוניים כמעט תמיד. כל אלה עולים כסף, כמובן, ויש להתחשב בהם כשיושבים מול המחשבון והתקציב המאושר.

ארגון יום כיף הוא מבצע לכל דבר

אם כן, כשמדברים על הפקה של יום כיף , צריך כסף, רצון טוב ותוכנית. אולם, כל אלה לא מספיקים אם המארגן לא ניחן ולו בקורטוב של יכולת ארגונית. הזמנה של אוטובוס ממוזג ומפואר, למשל, היא מיותרת כאשר הוא מגיע באיחור נכבד, מותיר אחריו שובל של אבק וילדים עצבניים.


מעבר לכך, חשוב מאד לתאם בין כלל הגורמים המעורבים בהפקה ובתפעול השוטף של יום הכיף, וזאת כדי למנוע "התנגשויות" או אי הבנות מכל סוג. חשוב מאד גם להפקיד לפעול לפי לוח הזמנים המדויק: גם אם הילדים נהנים בפארק המים, לא בטוח שכדאי להפסיד בגללו ארוחת צהריים.

יום כיף לילדים לא חייבים לארגן לבד

אם עד כה נוצר בך הרושם שארגון ימי כיף הוא משימה בלתי אפשרית, אשר מצריכה גם טונות של כדורי אקמול, ראשית- התנצלותנו הכנה. לא זו הייתה הכוונה. האמת היא שלא צריך לעבור הכשרה מקיפה כדי להפיק בילוי מהנה ומוצלח. צריך בעיקר הרבה השקעה, רצון טוב וכמובן תשומת לב.


מרגיש שאין לך את התכונות הללו? זה לא בושה לקבל סיוע. קיימות היום עשרות חברות להפקת אירועים, שמתמחות גם בארגון של יום כיף לכל מטרה עבור האוכלוסייה הצעירה. הן ישמחו לסייע לך בבניית הקונספט, בתכנון לוח הזמנים ובתפעול היום עצמו, כך שהילדים והמארגנים ייצאו נשכרים כאחד.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב