דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת אספרסו לוואצה 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2969 פעמים ]

כל מי שמבין בקפה מכיר את המוצרים האיכותיים של חברת לוואצה, שפועלת בתחום כבר יותר ממאה שנה. בין שלל המוצרים שמציעה החברה, אין ספק כי מכונת אספרסו לוואצה מהווה את גולת הכותרת בתחום הכנת קפה משובח ללא מאמץ. מדובר במכונות שמשלבות עיצוב אסתטי, נוחות הפעלה והכי חשוב טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות את התוצאה האיכותית. אז בין אם אתם מחפשים מכונת קפה לבית, למשרד או למסעדה, אין ספק שמדובר בבחירה המושלמת.

לפני שמדברים על היתרונות הייחודיים של מכונת אספרסו לוואצה כדאי אולי להסביר בקצרה כיצד פועלות מכונות קפה. ישנם כמה סוגים של מכונות אך בדרך כלל נדבר על מכונות אוטומטיות (או "חצי אוטומטיות"). מכונות אלו עושות את כל העבודה מאחורי הקלעים, כאשר כל מה שנותר לנו לעשות הוא למלא מים וחומר גלם, שיכול להיות פולי קפה, קפה טחון, קפסולות וכדומה. בנוסף מאפשרות מכונות אלו גם הקצפת חלב (לקפה הפוך) ואופציות נוספות.

לעסק ולבית

מכונות האספרסו של לוואצה נפוצות במקומות כגון בתי קפה, מסעדות וכדומה, בהם יש צורך לתת מענה לכמות גדולה יחסית של כוסות קפה ביום. מכונת אספרסו לוואצה לשימוש תעשייתי כוללת גם את האפשרות להקצפת חלב על ידי לחיצה פשוטה על כפתור, שכלול ייחודי של לוואצה, דבר המקצר את זמן ההמתנה לקפוצ'ינו ומשקאות דומים. ניתן לבחור בין מכונות המתחברות לברז המים, לבין מכונות הכוללות מיכל מים אותו ניתן למלא לפי הצורך.

גם בבית ישנה עדיפות מובהקת לרכישת מכונת אספרסו לוואצה על פני מכונות אחרות, ולא רק בגלל איכות הקפה. המכונות הביתיות של לוואצה מעוצבות במיטב המסורת האסתטית של איטליה, הידועה בעיצוב המוצר האיכותי שלה עוד משנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת. מסיבה זו, המכונות הביתיות של לוואצה הן לא רק פריט פונקציונאלי אלא גם חפץ אופנתי שמקנה למטבח או לחדר בו הוא מוצב אווירה אלגנטית ואירופאית.

חידושים בקפה

כבר שנים רבות שלוואצה מהווה שם מוביל בתחום הקפה, ולאחרונה צעדה החברה צעד נוסף קדימה והשיקה קו חדש של מכונות העומדות בקדמת הטכנולוגיה. כיום ניתן להשיג מכונת קפה אספרסו לוואצה שבה מתבצע התהליך כולו תחת בקרה ממוחשבת, המבטיחה כי הקפה יצא בדיוק לשביעות רצונכם. מסכים דיגיטליים הופכים את הפעלת המכונה למשחק ילדים, והעיצוב הארגונומי מבטיח כי תהליך הכנת הקפה יהיה קל ופשוט מתמיד.

חידושים נוספים נעשו גם בקפסולות הקפה בהן עושות המכונות שימוש. מכונת אספרסו לוואצה מתבססת על הקפסולות המפורסמות של לוואצה, המאפשרות הכנה נוחה ונקייה של מבחר טעמי קפה שנבחרו בקפידה. וכמובן שכמעט מיותר לציין שניתן להשתמש במכונות אלו גם כדי להכין סוגים אחרים של קפה, תה ומשקאות חמים, כך שבסופו של דבר רכישת מכונת קפה אספרסו לוואצה היא רכישה של מוצר רב שימושי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב