דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפוס דיגיטלי שיגע את העולם 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2696 פעמים ]

 

מכונות הדפוס הדיגיטלי העבירו את המשק מהפכה שקשה עדין לעמוד אותה במספרים. עולם הדפוס הוא עולם שקשור לכל חלקי המשק ונוגע בכל התחומים שסובבים אותנו. כל העסקים משתמשים בדפוס, אם זה לאריזות של מוצרים, אם זה למיצוג ותדמית, אם זה לצורכי פירסום, או אם זה לצורכי העברת מידע והוצאה לאור. לא משנה איך נסתכל על זה המהפכה הדיגיטלית של עולם הדפוס היא מהפכה בקנה מידה עולמי שמשפיע על סדר יומיינו בצורה קיצונית.

הדוגמא הטובה ביותר לצורך המחשת המהפכה היא בזמני האספקה. בעבר גם אם היינו תקועים ללא מלאי או היינו חייבים שירותי דפוס מהיום למחר המציאות ומכונות הדפוס הישנות לא איפשרו לנו או נתנו לנו את היכולת להזמין מוצרי דפוס עם זמני אספקה קצרים. מכונות הדפוס הדיגיטליות הם המכונות המהירות בעולם שמסוגלות גם להדפיס 130 דפים בדקה.

ההספק הזה של מכונת דפוס מאפשרת אספקה מהירה יותר של מוצרי דפוס לכל המשק. אם בעבר היינו צריכים לחכות שבוע להדפסה של חוברות שהוצאנו לעובדים והיינו צריכים להיערך המון זמן מראש לכל פרוייקט אותו אנחנו מנהיגים בחברה או במוסד בו אנחנו עובדים, היום תודות לדפוס הדיגיטלי באפשרותינו להיות גמישים הרבה יותר וספונטנים. בעולם העסקים זמן שווה כסף. כאשר מכונות דפוס ענקיות מדפיסות עבור חברות מזון גדולות אריזות למוצרים היכולת להדפיס במהירות גבוהה היא קריטית להמשך הפעילות במשק. חברות ענק יכולות להדפיס אריזות למוצרים ולבצע חיתוכים באריזות בחצי מהזמן שהייתה לוקחת אותה עבודה בעבר.

עוד דוגמא טובה שניתן לראות בה שינוי קיצוני שעבר העולם תודות לדפוס הדיגיטלי הוא האפשרות להדפיס על כל חומר. מכונות הדפסה מיושנות לא היו מסוגלות לבצע עבודות דפוס על גבי חומרי גלם כמו זכוכית ועץ. אם נחשוב על זה רגע אפילו פיזית זה לא נשמע אפשרי.

היום תודות למכונות דפוס דיגטיליות ניתן לבצע הדפסות על כל חומרי הגלם. המשמעות של זה אומרת שעולם הדפוס הוא כבר מזמן לא עולם שעובד רק עם נייר. עולם הדפוס יכול להציע שירותי דפוס לחברות מכל הסוגים שעובדות עם כל חומרי הגלם ולבצע הדפסות ועיטורים על גבי חומרים לא קונבנציונאלים. האפשרות הזו שנפתחה בפנינו פותחת דלת לרעיונות עיצוביים חדשים ולשיתופי פעולה מעניינים בין חברות.

העולם שהושפע הכי הרבה מהמהפכה של הדפוס הדיגיטלי הוא עולם הפירסום, שכן רב מוצרי הפירסום עוברים דרך דפוס. פוסטרים,כרזות, פליירים ומגנטים כולם מוצרים מודפסים שזוכים היום תודות לדפוס הדיגיטלי להיות מודפסים באייכות של צבעים הרבה יותר גבוהה ובמהירות הרבה יותר גבוהה. בעבר השימוש בדפוס לא היה נחלת הכלל מכייון שהיינו צריכים להגיע עם כמויות הדפסה גדולות מאוד על מנת שנוכל לעבוד עם בית דפוס. היום כל אחד יכול להשתמש בדפוס דיגיטלי ולקבל הצעות מחיר טובות ומשתלמות גם עבור הדפסות קטנות ותפוצה קטנה יחסית.

המאמר הועלה על ידי יניב גבריאל- עורך דין פלילי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב