דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי ביקור ומכונות שטנץ 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3416 פעמים ]

 

כאשר מדובר בדפוס התוצר הסופי אותו אנחנו מקבלים ליד הוא זה שקובע את האייכות. מוצר דפוס יכול להיות מודפס בצבעים אייכותיים, בצורה חדה וברורה ולעבור תהליכים שונים של השבחת נייר שיהפכו אותו למוצר שווה יותר. כרטיסי ביקור הוא מוצר הדפוס הפופלארי ביותר שמדפיסים בתי דפוס ולכן אפשרויות המשחק עם עיצובם של כרטיסי הביקור הוא רב מאוד.

בבתי דפוס מתקדמים ישנן מכונות חיתוך שעושות חיתוכי שטנץ לכרטיסי ביקור ומאפשרות לכך שהנייר עליו מודפס כרטיס הביקור יקבל צורות שונות וגימורים שונים שהופכים כל כרטיס ביקור למקורי ואכותי. כאשר אנחנו משתמשים במכונות שטנץ לחיתוך כרטיסי ביקור אנחנו מוסיפים מימד עיצובי לכרטיס שיכול להיות בעל השפעה רבה בתדמית אותו מעביר כרטיס הביקור.

כרטיסי ביקור עגולים- כרטיסי ביקור שנחתכו על ידי מכונת חיתוך שטנץ בצורה עגולה הם פריט לא קובנציונאלי שיכול לסמל הרבה עבור מחזיקו. בעלי עסקים ונותני שירותים שרוצים להציג את עצמם כאנשים לא מקובעים שיוצאים מחוץ לקופסא, או ככאלה שנותנים פתרונות יצירתיים יכולים להשתמש בכרטיסי ביקור שנחתכו בצורת עיגול.  כאשר משתשמשים בכרטיס ביקור עגול כל עיצוב הכרטיס צריך להיות מותאם לצורה העגולה ולהשתלב איתה בצורה הרמונית.  ישנם עסקים שבחירה בכרטיס ביקור עגול יכול אף לפגוע בדמית רצינית ופורמאלית אותה הם מנסים ליצור ולכן כרטיסי ביקור עגולים מתאימים לעסקים מסויימים מאוד.

כרטיסי ביקור עם פינות ומעוגלים- בבתי דפוס קיימות מכונות חיתוך שונות שאחת מהן מבצעת עבודות חיתוך של כיטום פינות. כרטיס ביקור  בעל פינות מכוטמים יכול להיות כרטיס ביקור מקורי וייחודי וייצג את מחזיקו בכבוד. היכולת לשבור את פינותיו החדות של כרטיס הביקור וליצור לדף הנייר מראה רך יותר הוא פריבלגיה של השבחת נייר שעובר מוצר דפוס כאשר הוא יוצא מבית דפוס.

 היכולת להפוך נייר רגיל למתוחכם מוסיפה יצירתיות ומחשבה לכל כרטיס ביקור שנקלע לדרכנו. בעל כרטיס ביקור שמחזיק בכרטיס שעבר תהליך כיטום פינות מציג בכרטיס הביקור שלו תיחכום ויצירתיות

כרטיסי ביקור קלאסים- כרטיס ביקור מלבני במראהו הקלאסי ישדר רשמיות וייצוגיות.  עבודות חיתוך ושטנץ שמבצעים בכרטיסי ביקור יכולים להוסיף למראה שובב של כרטיס או ליצירת גימיק. בניגוד לכך כרטיסי ביקור שמודפסים על גבי נייר מלבני בצורתו הקלאסית הם הדרך הטובה ביותר ליצירת תדמית רצינית וייצוגית. הצגה של כרטיס ביקור שמעוצב בצורה נכונה ויש בו שימוש בצבעים נכונים יציג את בעליו ואת עיסוקו בצורה פומאלית ויעזור לו ליצור קשרים עיסקיים עם אנשים שונים.

גם כרטיסי הביקור הקלאסים עוברים תהליך של חיתוך בבית הדפוס מכיוון שרב ההדפסות של כרטיסי ביקור נעשות במכונות אופסט גדולות על גבי גליונות גדולים שלאחר מכן עוברים חיתוך ומגיעים למידה הרגילה של כרטיס הביקור שמתאימה לכל ארנק או כיס איתו אנחנו מסתובבים בחיי היום היום.

הועלה על ידי המרכז לשיפור ביצועים בעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב