דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפעילים ליום הולדת 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2137 פעמים ]

הפקת מסיבת יום הולדת לילדים אינה דבר פשוט, אך מעט תכנון מראש יכול להסתיים בתוצאה כיפית ומהנה לכל המשתתפים. בין היתר יש צורך לחשוב על ההפעלות שיועברו לילדים (בהנחה שאינכם רוצים למצוא את עצמכם נאלצים להתמודד עם חבורת זאטוטים משועממים). מלבד מיעוט נדיר של הורים אשר יכולים לקיים הפעלות מעניינות לאורך כל יום ההולדת, הרי שרובנו נסתייע בשירותיהם של מפעילים ליום הולדת כדי להעסיק את החוגגים הקטנים.

כלל לא קשה כיום למצוא מפעילים ליום הולדת וכל מה שצריך לעשות לשם כך הוא להיכנס לאינטרנט. שם ניתן לבחור את אלו שנראה כי יתאימו בצורה הטובה ביותר ליום ההולדת של הילד או הילדה שלנו. ישנם מפעילים הפועלים באזור גיאוגרפי מסוים כגון צפון הארץ וכדומה, אך ישנם גם הרבה מאוד מפעילים ליום הולדת שתחום פעולתם אינו מוגבל. מקור מידע נוסף שיכול להועיל לכם בבחירת המפעיל הוא התייעצות עם הורים אחרים לילדים מאותה שכבת גיל.

אין סוף לאפשרויות

ישנם סוגים רבים של הפעלות, ובהתאם לכך מגוון רחב מאוד של מפעילים ליום הולדת. ישנם למשל מפעילים אשר מתפקדים כמנחים אשר הופכים את האירוע כולו למופע סטנד אפ משעשע (כאשר ההומור מתאים כמובן לגיל המשתתפים ביום ההולדת). לעומתם ישנם מפעילים אשר תופסים את הפעילות כמשהו שמוגדר בזמן מסוים כמו הצגה, ויבלו עם הילדים רק חלק מן הזמן. נסו לחשוב מראש איזו תפיסה מתאימה יותר למה שאתם מרגישים לגבי יום ההולדת.

מבחינת סוגי ההפעלות הרי שאין גבול לדמיון, וכאן באמת תמצאו את עצמכם מול ים של אפשרויות. ההפעלות הקלאסיות הן כמובן הקוסם והליצן, אך מאלו התפתחו בשנים האחרונות סוגים חדשים ומפתיעים של מפעילים ליום הולדת. תוכלו למצוא מפעילים אשר עושים שימוש בכל חומר ואביזר שניתן להעלות בדמיון, החל מבלונים ועד לכוסות זכוכית. גם בעלי מקצוע "רציניים" כמו שפים מקצועיים יוכלו להדריך את קבוצת הילדים בסדנאות בישול.

דגשים בבחירת מפעיל ליום הולדת

כאשר עומדים לבחירתכם כמה וכמה מפעילים ליום הולדת כדאי לנסות ולראות אלו שיקולים חשובים לכם יותר מאחרים. שאלת המחיר היא כמובן אחת השאלות המכריעות בבחירה, והתקציב שאתם יכולים להקדיש ליום ההולדת צריך להיות בגדר יכולותיכם הכלכליות. עם זאת, שווה להשקיע קצת במפעיל מנוסה ובהפעלות שיהפכו את הילדים למאושרים.

חשוב מאוד שתיווצר כימיה טובה בין המפעילים לבין הילדים, וכמובן שהדבר החשוב ביותר הוא שחתן (או כלת) השמחה ירגישו בנוח איתו. פעמים רבות תוכלו להיפגש מראש עם המפעיל ולראות מה אומרות תחושות הבטן שלכם ושל ילדכם. בנוסף לכך ישנם לא מעט מפעילים ליום הולדת שיש להם אתר אינטרנט אישי ובו תוכלו לקרוא המלצות של הורים וילדים ששכרו את שירותיהם, והמלצות אלו יכולות לכוון אתכם בתהליך הבחירה.

יומולדת קום - האתר המושלם לארגון ימי הולדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב