דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלאת תמונות בתשלום - למה לי בכלל?? 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3149 פעמים ]

כבר כמה שנים שתמונות זה לא משהו שמגיע אוטומטית על נייר או בתוך אלבום תמונות מהודר, אלא כקובץ דיגיטאלי שניתן לשמור על גבי מדיות שונות ואפילו להעלות אל האינטרנט. אם בעבר אמצעי השמירה העיקרי של התמונות היה על גבי מדיות שונות: דיסקים, DVD, כרטיסי זכרון או כונן USB, היום אחת הדרכים העיקריות לשמור את התמונות היא באמצעות רשת האינטרנט. אתרים רבים מציעים ממשקים להעלאת תמונות, לעתים בחינם ולעתים תמורת תשלום, אז למה לשלם תמורת מה שניתן לקבל בחינם? מסתבר שיש לך סיבות.

מה שבא בקלות, הולך בקלות

העלאת תמונות אל האינטרנט היא עניין פשוט יחסית: בוחרים אתר, נכנסים אליו, לוחצים על הכפתור של העלאת תמונה, בוחרים את התמונה אשר מאוחסנת על המחשב ו... מעלים. הבעיה היא לרוב לא בהעלאת התמונה לאינטרנט אלא בשמירתה שם.

אתרי חינם רבים מגבילים את משך הזמן בו תמונה תישמר במאגרי האתר. לעתים מדובר בימים ספורים או שבועות, לעתים אין תאריך תפוגה אך גם אין אחריות של בעלי האתר לשמור על התמונות ולא למחוק ביום בהיר אחד את התמונות.

יתרון בולט וברור של אתרים המאפשרים העלאת תמונות בתשלום הוא שבעלי האתר מתחייבים על שמירת התמונות והקבצים לאורך זמן, ומתחייבים שלא להורידם מהאתר עקב גחמה או תפוגה.

שטח אחסון או דוגמיות אחסון?

נקודה נוספת העומדת לזכותם של אתרי העלאת תמונות בתשלום היא נפח הדיסק העומד לרשות בעלי התמונות. בחינם תזכו על פי רב לאפשרות להעלות תמונות בעלות משקל נמוך. ההגבלה קיימת על נפח כלל התמונות שתעלו וכן על משקלה של כל תמונה בנפרד. מול אתרים בתשלום  תוכלו לסכם מראש מהו השטח הדרוש לכם. תמורת תוספת תשלום גם תוכלו להגדיל נפח זה בהתאם לצורך. אין הגבלה של גודל התמונות אותם תעלו לאתר, דבר המאפשר העלאת תמונות באיכות מעולה, אם האתר מיועד לשמירת תיק עבודות, לדוגמה.

עוד פרסומת אחת וחזרנו

אתרי החינם יציגו לעתים שלל פרסומות כאשר תבואו לראות או להראות את תמונותיכם. תלוי אתר, מדובר ביתוש שלעתים מציק יותר, ולעתים פחות – אבל תמיד מציק. לא רק פרסומות יש לקחת בחשבון אלא גם את הסיבה בגללה הן קיימות – כלל הצופים. העלאת תמונות לאינטרנט חושפת אותן בפני גולשי האינטרנט, אלא אם כן האתר מספק פתרונות פרטיות שאינם מאפשרים חשיפה לגלישה מקרית, כמו שעושים פתרונות אחסון תמונות בתשלום.

גם הממשק קובע

רבים בארץ מתקשים עם השפה האנגלית. ממשקים שנוצרו בעברית יכולים לעזור לאלו המעוניינים לשמור את התמונות באינטרנט, אך אינם מסתדרים עם הממשקים הלועזיים. באתר בזק לדוגמא, יש ממשק בעברית המקל על חייהם של הצלמים דוברי העברית בלבד.

לסיכום, העלאת תמונות לאינטרנט היא דרך מצוינת לשמור על התמונות הדיגיטליות ואף להפכן לנגישות מכל מחשב. בחירת אתר המאפשר העלאת תמונות בתשלום מבטיחה כי ימצא פתרון האחסון המספיק לשמירת איכות התמונות ולאחסון בטוח לאורך זמן, תוך שמירה על פרטיות המשתמש. כמו כן, ברוב המקרים מובטחת גם חווית עבודה מול ממשק נח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב