דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד אורזים בצורה נכונה לפני יום המעבר 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2062 פעמים ]

אחת המשימות היותר מייגעות של מעבר דירה הוא האריזה, כל התהליך של המיון, סידור ואריזה דקדקנית יכולה להוציא מהדעת, לכן רבים מאיתנו דוחים את הקצה כמה שניתן ורק כאשר כבר לא נותרת ברירה ואוטוטו יש לפנות את הדירה אנו מתחילים לארוז, אבל אז האריזה היא לחוצה ונמהרת עקב לחץ מהזמן, וכתוצאה מכך אנו לא יודעים מה ארזנו והיכן דבר הגורם לשלב הפריקה של כל החפצים שלנו להיות איטית ולא יעילה, בנוסף לכך ההובלה של החפצים תהיה פחות בטוחה וחפצים עלולים להינזק על ידי המובילים של חברת הובלות שלא משנה כמה הם יהיו מנוסים עדיין הם יובילו ללא מושג אמיתי מה שביר ומה לא.


תהליך אריזה נכון יותר מתחיל מבעוד מועד אחרי תכנון קל של מה הולך לאן ואיזה ציוד אנו זקוקים, בצורה זו האריזה פחות מייגעת ומשימה שהיא מרגיזה מאוד הופכת לנסבלת. לפני שאנו מתחילים לארוז מומלץ להצטייד בכמה חומרי גלם כגון קרטונים, נייר דבק, מספריים ועיתונים. תוכלו למצוא קרטונים בחנויות סמוכות, אל תתביישו לגשת ולשאול מכיוון שבין כה וכה החנויות אין משתמשות בקרטונים אלו וזורקות אותם למיחזור.


אספו קרטונים בגדלים שונים על מנת שיכילו חפצים שונים, אין טעם להעמיס קרטון גדול בהמון פריטים כבדים, מכיוון שהקרטון אינו יעמוד בכובד ויתפרק וכל התכולה שלו תסיים את חייה מרוסקת על הרצפה, לכן עדיף קרטונים קטנים עם תכולה קטנה יותר וכך הקרטון לא יתפרק. במידה ויש בקרטון תכולה שבירה ציינו זאת על גבי הקרטון במקום בולט וברור לעין, כמו כן מומלץ לציין איזה תכולה יש בדיוק בקרטון ולאיזה חדר זה שייך לפריקה קלה ומהירה יותר, כך חברת ההובלות תוכל לדעת בקלות איזה קרטון שביר והיכן להניח כל קרטון.


פריטים שבשימוש תכוף כגון בגדים השאירו לבסוף ליום לפני המעבר, כמו כן פריטים אחרים הזקוקים לנגישות גבוהה ארזו קרטון בנפרד וכך לאחר המעבר תוכלו לאתר אותם בקלות מבלי לנבור בכל שאר החפצים.


ישנם חברות הובלות רבות אשר מספקות שירותי אריזה ופריקה בשביל תשלום כספי, חברת ההובלה תגיע אליכם הביתה ותארוז את כל החפצים שלכם בקפידה, תוביל ותפרק בביתכם החדשה. עם זאת שזה שירות המקל מאוד את המעבר וחוסך ממכם את מטלת האריזה זהו שירות יחסית יקר.

המאמר נכתב על ידי וורטקס פורטל הטיסות של ישראל המעניק לכם מידע וידע על כל יעד פופלרי כגון תאילנד, הודו, לונדון, ניו יורק, טיסות לתאילנד ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב