דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת אסטרו-באך לריפוי הוליסטי 

מאת    [ 03/11/2007 ]

מילים במאמר: 864   [ נצפה 3824 פעמים ]

אומרים,העיקר הבריאות? אך מהי בריאות ומהו האדם הבריא? האם זהו אדם שעבר בדיקות רפואיות והן נמצאו תקינות?

לפי תפיסת הרפואה ההוליסטית, לבריאות 3 רמות:

בריאות ברמה רוחנית-מנטלית
רמה זו של בריאות מתייחסת למצב הרוחני בו שרוי האדם ודרך חשיבתו. ברמה זו האדם מאושר אודות לחשיבה בלתי שיפוטית, יכולת הבחנה בהיבטים הכי עדינים שבטבע, מחשבה בהירה וחדה, זיכרון טוב, כושר ניתוח והפשטה והיגיון בריא.

בריאות ברמה הנפשית רגשית
רמה זו של בריאות מתייחסת למצב הנפשי בו שרוי האדם, לרגשותיו ולרגישויותיו. אדם בריא ברמה זו יהיה אדם המלא באהבה בכל מצב בו הוא נתקל בחייו. תהיה לו יכולת להרגיש את הרגשות העדינים ביותר של עצמו ושל זולתו. לעומת זאת, רגשות שליליים כמו: שנאה, כעס, אדישות רגשית, תאוות בצע ואגוצנטריות כמעט ולא יהיו מורגשים אצלו ותהיה עמידות טובה במצבים נפשיים קשים כמו אבדן אדם קרוב, מראות קשים, פגיעה מצד אדם קרוב וכדומה.
בריאות ברמה פיזית-גופנית
רמה זו של בריאות מתייחסת למצב תפקוד הגוף כלפי לחצים סביבתיים. אדם בריא ברמה זו יתפקד בצורה טובה בתנאי סביבה קשים כמו שינויי טמפרטורה, לחות, רעש, זיהום אויר, מזון ירוד וכדומה.
חושיו של אדם זה יהיו חדים, כושר תנועתו טוב, מערכת העיכול חזקה, הוא יהיה בעל כושר גופני מתאים לעיסוקיו, מנגנון חיסון חזק מול מחלות וכדומה.

מטרתו של המרפא ההוליסטי הינה לקרב את המטופל שלו לרמות בריאות אלה בצורה המהירה והחלקה ביותר ללא תופעות לוואי .

העיקרון הבסיסי ביותר בריפוי הוליסטי הוא שבמידה והרמה הראשונה, הרוחנית מנטלית , נמצאת במצב טוב, שאר הרמות יסתדרו מאליהן כיוון שהרמה הראשונה היא רמת המהות של האדם ומצב הרמות האחרות הינן פועל יוצא של מצב רמה בסיסית זו. ניתן לומר שאדם בריא מבחינה רוחנית-מנטלית, יהיה גם בריא בנפשו ובגופו.על כן השיטה הרפואית היעילה ביותר היא זו אשר טפל ברמה הרוחנית-מנטלית תוך התייחסות גם לרמות האחרות.

שיטת אסטרו-באך משתמשת בשילוב של שני כלים רבי-עצמה באבחון ובטיפול באדם תוך התבססות על העיקרון ההיררכי-הוליסטי .
אבחון המצב הרוחני-מנטלי נעשה על-ידי שימוש בידע אסטרולוגי רוחני אשר מאפשר לראות במפת הלידה את האתגרים הרוחניים והמנטליים של האדם. על-פי האסטרולוגיה הרוחנית ישנם 12 אתגרים רוחניים חשיבתיים אצל כל אדם. האסטרולוגיה הרוחנית מאתרת היכן הם יצאו מאיזון. לכל אדם יש 12 מזלות במפת הלידה שלו ובהתאם לעוצמת הכוכבים הנמצאים בכל מזל,ניתן לאבחן את התמונה הרוחנית-מנטלית-רגשית של המטופל.

בשיטת אסטרו-באך, המבוססת על תורת האסטרולוגיה הרפואית, אחד הענפים החשובים של האסטרולוגיה, נלקחים בחשבון מזלות השמש, הירח, המזל העולה, הבתים של הבריאות, (בית 1, 6 ו 12) חשיבה (מרקורי) מגבלות (שבתאי) ועוד.
המטפל מתאר לאדם את מצבו האנרגטי ואילו תכונות רוחניות עליו לטפח על-מנת שיגיע לבריאות הטובה המיוחלת ובמיוחד מציין המטפל את אתגר החיים אשר בו על המטופל להשקיע מאמץ מיוחד. .
בשלב השני, המטפל מכין תערובת של פרחי באך בשיטה המבוססת על 3 שלבים בהתאם ל 3 תקופות בטיפול.

דוגמה למהלך טיפול בשיטה זו

תיאור התלונות של המטופל
אדם הגיע לטיפול כשהוא מתלונן על בעיות פיזיות כמו בעיות עיכול, כאבי ראש, הרגשת מותשות מן העבודה והצטננויות לעתים תכופות. מבחינה נפשית הוא התלונן על חוסר-סבלנות ועל הרגשת בדידות כיוון שכולם מתרחקים ממנו. קשה לו להגיד "לא", הוא משרת את כולם וזה מתיש אותו. כמו כן הוא סובל מדי פעם מחרדות ממקור בלתי-ידוע המפריעות לו לחשוב בצורה הגיונית, במיוחד בעבודה.

שלב א' - אתגר החיים וכלים להגשמתו:
במפת הלידה ניתן לראות על-פי מיקום ראש הדרקון במזל גדי ובבית 10 (קריירה) כי על-מנת להגשים את עצמו מבחינה רוחנית, על האדם לפתח קריירה (בית 10) המבוססת על כבוד עצמי, נחישות ודבקות במטרה, רצינות וכושר ניהול (מזל גדי).
לצורך חיזוק אתגר החיים, מוצע לו להתחיל בתהליך ייעוץ אישי של פגישות קבועות, זאת על-מנת לפתח הבנה לאתגר חיים זה בליווי תמיכה על-ידי צריכת בתמצית MIMULUS המתאימה לאתגר זה (הסרת פחדים שיש לו בקריירה).

תוצאות שלב א'
לאחר כ-8 מפגשים שבועיים, המטופל פיתח מודעות עצמית לאופן בו הוא מתנהג בעבודה, וכיצד הוא מופיע בישיבות עבודה. הפחדים לעמוד בצורה מכובדת מול באנשים התפוגגו, האדם גם נעשה יותר מתוכנן ועקבי.

שלב ב' - אבחון מצב איזון 12 האתגרים
במפת הלידה נמצא כי האדם לוקה בחוסר סבלנות (כתוצאה משמש במזל טלה), הגזמה במתן שרות לסובבים אותו (כתוצאה של ירח במזל בתולה) וחשיבה לא הגיונית (כתוצאה ממרקורי במזל דגים). האתגר בפניו הוא עומד הוא להתייחס בסבלנות לאנשים יותר אטיים כדי שיוכל להנהיג אותם באהבה, לדעת לשים גבולות לדרישות של אחרים תוך כדי מתן שרות טוב ואיכותי בעבודתו ולהגיע לחשיבה בהירה ואנליטית.
הכנת בקבוק עם תמציות באך - קונסטיטוציה
מכינים לו מידית בקבוק עם תמצית פרחי באך לאתגר החיים ולכל אחת מהאתגרים הנוספים שהתגלו.יינתנו לו התמציות, IMPATIENCE לחוסר סבלנות (טלה), CENTUARY למתן שרות טוב ללא עבדות(בתולה) , ו ROCK ROSE לחשיבה הגיונית ללא הפרעות של חרדות שיש לו (דגים).

תוצאות שלב ב'
תוך כחודשיים מתחילת נטילת תמציות פרחי הבאך חל שיפור ניכר במימוש האתגרים הנ"ל. גם חלקם הגדול של הסימפטומים הפיזיים יעלם .בעיות העיכול (מזל בתולה) יחלשו, כאבי הראש (מזל טלה) ייעלמו ומערכת חיסון החלשה (מזל דגים) תתחזק כתוצאה מהסרת החרדות.

שלב ג' - השלמת הטיפול בסימפטומים לא כרוניים (שהתגלו רק לאחרונה)
לאחר כחודשיים,יינתן לאדם גם טיפול בשחרור העייפות על-ידי תמצית OLIVE למשך חודש נוסף ובכך יושלם הטיפול.

לסיכום, שיטת אסטרו-באך מטפלת ברובד הרוחני של האדם.באמצעות נטילת תמציות באך היבטים נפשיים ומנטליים מבריאים ונהיים מאוזנים, וכתוצאה מכך, בעיות פיזיות שהאדם סבל מהן, נפתרות. האדם מרגיש מרוצה בהגשמת ייעודו, מרגיש אהבה לסובבים אותו וגופו מפסיק לשדר לו מצוקה.

הערה חשובה: שיטת אסטרו-באך משתלבת עם כל שיטת טיפול רפואית רגילה ואלטרנטיבית ואינה תחליף למי שנמצא בתהליך ריפוי שהוצע על-ידי רופא.
שמעוני יוסף, מלמד את המפרט האנושי, אסטרולוג רוחני ומטפל בפרחי באך, פיתח את שיטת אסטרו-באך.
מקבל לטיפול בהררית או דרך הטלפון והמייל
טל 046782229
http://yophion.googlepages.com/
לאתר המפרט האנושי הישראלי
http://sites.google.com/site/hdinfoenglishhebrew1/

נייד: 054-6-626274
מייל yophion@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב