דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הזמן מריבות! האם להישאר או להתגרש?| נומרולוגית ציונה אבירם 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 860   [ נצפה 2557 פעמים ]

"האמת, נמאס לי! כל הזמן יש בנינו מריבות. הוא לא מפסיק להעיר לי: למה לא כיבית את האור. למה השארת את המעיל בסלון. למה את מבזבזת כסף בלי חשבון. דיי, נמאס לי. ואני עונה לו בלי חשבון. על כל דבר - יש מריבות. תמיד יש לו מה להגיד ותמיד לי יש מה לענות. אין לי כוחות. רוצה שקט נפשי. דיי!!!"  

פתיחה של שיחת ייעוץ נומרולוגי ממש לא משובבת את הנפש.

אבל היא כאן. עם כל כאבה, ייאושה ודמעותיה. מריבות לא עושות לה טוב. מה היא רוצה בסה"כ חיים טובים. נעימים. רגועים. לזה לא פיללה. לזה לא ציפתה. והיא חשה את זה יום לפני החתונה שמשהו לא טוב עומד לקרות. אבל כ"כ רצתה מסגרת. בית שלא שעתה לאינטואיציות שלה . וזה בדיוק מה שקרה יום אחרי החתונה. 

והגדיל הוא לעשות. חזר בתשובה!

שוד ושבר בשבילה. לא מספיק מריבות על כלום אז גם מהיום הוא כופה עליה ללכת למקווה. להדליק נרות. לשמור בשר חלב. לאן זה כל זה מוביל? בשבילה זה אבדון! להיות לא היא במערכת הזוגית. לאבד את עצמה לדעת. להיות מישהי אחרת לגמרי. והמריבות? התגברו וקיבלו יותר תאוצה. 

הוא באמת בחור מדהים. אבא נפלא. מאהב טוב (היה).

היא לא יכולה להתעלם מהתכונות הטובות שבו. בנוסף מביא פרנסה טובה. חשה היא ביטחון כלכלי לצידו. ביטחון שמתערער כל פעם שיש ביניהם מריבות. מאד קשה לה עם זה. 15 שנים היא סובלת. המריבות לא פוסקות- להיפך, הן מתגברות. לא פעם רשמה לפניה את התכונות החיוביות שבו, אולם לצערה- המגרעות גברו. ושוב ניסתה להתעלם מהמריבות. היום- הגיעו מים עד נפש. 

מה אומרת מפה נומרולוגית של הגברת שלנו?

המפה מצביעה על בחורה עם יכולת מופלאה להתבונן פנימה לתוך עצמה, לעשות חשבון נפש, להגיע לתובנות ולצמוח מבחינה אישית. הנטייה שלה למשפחתיות, סביבה הרמונית ונתינה- מאד חזקים. שמה היא דגש על הצורך בהרמוניה ומושלמות. כ"כ רוצה מושלמות ושקט שבדרך להשגת המטרה, כלל לא שמה לב שנופלים חללים. מנסה היא לשלוט בהרמוניה דרך מריבות ומאבקי כוח. לא מוכנה לקבל הערות. לא קשובה. חושבת שהאמת שלה תמיד צודקת. פה עקב אכילס כאשר התוצאה הסופית: מריבות בלתי פוסקות. 

והבחור? לא טומן ידו בצלחת!

עונה לה בשיא קולו האדיר. ורואים את במפת הלידה. מלך מגלגול קודם היה. עם כל הנדיבות והתכונות החיוביות שבו- הצורך בשליטה בבית- גובר. מעיר הוא לה בביקורתיות ולא נשאר חייב. ואז – חגיגה של מריבות בנמל. בנוסף, לוקה הוא בסגירות רגשית. לא מבטא את אהבתו לאשתו במגע. חיבוק או מילה טובה. אבל הוא כן אבא חם ואוהב לשלושת ילדיו. איתם הוא בקשר מעולה. איתם, אין מריבות. אין וויכוחים. 

מה עושים? הגברת בדילמה רצינית: להתגרש או להשאר?

על מנת להחליט, בנינו שני תסריטים בהם עליה לבחור את הדרך הטובה עבורה ואת המחיר שהיא משלמת על הדרך שתבחר. 


    • ·  תסריט ראשון בו היא נשארת איתו.

נותנת את ה-100% שלה לזוגיות. מקבלת את בעלה כמות שהוא. לא מגיבה להערות שלו בדרמתיות קולנית ומריבות. מפרגנת לתכונות החיוביות שבו ומחזקת את העוצמות שלו ע"י מילה טובה. כאן, זה דורש ממנה יותר מאמץ ממה שנתנה עד היום. נדרשת ממנה המון סבלנות וסובלנות כלפיו. גלגול קודם של הגברת מצביע על הקושי שלה לעשות שינוי בחיים. קושי להשתחרר ממצבים נוחים. אז הנה היום, כשהיא מגיעה לקצה חוט השערה – זה הזמן לשנוי. שינוי בחיים שיביא לחיסול מריבות בחייה הזוגיים. לקבלת הרמוניה גם כאשר לא מושלמת. להיות היא- אבל בגלימה אחרת. שונה ממה שהיא מכירה את עצמה ואולי גם לשלם מחיר של חזרה בתשובה ביחד עם בעלה. 


    • · תסריט שני בו היא מתגרשת ממנו.

המילה להתגרש עלתה לאוויר הרבה פעמים. אז היום הם מפרקים את החבילה. היא הולכת להיות שלמה עם ההחלטה. איש איש הולך לדרכו. רוגע ושלווה אופפים אותה מחד. חסל מריבות. אין מי שמעיר לה הערות ביקורתיות. כיף. איזה שקט. מצד שני, יוצאת היא לדרך בלי ביטחון כלכלי. אין לה בית. איך היא תסתדר? זה מדאיג אותה...קשה לה אבל היא עושה את זה. והאמת- היא נשארת עם אותם דפוסי התנהגות לפני שהתגרשה. את מאבקי הכוח ומריבות- היא עלולה להביא לזוגיות אחרת. הקושי לשנות - נשאר טבוע בה. בהחלטה שלה להתגרש – פשוט ברחה למקום הנוח לה במקום להתמודד עם המחסומים שלה. 

שנה אישית – כיצד עוזרת להחליט החלטות?

שנה אישית של הבחור מגלה שמיואש הוא לגמרי. מריבות – מתישות אותו. נמצא הוא בתקופה שהקריירה מעניינת אותו יותר. זוגיות, לא בראש דאגותיו. לא מוכן הוא להתאמץ יותר לשקם את הזוגיות ביניהם. בשיחות מקדימות ביניהם , הוחלט להתגרש. לגבי הגברת שלנו גילינו שאוטוטו- אהבה בפתח. מעבר דירה. בניית זוגיות חדשה. אורו עיניה. האם זה יהיה עם בעלה , או אולי עם מישהו אחר? כל החלטה שתיקח - לוקחת היא בחשבון שחייבת היא לעשות עבודה אישית עם עצמה. להשתחרר מהמחסומים ולצאת לדרך עם אהבה חדשה ( או מחודשת), נטולת מריבות וגדושה בהמון חום, אהבה ומגע מלטף. כמו שתמיד חלמה: למות עליו... 

חברות וחברים יקרים,

דוגמא זו הינה אחת מיני רבות אשר הסתיים בהפי אנד. יודעת אני- לא קל לפרק זוגיות ואני גם לא בעד. אבל יש מקרים שכלו כל הקיצין. מפת הלידה של האדם מראה פיצוצים שאין דרך חזרה. או לשקם – או להיפרד. למות ולחיות מחדש או להמשיך לסבול. הכול בחירה אישית של האדם. תפקידי, רק לבנות את התסריטים, מי שקובע - זה אתם. 

אני פה בשבילכם, מכל הלב ובאהבה 

ציונה אבירם – נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

http://www.roga2002.com/DEFAULT.asp

ציונה אבירם - נומרולוגית, מומחית בתחום הזוגיות, נישואין ומערכות יחסים
* חברת פאנל בתוכנית זמן מיסטיקה המשודרת בערוץ 10. * יועצת בקו המומחים של רדיו 103fm-רדיו ללא הפסקה המשודרת בכל יום ד' בין 17.00-18.00.* מנהלת פורום נומרולוגיה באתר הנשים הגדול- אסימון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב