דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות למתנות 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2268 פעמים ]

תרבות המתנות העולם כולו התפתחה רבות לאורך ההיסטוריה, סוגי מתנות רבים השתנו ומה היה מקובל להעניק כמתנה בעבר אינו מקבול כיום כמוצרים שונים נכנסים אל השוק בעוד אחרים רבים מוצאים את דרכם החוצה. כל מתנה מסמלת משהו אחר כאשר ישנן מתנות לאוהבים, מתנות למשפחה, מתנות לחג ועוד מגוון רחב של סוגי מתנות המתאימים לקטגוריית מכרים אחרת ולמועדים שונים.

 

ישנם מספק פריטים שלא נעלמו מין עולם המתנות כלל וכלל ואליהם ניתן להכניס את שוק התכשיטים על כלל מוצריו, שוק הזהב, היהלומים ואבני החן. מוצרים אלו ניתנים עוד מימי עבר ועד היום כמתנות מרשימות ויוקרתיות במיוחד בעיקר בשל היופי של החומרים ועלותם הגבוה יחסית כן יהלומים קטנים יכולים להגיע למחירים מרקיעי שחקים.

 

זהב משובץ

כיום, בשונה מן העבר, הטכנולוגיות המתקדמות מאפרות לשלב בין הזהב והיהלומים בדמות תכשיטי יוקרה העשויים מזהב ומשובצים ומעוטרים ביהלומים ואבני חן נוספות. זה החל בעיקר אודות לגילוי כי מכירת זהב משובץ יהלומים ומכירת יהלומים על רקע הזהב הינו מוצר אהוב בעיניי הלקוחות מה שמביא לביקוש הולך וגובר לשילוש הנקרא בעולם הצורפות, הזהב והיהלומים כ-"המנצח".

 

טבעות בכיתוב אישי

מתנה נהדרת נוספת הינה טבעות בכיתוב אישי. אלו הן למעשה טבעות זהב אשר על גביהן חרוט, כלפי פנים או כלפי חוץ, מילים או משפטים על פי בקשתו של הלקוח. ניתן לכתוב כמעט בכל גופן שרק נרצה ובכל גודל בהתאם לגודל הטבעת. מחירי הזהב משפיעים גם על שוק הטבעות בכיתוב אישי וחלה עלייה קלה במחיריהם בשנים האחרונות אך הפופולאריות שלהן דווקא עלתה.

 

שרשראות ותליונים

אין כמו שרשרת עשויה זהב, מעוטרת במגוון רחב של אבני חן המעניקים לשרשראות ערך מוסך. אחד מאבני החן המבוקשות ביותר הינן אבני יהלומים. מכירת יהלומים לשיבוץ על שרשראות יכול להגיע לסכומי עתק ובתוספת מכירת זהב במחירי הזהב של היום מביא להתייקרות משמעותית של התכשיטים מעוררי הפליאה. על כן נראה מכירת שרשראות זהב אשר משלבות יהלומים בעיקר בתליון.

 

העשירון העליון

תכשיטים רבים העשויים זהב ויהלומים טהורים נמכרים בשוק הרחב במחירים גבוהים במיוחד. מכירת יהלומים ומכירת זהב כיום מתבצעת במחירים גבוהים במיוחד שעולים על שנים עבור בעיקר לאור התחזקותה דולר, עלות מחירי הדלק מה שהביא להתייקרות השינוע ועוד. על כן נוכל למצוא ממש קולקציות תכשיטים שלמות הנמכרות לעשירון העליון בלבד.

 

מחיר הזהב הגבוהים מביאים לייצור תכשיטי גולדפילד, המענה הפשוט לזהב הטהור ולמעשה עשוי מנחושת המצופה זהב טהור מה שמקנה לתכשיטים את היוקרתיות בדיוק כמו תכשיטי הזהב העשויים זהב מלא.

 

שוק התכשיטים נוחל תהפוכות רבות, שינויים רבים וכניסות של מגוון חידושים וטכנולוגיות בזה אחר זה בשנים האחרונות. עם כל טלטלה ושינוי בשוק אנו רואים כי מעמדם של הזהב והיהלום נשארו בעינו ולדעת רבים יישאר כך, כל כך יוקרתי, גם בעוד שנים רבות.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב