דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נעלי כלה נוחות 

מאת    [ 19/10/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2786 פעמים ]

חתונה היא אחד האירועים החשובים ביותר בחייה של כל אישה, ואם את עומדת להתחתן בקרוב בוודאי כבר מצאת את עצמך בלב החיפושים אחרי שמלת כלה. אך חשוב לזכור כי מדובר בערב שבו לא תשבי לרגע, ולכן אסור להזניח את החיפוש אחרי נעלי כלה נוחות שישרתו אותך בנאמנות. נעליים נוחות הן כאלו שלא תשימי לב אליהן כלל, כיוון שאם תשומת הלב שלך מופנית לכיוון הנעליים סימן שמשהו לא בסדר בהן.

מציאת נעלי כלה נוחות דורשת זמן, כיוון שבדומה למציאת השמלה תצטרכי למדוד את הנעליים באופן מעשי ולא להסתפק בתמונה או בקטלוג. פעמים רבות נמצאות חנויות נעליים לצד החנויות שבהן תחפשי את שמלת הכלה שלך, אך גם אם הדבר מצריך נסיעה מיוחדת אל תתעצלי. מומלץ מאוד לחפש המלצות על חנויות שבהן מצאו חברותייך או בנות משפחתך נעליים נוחות, כיוון שהדבר יכול לחסוך לך זמן רב במסעות החיפוש.

מתכוננים מראש

כלל ברזל בכל מה שקשור לנעלי כלה הוא שכדי שתרגישי בהן מאה אחוז נוח עלייך להתכונן מראש. אל תשאירי את קניית הנעליים לרגע האחרון כיוון שחשוב שתוכלי להתהלך בהן מספר ימים לפני האירוע. נעלי כלה נוחות במיוחד לאחר שהרגל התרגלה קצת לנעל, ולעיתים צריך לעבור איזו יבלת כדי שבחתונה עצמה תוכלי לדלג בקלילות בין האורחים מבלי להקדיש תשומת לב מיותרת למה שקורה בתוך הנעליים.

טיפ נוסף שקשור לנוחות הנעליים הוא לבחור כמה זוגות של נעלי כלה נוחות, שיתאימו לשלבים השונים של הערב. לדוגמא, בקבלת הפנים ובחופה אפשר לבחור בנעלי עקב שמתאימות לעמידה ולהליכה איטית. לעומת זאת כשנפתחת רחבת הריקודים כדאי להחליף לנעליים שאפשר לרקוד איתן בחופשיות מבלי לפחד מנפילה מביכה. בנוסף לנוחות יש גם אפקט מרשים להחלפת הנעליים, ולכן כלות רבות נוהגות להחליף אותן במהלך האירוע.

לא מתפשרים

האפקט האסתטי של הנעליים יצטרף לשאר הלבוש ובעיקר לשמלת הכלה, ולכן אסור לוותר על העיצוב. כיום ישנו מגוון רחב מאוד של נעלי כלה נוחות שהן גם יפות, ואפילו אם יש לך דרישות בריאותיות מיוחדות כמו מדרסים אורטופדיים, עדיין לא תצטרכי להתפשר על מראה הנעל. חשוב להתאים את הנעל לשמלה, ובעיקר כאשר מדובר בחתונות קיציות שבהן השמלות ארוכות פחות ולכן יותר תשומת לב ניתנת לחלק התחתון של הרגל.

חתונה היא אירוע של פעם בחיים ולכן לא כדאי לחסוך בכסף על דברים כמו נעלי כלה נוחות. לעומת המחירים של שמלות כלה לא מדובר במשהו שאי אפשר לעמוד בו, ולכן כדאי להשקיע עוד כדי לבלות את הערב החשוב בחייך בדברים החשובים באמת, ולא באי נוחות מיותרת מכיוון הרגל. ובשונה משמלת הכלה, הרי שאין שום בעיה לעשות שימוש חוזר בנעלי כלה גם באירועים חגיגיים אחרים, כך שההשקעה תהיה משתלמת.

iMarry - חתונה של פעם בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב