דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איכותן של מדבקות קיר בתור מתנות מקוריות 

מאת    [ 18/10/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2046 פעמים ]

זה תמיד טוב ללכת בכיוון קצת שונה כשאתם חושבים על קניה של מתנה עבור מישהו קרוב. מה יכול להיות טוב במתנה נפוצה כמו עט למשל שקרוב לודאי עוד שלושה אנשים יקנו את אותה המתנה. דרך אחת למצוא מתנה מקורית היא לחפש באתרי אינטרנט המוכרים מתנות מקוריות. חלק מאתרים אלו מציעים לרוב גם מוצרים ידידותיים לסביבה ולפיכך למתנה יש גם ערך מוסף בכך שאתם מראיםה כמה חשוב לכם עולם ירוק יותר. בין מבחר מתנות מקוריות ניתן למצוא גם מדבקות קיר. תוכלו לבחור בין מגוון גדול של מדבקות קיר שיש ברשת ותוכלו להפתיע מישהו במתנה מקסימה.

מדבקות קיר הן מתנות נפלאות מאחר ולאחר שמים אותן על הקיר הן תמיד נראות. אם אתם גם בוחרים משהו שהוא נעים לעין וגם יעיל אז תהיו בטוח שישימו אותו במקום בולט להרבה זמן. ושהמדבקת קיר שקניתם מוצגת כל הזמן במקום מרכזי הנראה לעין המקבל יזכור אתכם ןאת המתנה שלכם לתמיד.

כמה מבין מדבקות קיר מצוינות כמתנה הן השעונים. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת ליצור את השילוב של מדבקות קיר המודבקת על הקיר עם שעון בעל מנגנון אמיתי. בסוג הזה של מדבקות קיר יש מגוון גדול שאפשר לבחור מתוכו. אתם יכולים לבחור למשל שעון רטרו צבעוני או שעון מטוטלת עתיק. יש גם אפשרויות נפלאות אחרות כמו טבע ועצים, תווי נגינה, מבחר של עיגולים וצורות גיאומטריות שניתן ליצור איתם את העיצוב החופשי של הקיר או החדר שלכם. מדבקות אלו נראות כל כך אטרקטיביות על הקיר שקשה להוריד מהן את העינים.

מתנות מקוריות ידידותיות לסביבה יכולות להיות גם מתנות נהדרות. המוצרים החביבים עלי בקטגוריה זאת הם פינגווינים ידידותיים לסביבה העשויים מקרטון ממוחזר. הקרטון הממוחזר בעצמו הוא כבר חומר שתומך בסביבה וזה עושה טוב לחשוב שאנחנו עושים עוד משהו למען סביבתנו ולא רק קונים עוד מוצר. יש עוד מוצרים דומים בצורה של כלב, חתול, ראש צבי וחיות אחרות.

כשאתם מבקרים באתר שמתעסק במתנות מקוריות מהסוג האחר זה נהיה לא קל לבחור מה לקנות. וזה גם היופי שבחנויות כאלו. הן נןתנות לכם מבחר אדיר של דברים מיוחדים שיתנו לכם את האפשרות להיות מיוחדים בכל מתנה שתתנו ולכל ארוע. גם אם אתם לא מתחברים לרעיון של מדבקות קיר עדיין יש מבחר גדול של מתנות מקוריות שניתן לבחור מתוכו.

תעזו להיות שונים כשאתם נותנים למישהו מתנה. המחיר של המתנה הוא לא תמיד מה שמשנה. זה נכון שלעיתים יש חשיבות בבחירה של המתנה בהתאם לערכה אבל במקרים רבים אחרים פשוט צריך לחפש מתנה מקורית ומיוחדת שאתם אוהבים ומתחברים אליה. המטרה שלכם אחרי הכל הוא לתת מתנה שהיא שונה ומקורית וכשאתם מתנות מקוריות כמו מדבקות קיר אתם עושים את זה בצורה הטובה ביותר.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב