מדוע מרבית הגברים מועדים להיכשל בזוגיות שלהם?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מדוע מרבית הגברים מועדים להיכשל בזוגיות שלהם? 

מאת    [ 18/10/2011 ]
מילים במאמר: 489   [ נצפה 2636 פעמים ]

 
 

מדוע מרבית הגברים מועדים להיכשל בזוגיות שלהם?  

 

 

גברים נכשלים מבחינה זוגית והם לא מבינים אפילו על מה

 

מרבית הגברים שמאבדים את בנות הזוג שלהם אינם מבינים מדוע. לא באמת ברור להם למה הפרידה קרתה ומדוע האישה החליטה שהיא אינה רוצה יותר להיות איתם בקשר.

 

הסיבה לכך נובעת מההבדלים המהותיים הקיימים בין גברים לנשים. מה שנתפס בעיני גברים כשולי וכזניח - הוא העיקר והוא המרכזי ביותר עבור נשים.

 

 

 

כישלון זוגי אינו יתום - מרבית הגברים נכשלים בזוגיות שלהם

 

אם הפסדתם קשר זוגי או נזנחתם על ידי בת הזוג שלכם - אינכם לבד. אתם חלק מקבוצה עצומה של גברים (גרושים, רווקים ואפילו גברים בתוך מסגרת יחסים של נישואים) המרגישים שהם כישלון זוגי, המרגישים שהם אינם מספיק טובים בקשר הזוגי, המרגישים שמשהו בסיסי לא עובד בזוגיות שלהם.

 

למעשה, יהיה זה נכון לומר שבעיני נשים - מרבית הגברים נכשלים בזוגיות שלהם, והם אינם עונים לדרישות, לציפיות ולצרכים של נשים. הכישלון הצפוי הזה נובע מכך שנשים באות מעולם שונה מאוד מזה של גברים והן מחשיבות נושאים שבעיני גברים הם שוליים או בכלל לא חשובים.    

 

 

 

חוסר הבנה בסיסי של גברים את העולם הנשי

 

העולם הנשי מבוסס על כמה עקרונות: אכפתיות, תמיכה, שיתוף, שיוויון, אהבה, תשומת לב וילדים. העולם הגברי מבוסס על עקרונות אחרים: כסף, סקס, כיבוש, כוח ותחרותיות. הפער בין העולמות הללו הוא כה עצום, ולכן גם לא פשוט בכלל לגישור.

 

לדוגמה, גברים רבים בטוחים ומשוכנעים לחלוטין שהעובדה שהם אלה שמביאים את עיקר המשכורת הביתה - משנה משהו לאישה שלהם. הם בטוחים ש"עבור" ההישג הזה מגיע להם "תמורה" ראויה בצורה למשל של יחסי מין אינטנסיביים עם האישה או כבוד וצייתנות מצד האישה. אבל בעיני מרבית הנשים אין שום קשר בין הדברים הללו. בעיניהן, כל אחד מבני הזוג נותן כפי יכולתו והן לא יצייתו לגבר או ישכבו איתו רק בגלל שהוא מרוויח יותר מהן. צייתנות איננה מושג ששייך לעולם הנשים והן אינן מוכנות לציית באופן עיוור לאף גבר, מפרנס טוב ככל שיהיה. 

 

 

 

האם גברים יכולים באמת להצליח מבחינה זוגית או שמא מדובר בפנטזיה?

 

הפנטזיה הזוגית של גברים מבוססת על הצלחה כלכלית ועל אישה יפה, משתפת פעולה והרמונית. למרבה הפלא, גם גברים עשירים או מבוססים אשר יש להם הרבה כסף וכוח כלכלי אינם מצליחים לממש את הפנטזיה הזאת ואינם זוכים לשיתוף פעולה אמיתי מבנות הזוג שלהם, כי בעיני נשים אין קשר בין כסף וכוח לבין צייתנות - רק בעיני גברים יש.

 

רוב הנשים מרוכזות בצרכים הנשיים שלהן - ילדים, משפחתיות, כבוד לאישה ותמיכה באישה. אלה דברים שאינם נמצאים בראש סדר העדיפויות של גברים. אצל גברים, הדברים החשובים באמת הם רומנטיקה ומיניות, יופי חיצוני והצלחה כלכלית. כשהפערים הם כאלה עצומים, וכל צד מושך לכיוון שלו - אין פלא שמרבית הגברים נכשלים מבחינה זוגית ומפנטזים על זוגיות ויחסים רומנטיים שהם אינם בר-השגה.

 

 

וטיפ לסיום: גברים בטוחים שנשים רוצות בדיוק את אותם הדברים שהם רוצים. במציאות, אין דבר רחוק מזה. נשים מעונייניות בדברים שונים לחלוטין מגברים וסדרי העדיפויות שלהן הפוכים בתכלית מאלה של גברים. לכן, הכישלון הזוגי של מרבית הגברים הוא צפוי כי רובם אינם מבינים מה באמת חשוב לנשים.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב