1: דף אידיאלי של Google AdSense צריך תוכן רב בנושא ספציפי מאוד.
חשוב להיות מאוד ברור על מה הנושא, בזהירות לבחור את מילות המפתח (או צירוף המפתח) המתאר את הנושא. משתמשים אינם אוהבים דפים מעורפל כי לא עושים את זה מאוד ברור מה הדף הוא כל העניין.
אל תחשבו אפילו על לנסות לרמות. (יש להם עונשים, כולל סגירת חשבון) אין ליצור דף על נושא אחד לתת לו שם קובץ שונה על הנושא, זה מבלבל מדי.
בקיצור, אתה רוצה לוודא שהדף שאתה יוצר מציע ערך רב לאנשים המעוניינים בנושא. כאשר אתה מספק מידע מעולה על נושא מסוים, המבקרים ייהנו ויהיה סיכוי גבוה יותר ללחוץ כדי לעבור למודעה המתאימה.
2: הדרך של כולם לראות יותר מדי מודעות באנר אופקי למעלה. לכן, גוגל ממליצה לך לבחור את האנכי - לא אופקי - פורמט כדי להציג את המודעות שלך. אנשים הפכו "הבאנר עיוור" בפורמט אופקי. בנוסף, גוגל "מאמן" עלינו ללחוץ על מודעות הטקסט הרלוונטיות באתר שלהם והם להשתמש בפורמט אנכי.
3: הרבה אנשים מחפשים איפה הכסף בדיוק במודעות, כדי שיהיה לך יתרון שים את AdWords בחלקו העליון של העמוד מצד ימין. ודא שיש מספיק "מרווח נשימה" - שטח לבן כלומר סביב המודעות - כך הם יוכלו בקלות למשוך מבקרים שלך.
4: בדיקות שיווק האחרונה חשפו כי התמונות הצבת ליד, או מעל אתה המודעות יכולה להיות השפעה מסיבית על המודעה. הסיבה לכך היא העין נמשכת מיד לתמונה, ברגע שהם רואים את התמונה, הם רואים את המודעה! אם רצית לדעת איפה הכסף אז זו התשובה – פשוט תמשוך את הלקוח למודעה בעזרת תמונה.
5: אני יודע שזה מפתה, כי זה נראה כל כך קל וזה פשוט יושבים שם מחכים לכם לעשות את זה, אבל לא ללחוץ על המודעה שלך באתר שלך כדי להגדיל את ההכנסות שלך. גוגל (בצדק) כועסת על זה.
הכותב בעל עסק של שיווק רשתי באינטרנט.