דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי סקי - לעשות בית ספר לשלג 

מאת    [ 18/10/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1883 פעמים ]

לארץ זבת החלב והדבש שבה אנו גרים יש יתרונות רבים, אבל חורף כהלכתו הוא לא אחד מהם. על מדרונות מושלגים בכלל אין מה לדבר, כך שסקי הוא לא פעילות טבעית עבורנו, וכל מי שרוצה ליהנות מהספורט הלבן והצונן חייב להתחיל קודם כל בלימודי סקי. כיום כל אתר סקי שמכבד את עצמו מחזיק גם מדריכי סקי, או אפילו בית ספר לסקי, ועוד בטרם יוצאים לחופשת הסקי הראשונה ניתן לדמות גלישה בסקימולטור.


בארץ פועלים מספר סקימולטורים, שמיועדים בראש ובראשונה למי שטרם התנסה כלל בסקי, אבל אלו יתרמו גם לגולשים שחלפו מספר שנים מאז חופשת הסקי האחרונה שלהם, או לכאלה שרוצים להתמקצע. המתקנים והצוות המקצועי שמפעיל אותם, מספקים פידבק מקיף, מתקנים שגיאות, מלטשים סגנון ולמעשה משדרגים כל גולש סקי בכל רמה שהיא.


איך לבחור מדריך סקי


מדריכי סקי יש בשפע, וכמו עם כל איש מקצוע, חשוב לבחור את המדריך הנכון כדי ליהנות משיעורי סקי אפקטיביים ומקדמים.
קודם כל, חשוב להתגבר על מגבלת השפה. מדריך דובר אנגלית טובה, אם אתם כמובן שולטים בשפה זו, עדיף בהרבה על מי שיודע להגיד רק Snow ו-Good. אם אתם מפטפטים בשפה המקומית (צ'כית, פולנית, צרפתית, רומנית וכו') ניתן כמובן להיעזר בשירותיו של מדריך שלא שולט באנגלית, ובכל מקרה חשוב לוודא שהתקשורת ביניכם טובה וזורמת, על מנת שלא תפספסו את תכני שיעורי הסקי.


שיקול נוסף בבחירת מדריך סקי הוא כמובן, כמו בכל תחום, המחיר. לא צריך לקפוץ על ההצעה הזולה ביותר אבל גם אין שום סיבה לייקר את החופשה באופן ניכר רק בשביל לימודי סקי. אתרי סקי רבים במזרח אירופה מעסיקים מדריכים ברמה גבוהה מאוד, בעיקר בזכות המסורת הארוכה ועטורת ההישגים של הספורט במדינות אלה ולרוב השיעורים זולים יחסית כך שמדובר באופציה מומלצת ביותר.
בחירה נוספת שיש לבצע היא אופן השיעור, פרטי או בקבוצה. כמובן ששיעור סקי פרטי יקדם אתכם הרבה יותר מהר, אולם גם יהיה יקר יותר. ההחלטה היא כמובן אינדיבידואלית, אבל מומלץ בכל מקרה לקחת בתחילת הדרך כמה שיעורים פרטיים, להתחיל לשלוט ברזי הסקי, ואז אפשר לעבור לשיעורי סקי קבוצתיים.


הדרכת סקי לילדים


ילדים מסביבות גיל 5 יכולים ללמוד סקי וליהנות מהגלישה עד מאוד. כמובן שהדרכת סקי לילדים מתבצעת בנפרד ממבוגרים, ויש לה דגשים שונים.


במקרים רבים ילדים לומדים סקי במסגרת קייטנת סקי שהיא קבוצה מאורגנת של משפחות, שיוצאת לחופשת סקי באחת החופשות (חנוכה או פורים), ונהנית משירותיו של מדריך סקי דובר עברית.


חשוב מאוד לוודא שמדריך הסקי מבין את חשיבות ההקפדה היתרה על כללי בטיחות בגלישה כשמדובר בילדים, שהוא ניחן במודעות לרמת הסבלנות של הילדים שלא מאפשרת להם שיעורי סקי ארוכים מדי ובעיקר שהוא מסוגל לשלב בין דיבור בגובה העיניים לבין הקפדה על משמעת, כדי ששיעורי הסקי יהיו גם מהנים וגם אפקטיביים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב