דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה מקורית - מחנה קיץ על יאכטה לילדים בחופש 

מאת    [ 18/10/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2698 פעמים ]

מתנה מקורית – מחנה קיץ על יאכטה לילדים בחופש

החגים והחופשים בפתח וההורים במתח, הילדים אינם לומדים בחופשות בעת חול המועד סוכות ובחגים כמו חנוכה חג פורים, חול המועד פסח והחופש הגדול וכתוצאה מכך, כידוע הם חסרי מעש, מסתובבים בבית, משחקים במשחקי מחשב מהזריחה ועד חצות הלילה, רבים עם האחים והאחיות שלהם וכמו כן כתוצאה משעמום ומחוסר פיקוח עליה, הם מועדים גם לסכנות העורבות בבית ובסביבת הבית. במקום לדאוג מה ילדיכם עושים ברגע זה בחופשה בסביבת הבית בזמן שאתם ההורים נמצאים בעבודה, במקום להתקין לחצן מצוקה או אינטרקום מצלמה בעלות גבוהה, העניקו לילדיכם מתנה מקורית בסגנון מחנה קיץ על יאכטה לילדכם ולחבריהם. מדובר בסוג מתנה מקורית שיש בה ערך רגשי וחברתי, מתנה מקורית הסוחפת את ילדיכם לשבוע שכולו הרפתקאות נפלאות וחווייתיות בהשתתפות החברים הכי טובים שלהם.

זמני החופשות מבית הספר מהווים זמן איכות מצוין לילדיכם ועל ידי הענקת מתנה מקורית של מחנה קיץ על יאכטה הכי מדהים והכי כיפי בעולם תוכלו להיות בטוחים כי ילדיכם נמצאים בידיים טובות ביותר תוך פיקוח לשלומם וללא חששות מיותרים. במחנה קיץ זה תהיו עם ראש נטול דאגות והיו בטוחים כי ילדיכם ממצים את החופש שלהם עד תום ובכיף הכי גדול שחוו אי פעם יחד עם חבריהם הקרובים.

הענקת מתנה מקורית לילדכם של מחנה קיץ הכולל שייט ביאכטה ועוד אטרקציות נוספות בחופשה שלהם כרוכה בארגון ובהפקה של אירוע ססגוני ומרתק זה כדי שיהיה מותאם לשביעות רצונם של ילדיכם. מתנה מקורית זו אמורה להיות משעשעת, חביבה, מאתגרת וכזאת שאינה משעממת ולו לרגע קט. אפשרי לארגן מחנה קיץ זה תוך שימת דגש על קונספט עיקרי שייושם בתפאורה ביאכטה, בתלבושות המשתתפים השובבים ואף בסוגי הפעילויות וסדנאות היצירה. הקונספט יכול להיות דמויות מסדרות לילדים כמו: הארי פוטר או שודדי הקאריביים. המוטו העיקרי על ידי הענקת מתנה מקורית זו היא לשמח ולשלב אינטראקציה של ילדיכם עם חבריהם להנאה חווייתית מלאת חוויות מאתגרות במחנה הקיץ מהבוקר ועד שעות הערב. מתנה מקורית של מחנה קיץ זה תכלול: דוכני מזון הכוללים סנדוויצ'ים בריאותיים, פופקורן, צ'יפס מתובל עם קטשופ ועוד מאכלים טעימים שילדים אוהבים וכן בר משקאות קלים במקום.

מתנה מקורית זאת כוללת סדנת דייג לילדיכם ולחבריהם המשתתפים במחנה קיץ כיפי זה, כל הילדים המשתתפים בסדנת הדייג, יילמדו את שיטת הדייג הנכון ואף יוכלו לערוך תחרות דייג משעשעת בין כל המשתתפים ואף יחזרו בסוף היום הביתה עם דג טרי למאכל, מתנה להורים.

מתנה מקורית ומהנה זו כוללת בהמשך גם סדנת שייט שבה ילדיכם וחבריהם יילמדו איך לקחת פיקוד על ההגה ועל המפרשים של היאכטה כך הילדים יילמדו להיות סקיפרים לשבוע ימים ויוכלו לספר לכם חוויות כשיחזרו. אטרקציות נוספות במהלך מחנה הקיץ: רחצה, שחייה ותחרות קיאקים ואבובים במים רדודים בים, אז הזכירו לילדכם להביא בגד ים. בסוף מחנה הקיץ ילדיכם יאהבו אתכם כפליים בזכות מתנה מקורית של יום הפנינג שייט ביאכטה ושלל אטרקציות בים לילדכם ולחבריהם.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב