דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חובה לרכב - התמחור 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 1823 פעמים ]

ביטוח חובה לרכב - התמחור

ביטוח חובה לרכב עבר תפנית חדה בשנים האחרונות , המחירים שהיו פעם קבועים וסטטיים קבלו תפנית ועתה יש תחרות גדולה בשוק הביטוחים.

היום השוק מציע ביטוחים אינדיבידואלים ומותאמים ללקוחות. התחרות הגדולה בין חברות הביטוח, בביטוח חובה לרכב- נבדקים הנהגים בהיסטורית העברות ,תאונות הדרכים אשר ביצעו, או עבירות התנועה תגרום למחיר להאמיר ולטפס מעלה מעלה.

ואילו נהג עם רקורד נקי לחלוטין יזכה למחיר טוב בביטוח חובה לרכב. הנה לכם עוד סיבה, לא שחסרות, לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות דרכים.

ישנם פעמים בהם חברת הביטוח תסרב לבטח את הנהג, כמובן שחברות הביטוח לא מעוניינות ליצור לעצמם נזקים. ונהג שאינו זהיר – אינו משתלם לחברות הביטוח.

בדומה לביטוח חיים כאשר ישנם גורמי סיכון שהופכים את הביטוח ללא משתלם לחברה, כמו מחלות כרוניות והיסטוריה רפואית מסועפת- הלקוח לא יתקבל בברכה על ידי חברה הביטוח אלה יסרבו לקבלו, כפי שידוע אין מתנות חינם וכמו בכל הביטוחים כך בביטוח חובה לרכב יש לחברות אשר מבטחות אותנו לנהל עסק כלכלי ולעשות כסף, ועדיף על חשבון הבריאים שימשיכו לשלם.

 

הגורמים המשפיעים על מחיר ביטוח חובה לרכב

 בכל חברה ביטוח וחברה ישנם מחירים שונים וניתן להגיע עד הפרש של מאות שקלים.

בפנייתכם לקבל מחיר לביטוח חובה לרכב מאחת מחברות הביטוח השונות תעברו תשאול ותבחנו במבחן הפרמטרים המשמשים את החברות השונות לתמחור הביטוחים :

מין הנהג – המחיר משתנה אם אתה נהג או אם את נהגת. ידוע בסטטיסטיקות שגברים מבצעים תאונות יותר מנשים.

גיל הנהג –הגיל משחק תפקיד מרכזי בתמחור הביטוח, נהגים צעירים, חסרי ניסיון ובעלי אופי צעיר נוטים לעשות יותר תאונות. השילוב של נהג צעיר ממין זכר לעומת נהגת ממין נקבה באותו הגיל מראה מעורבות גבוה של בחורים בתאונות דרכים, וכן אם אתה בחור צעיר, תשלם יותר על ביטוח חובה לרכב מאשר נהגת צעירה.

ותק הנהיגה – נהג עם יותר ניסיון יקבל "קרדיט" אצל חברות הביטוח כנהג אמין יותר עם סיכויים פחותים לעשות תאונה. לכן, נהג מבוגר יותר עם יותר ניסיון יקבל תמחור טוב יותר מבחור צעיר וחסר ניסיון, וגם מבחור מבוגר אך עם ותק נהיגה לא ארוך.

 פרמטרים נוספים בביטוח חובה

 קריטריון מפתח נוסף הוא היסטוריית התאונות של המבוטח , והבדלי המחירים בין נהג עם היסטוריית נהיגה ומעורבות בתאונות לבין נהג עם היסטוריית נהיגה נקייה. יכול להגיע להפרשי מחיר של מאות שקלים.

חברות ביטוח אינם מעוניינות לקחת על עצמם אחריות פיננסית על אדם שרוב הסיכויים הם שהוא יהיה מעורב בתאונה, ולכן יגרור הוצאות? לכן הן יכולות אפילו לסרב לבטח נהג זה או אחר בעקבות ריבוי תאונות ועברות תנועה.

בכל אופן מומלץ להימנע מעבירות ומתאונות דרכים שהרי החיים הם ערך עליון, וביטוח חובה לרכב הוא חוק, וכל נהג חייב לרכוש ביטוח חובה לרכב,  וכמו כולנו אף אחד לא אוהב לשלם מחירים מופקעים בביטוח חובה לרכב.

 במדינה ישראל  בה כמות תאונות הדרכים אינה פרופורציונאלית כלל וכלל לכמות הנהגים והרכבים, יש צורך לנהוג בזהירות לחזור ולשנן את כללי הנהיגה.

בנוסף תיבדק היסטורית ההרשעות הקודמות שהובילו אתכם לשלילת רישיון. נהג שעבר שלילה "יזכה" במחירים גבוהים הרבה יותר בביטוח, וגם עלול להיתקל בסירובים לביטוח מחברות שונות. ככול שיש יותר הרשעות, תאונות חמורות וסיכונים שאתם נוטל הנהג כך עלול הנהג למצוא עצמו משלם מחירים גבוהים ביותר לביטוח חובה לרכב.

"בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם" – שימרו על חייכם וחיי הסובבים אתכם, נהגו בזהירות. ובכך תזכו לחיים בריאים, ובנוסף הנחות בביטוח חובה לרכב.

 


האם אתה מחפש השוואות ביטוח חובה לרכב? האם אתה מבין כמה כסף אתה מבזבז כאשר אתה לא משווה?בואו לבקר אותנו וקבל 4 הצעות לביטוח חובה לרכב בדקות בודדות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב