דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם מחוץ לבנק קיימים אפיקי הלוואה אטרקטיביים - הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 1890 פעמים ]

מלבד העובדה שבעזרת הלוואה כזו הוא אינו מגביל את חשבון הבנק האישי שלו, הלקוח גם מקבל תנאים מיוחדים המתאימים למסלול ייעודי בו יבחר. הלוואות חוץ בנקאיות גם אינן מחייבות חתימת ערבים, ועונות על צרכים של תכנון פיננסי לטווח ארוך או קצר. במילים אחרות, האפשרות לשלוט בצורה מקסימאלית בגובה והחזר ההלוואה היא זו אשר הופכת את האופציה החוץ בנקאית לאטרקטיבית. אך כמו בכל סוג אחר של הלוואות, גם בנושא ההלוואות החוץ בנקאיות ישנם סוגים שונים של אפשרויות למימוש הצרכים האישיים או המשפחתיים.

 

סוגי הלוואות פופולאריים

הלוואה חוץ בנקאית מסוג אחד יכולה להיות הלוואה מיידית, אשר מאחוריה מטרות מימוש שונות. הלוואות כאלו יהיו ברוב המקרים בסכומי כסף שנעים בין כמה אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, ובחובן טמונה האפשרות לממש את הלוואה לצורך העשרת חשבון הבנק או סיום תשלומים קודמים. בעת קבלת הלוואה חוץ בנקאית מן הסוג הזה הלקוח יכול לבחור את מספר התשלומים החודשיים, ולמעשה לפרוס את גובה ההחזר על פי ההכנסות והנתונים הפיננסיים שלו. כאן המקום להזכיר גם את אפשרות ההחזר הגמיש: הלוואה חוץ בנקאית אינה מונעת את האפשרות לבחור פריסת החזר נוחה ולא מחייבת, במהלכה מוחזרים בכל חודש סכומי כסף אחרים בהם הלווה יכול לעמוד. יתרת הכסף הפנוי הוא זה שמכריע את סכום הכסף שיוחזר בכל חודש, וגם בסוג כזה של הלוואה אין צורך בערבים או בהתערבות של פקידי הבנק. כמובן שבמסגרת הלוואות חוץ בנקאיות ניתן לבחור גם שיטת החזר קבוע, בה מוחזר בכל חודש סכום כסף הנקבע מראש על ידי הלקוח. במצב כזה יתרת התשלום מועברת אל החודש הבא ומהווה חלק מסל השקעות בעל ריבית מותאמת. עם זאת, סכום החיוב הקבוע הוא גמיש ויכול להשתנות בהתאם לדרישה ותזרים כספי ספציפי.

 

אפשרויות נוספות לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות

לצד ההלוואות הקונבנציונאליות, קיימות במסגרת מסלולים חוץ בנקאיים גם אפשרויות להלוואות בהחזר עתידי והלוואות להחזר ריבית בשנה הראשונה בלבד. הסוג הראשון של ההלוואות נוגע למקרים בהם הלקוח זקוק לסכום כסף באופן מיידי, אך באפשרותו להחזיר אותו רק לאחר מספר חודשים. במצב כזה הוא מחליט מראש למתי "לדחות" את החזר ההלוואה, ולא לשלם כלום במהלך החודשים שעוברים עד התאריך הנקוב. הסוג השני של ההלוואה רלוונטי גם הוא למקרים בהם סכום הכסף נדרש באופן מיידי, אך כאן ההחזר בשנה הראשונה הוא על הריבית בלבד. לצד אופציות מן הסוג הזה קיים גם מסלול של הלוואה חוץ בנקאית הניתנת לפריסה מחודשת בדיעבד – אם בעקבות חודש עמוס הוצאות או כל סיבה אחרת.

 

קבלו החלטה על הלוואה נכונה

לסיכום, מגוון ההלוואות העומדות בפני הלקוחות עצום והאפשרות לפנות לאפיק חוץ בנקאית קורצת ואטרקטיבית. פנו אל בעל מקצוע ויועץ אמין על מנת לקבל החלטה עבור הלוואה קטנה או גדולה, והבטיחו לעצמכם שקט פיננסי והיערכות כלכלית טובה יותר לאורך זמן. במובנים רבים סוג ההלוואה ישפיע על ההחזר לא פחות מהסכום עצמו.

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב