דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאילת, עם מי כדאי? 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2397 פעמים ]

חופשה באילת אידיאלית לאורך כל השנה, זאת הודות למזג האוויר הנפלא השורר במקום, אולם חופשה זו אינה מושלמת ללא התחלה טובה, משמע טיסות לאילת. עזבו אתכם מנהיגה מפרכת של ארבע שעות מינימום או גרוע מכך נסיעה באוטובוס צפוף עם עוד עשרות אנשים. טיסות לאילת כיום הינן הדרך האולטימטיבית להגיע בנוחות ובבטחה לאילת וכן גם במחיר נוח לכל כיס.

הכיצד? בשנים האחרונות טיסות לאילת הוזלו והחלו מוצעים במחירים אטרקטיביים, השינוי החל מאז הצטרפותה של חברת אל על לשוק טיסות הפנים בישראל, עובדה שהעלתה מהותית את היצע הטיסות והביאה לתחרות רבה בין חברות התעופה שכבר פעלו בתחום, ארקיע וישראייר. מדובר במהפכה של ממש. כיום ניתן למצוא טיסות לאילת במחירים מגוחכים של כ-100 ש"ח לכיוון, כן קראתם נכון, לא מדובר באגדה אורבאנית.

בעונות השפל, באמצע שבוע או ברגע האחרון, מציאות צצות וכדאי שתתפסו אותן בשתי ידיים, ובכדי להישאר מעודכנים מומלץ להשתמש ברשת האינטרנט לצרכי מעקב באתרי הבית של חברות התעופה או בסוכנויות הנסיעות השונות. כמו כן באפשרותכם להזמין טיסות לאילת באמצעות מוקדי השירות של חברת התעופה והגופים השונים וכן גם להגיע לשדה התעופה ברגע האחרון ולהזמין טיסה במקום.

אז עם אלו חברות תעופה כדאי להגיע לאילת? האם עם אל על, ארקיע או ישראייר? אלו תנאים מוענקים אצל כל חברה ומיהי הזולה ביותר.

לגבי תנאי הטיסות, כנוסעי טיסות ישראייר תורשו לעלות עימכם למטוס תיק צד במשקל של עד חמישה ק"ג ואילו לבטן המטוס מטען עד 15 ק"ג, כנוסעי טיסות ארקיע לאילת תורשו להכניס לבטן המטוס מטען במשקל של עד שמונה ק"ג ואילו למטוס עצמו תיק צד עד שלושה ק"ג ואילו נוסעי אל על זוכים לתנאים הטובים ביותר בדומה לנוסעים לטיסות בינלאומיות, משמע 20 ק"ג למטען בבטן המטוס ושמונה ק"ג לתיק צד.

חברת אל על מפעילה צי מטוסים של חברת בואינג 737 בתדירות של שלושה פעמים בימי חול, פעם אחת בשישי בבוקר ופעם נוספת במוצאי שבת, טיסות ארקיע לאילת נעשות באמצעות צי של עשרה מטוסים ואילו טיסות ישראייר לאילת באמצעות צי המונה שישה מטוסים.

טיסות ארקיע לאילת וכן טיסות ישראייר לאילת ממריאות ממספר שדות תעופה הפזורים ברחבי הארץ, בצפון הארץ שדה התעופה בחיפה, במרכז שדה התעופה בן גוריון ולתושבי תל אביב שדה התעופה שדה דב. לעומת זאת טיסות אל על ממריאות אך ורק משדה התעופה בן גוריון, טרמינל 1.

טיסות ארקיע לאילת מוצעות במחירים מיוחדים לתינוקות מתחת לגילאי שנתיים, כך גם טיסות ישראייר לאילת ואל על. כמו כן לתושבי אילת מוצעים מחירים אטרקטיביים בטיסות ישראייר לאילת וחברת אל על מציעה טיסות במחיר של 70 ש"ל לחיילי צה"ל בהצגת תעודת חוגר.

כמו כן באפשרותכם להזמין טיסות של החברות השונות במסגרת חבילות נופש המשלבות יחדיו מלון וטיסה הלוך ושוב במחיר אחד. במידה ותנסו להפריד ולהזמין את אותה טיסה ומלון בנפרד תיווכחו כי תידרשו לשלם תוספת תשלום בהשוואה למחיר המקורי.

לסיום כל חברות התעופה מציעות מחירים אטרקטיביים, בצעו סקר שוק ומצאו את המחיר המוזל ושעת הטיסה המועדפת וטוסו בבטחה ובנוחות. טיסה מהנה.

מיקי לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב