דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטנים 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1585 פעמים ]

חתונה היא גם מסיבה

לפני מספר שבועות הוזמנתי לחתונה של חבר טוב מהילדות. האירוע עצמו היה מרגש, לא בכל יום חבר שאתה מכיר מכיתה ה' מתחתן. המקום היה אלגנטי ומרשים, האוכל היה מעולה ואפילו הרב היה לעניין. הוא עשה כנראה את הבחירות הנכונות. מקייטרינג ועד תקליטנים מעולים. איך אני יודע? כי המשכנו לרקוד עד הזריחה.

כבר בחרתם את הרב, בחרתם את העיצוב לפרחים ולשולחנות, בחרתם את הכלים ואפילו את הנברשות. אין ספק שכל אלה משווים לחתונה את החזות שלה. כל זוג בוחר את הפרטים הנכונים לפי רצונו. אבל מלבד הקייטרינג והמקום ישנם עוד פרטים שיבדילו את החתונה שלכם מכל חתונה אחרת. תקליטנים יכולים להיות בדיוק ההבדל הזה.

לא רק קייטרינג ואולם אירועים – גם תקליטנים משפיעים

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על האירועים הוא המוזיקה המושמעת בו. תקליטנים בימינו הם מקצוענים. אם תחפשו ותיעזרו בייעוץ מתאים, תוכלו למצוא תקליטנים מקצועיים שלא רק ינגנו בחתונה שירים אלא ייצרו מיקסים מלהיבים, תקליטנים שיגרמו לאורחים שלכם להמשיך לרקוד עד אור הבוקר. תקליטנים והמוזיקה הם חלק מרכזי באווירה של החתונה וחשוב להתייחס לכך בהתאם.

ישנם אתרים המציעים ייעוץ חינם למי שמתכננים אירועים. ייעוץ שיעזור לכם לתכנן את האירוע מתחילתו ועד סופו. ניתן למצוא אתר שמציע ייעוץ חינם ואפילו שיחת טלפון חינם. הם יוכלו ללוות אתכם מהאפיון של האירוע ועד בחירת תקליטנים מתאימים לאירוע. בחלק מהמקרים יידע השירות לייעץ לכם על חבילות כדאיות ופופולאריות ולהשיג מחירים תקליטנים טובים במחירים נוחים.

סוגי תקליטנים לחתונות

מי שחיפש פעם תקליטנים לאירוע כלשהו יודע שיש מבחר עצום של תקליטנים לאירועים. המגוון הזה יוצר תחרות אשר מאפשר לכם לקבל הרבה יותר מאשר תקליטן. בחלק מהמקרים תקליטנים הם גם מופע בפני עצמו. היום תקליטן איננו רק עומד מאחורי הדוכן שלו ומחליף את השירים. כיום תקליטנים הם גם מנחים, אשר עוזרים בניהול החתונה. תקליטנים רבים מציעים גם מיקסים מיוחדים לאירוע וגם עוזרים לזוגות לבחור בדיוק את המוזיקה שתישמע בכל שלב של החתונה.

קבלת הקהל

המוזיקה שתושמע בתחילת הערב תכניס את האורחים שלכם לאווירה שאתם רוצים להשרות. כל אחד לפי טעמו האישי. תקליטנים מנוסים יודעים כבר להציע לכם בדיוק את השירים הנכונים כדי להבטיח שהקהל יהיה מוכן לקראת הערב המרגש שצפוי לו. בדרך כלל נהוג בקבלת הקהל להשמיע מוזיקה נעימה שתאשר לאורחים שלכם להרגיש בנוח. מוזיקת רגע שתאפשר לאורחים לשוחח בינם לבין עצמם.

שירים בדרך אל ומהחופה

התחלת שיאו של הערב הוא בכניסה לחופה. הכניסה לחופה היא רגע מרגש ביותר וזוגות רבים רוצים להדגיש את המשמעות המיוחדת של הרגע הזה עבורם באמצעות שיר אישי בעל משמעות אינטימית. אפשר להיעזר בניסיונם של תקליטנים בבחירת השיר המתאים. ישנם זוגות המעדיפים את הבחירות הקלאסיות כגון המארש הקלאסי של מנדלסון – לעתים אפילו מזמינים רביעיית כינורות לנגן אותו וישנם זוגות המעדיפים שירים פופולאריים יותר שהם גם אישיים יותר.

רגע לא פחות מרגע הוא הרגע שמייד אחרי שבירת הכוס: השיר הראשון שלכם כזוג נשוי. הרבה זוגות דווקא יודעים בדיוק איזה שיר הם רוצים שיושמע, אולם גם כאן כדאי לחשוב טוב ולהתייעץ עם תקליטן מהו השיר המתאים שלכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב