דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט: על תופעת עובדי הקבלן והעבדים בשוק העבודה בישראל 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2887 פעמים ]

אחת התופעות הכואבות במשק הישראלי היא להיות "עבד של הבוס", לעבוד בתת תנאים אצל מישהו אחר או להיות עובד קבלן ולגרד את משכורת המינימום. תוסיפו לזה נתון כואב לפיו כ-50% מהאזרחים בישראל לא מגיעים למדרגת המס הראשונה ואת קולות המחאה ותבינו עד כמה המצב שלכם חמור!

כמובן שיש יוצאי דופן אבל תסכימו איתי שמדובר באי שוויון כלכלי וחברתי שמגדיל את הפערים, יוצר מעמד של רבבות שעוסקים בעבודה נחותה, חיים בסטטוס תקוע וסובלים בשל התפשרות וכניעה עם משכורות נמוכות עד כדי עוני. אז זהו, אני, אלי שביט יזם ומייסד קורס סטארט אפ, החלטתי לשים לזה סוף ואשמח לעזור לכם לבצע סטארט אפ לחיים שלכם, רק אם תרצו, רק אם תחליטו!

למי שלא יודע ישראל מדורגת במקום הראשון בעולם בהעסקת עובדי קבלן, על פי נתוני האגודה לזכויות האזרח נכון ל-2011, ולא מדובר במקור לגאווה. על פי הנתונים הבלתי רשמיים ועל פי הערכות , מספרם של עובדי הקבלן בישראל מהווה כ-10% ואף יותר מתוך כ-3 מיליון העובדים בארץ. אם נשווה את המספרים ניווכח שאנו עוקפים מדינות מפותחות ומתקדמות כמו בריטניה, יפאן, הולנד, צרפת, ארה"ב, גרמניה, איטליה ועוד.

לא זאת בלבד שהפערים הכלכלים והחברתיים רק הולכים וגדלים, נראה כי גם המדינה עסוקה בעניינה ולא ממש איכפת לה מהאזרח הקטן. המדינה, במקום לעודד את אזרחיה להפוך ליצירתיים, לעצמאים ולא לעבדים של מישהו אחר, אמורה לעודד פתיחת עסקים לפרטיים, הגדלת התוצר והגדלת ההכנסות. אבל פועלת בדרך הפוכה.

במקום להשקיע בדור העתיד, המדינה שולחת את משוחררי צה"ל הטריים לעבוד בעבודות נחותות, שולחת את המובטלים לעבודה בשכר מינימום וממעטת להכשיר את המובטלים ואת הצעירים ליזמות וקדמה במקצועות נדרשים בהם יוכלו להפוך לעצמאיים.

במקום שהמדינה תשלח אתכם או את הילדים שלכם לעבוד בתחנות דלק, להיות מלצרים או לעבוד בשמירה ובאבטחה – ואגב אני בהחלט חושב שכל עבודה מכבדת את בעליה וראויה – אני מזמין את אתם לעבור הכשרה אצלי וללמוד איך להקים עסקים, להשתכלל, לנהל חברות פרטיות ולפתוח בקריירה עצמאית שתעניק לכל אחד ואחת מכם את הכלים להגדיל את ההכנסה משמעותית.

זו אחת הסיבות לכך שבחרתי לעזור לשכירים רבים להשתחרר מהכלים של הבוסים שלהם ולהפוך לבעלי עסקים פרטיים. זו הסיבה שבחרתי ללמד צעירים, חיילים משוחררים, סטודנטים, עקרות בית ומובטלים לפקוח את העיניים, לגלות אומץ ולאתר הזדמנויות ואפשרויות לפתיחת סטארט אפ, להקמת עסק פרטי ולפתיחת חברה.

בקורסים שלי – קורס סטארט אפ לעסקים של אלי שביט, אני מלמד איך לפתוח עסק גם בלי הון התחלתי ובלי לקחת הלוואות. אני נותן לכם את הכלים ואת המשימות שיעזרו לכם להבין כמה אתם טועים, כמה אתם מנוצלים ועד כמה אתם יכולים להתפתח, לפרוח והרוויח הרבה יותר בזכותכם, רק אם תרצו, רק אם תאמינו ורק אם תגלו אומץ ותרצו להשקיע!

בקורסים נוספים שלי אני מסייע גם לבעלי עסקים להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי ומלמד אותם להכפיל את ההכנסה שלהם. גם אפשרות זו פתוחה בפניכם.

לסיכום, אני מזמין אתכם להצטרף לניוזלטר החינמי שלי באתר אלי שביט סטארט אפ כדי להיחשף לסודות ולנושאים שאני מעלה שם.  כאשר תרגישו שאתם מוכנים לשינוי אמיתי, תוכלו להירשם לקורס סטארט אפ ולהתחיל לסגור עסקאות ולהיות ממוקדים במה שיביא לכם כסף והצלחה.

להרשמה לאתר סטארט אפ.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב